Yazan / Çizen : Admin Panpa 23 Haziran 2014

hep mi onların işi, israilin işi, amerikanın işi, Işid, El kaide, El nüsra, taliban, din, müslüman, batılıların oyunu, iğneyi kendine, şeriat, şeriat gelse, islami terör örgütleri, dinler, cihad
Ne zaman bi olay olsa, müslümanlar birilerinin yada birbirlerinin kafasını koparıp tekbir çekiyo olsa, yada ne biliyim Işid gibi kestikleri kafayla futbol oynarken fotoğraf çekip üzerlerine sevdikleri futbolcuların ismini yazıp twittera yüklese, kol, bacak kesse, adam öldürse falan...  Bu gibi durumlarla ilgili muhabbet açıldığında artık duyunca yada görünce istemeden güldüğüm şu 2 sözü duyuyorum:
1) "Bunlar hep İsrail'in işi"
2) "Bunlar hep Amerika'nın işi"

Yahu neden tarafsız bakmamak konusunda bu kadar ısrarcısınız? Toz kondurmak istemediğiniz için mi? Yoksa aynı futbol takımında oynadığınız adama "topu niye taça atıyosun lan döt?" demek istemediğinizden mi reyiz?

El-Kaide çıkıyo, onlar bilmem kimin adamı, Işid çıkıyo, yok efendim onlar ebemin adamı, El-Nüsra çıkıyo, yok efenim onlar da totoşumun adamı. Yahu niye hepsi birilerinin adamı? Yani hiç kendileri, kendi iradeleri yada kendi amaçları için yapan yok diyosunuz bunları öyle mi? Sayısı binleri geçen dini örgütlerin hepsi mi Amerika'nın, israil'in adamı? Yav he amk he...

Yani hiç kimse "evet bu adamlar öyle inandıkları için bu şekilde davranıyolar" demiyo, çünkü toz kondurmuş olur dimi :)
Kafa kesiliyo "Onlar dedemin adamı, gerçek islam bu değil!"
Kol kesiliyo "Onlar yan komşunun adamı gerçek islam bu değil!"
Ayak kesiliyo "Onlar şu aşağı mahallenin adamı, bizimle ilgisi yok yeminle..."
Mermiler, roketler havalarda uçuşuyo "Onlar bizden değil"
Namaza gitmediği için yada namussuzluk iftirasına uğrakları için sokak ortasında kırbaç cezası yiyolar "Onlar bizden değil, öyle din mi olur lan, din onu emretmiyo ki oğlum bi kerem, bak bize "benim kalbim temiz bi kerem" demek yeterli.
Yüzü azıcık göründü diye suratlarına kezzap yiyolar "Çok saçma yeaaaaaa"...

Bakın ben size bişi diyim mi, şeriat gelsin diye şalvarını parçalayan tipler var ya, hani şu rabia posterleri ile tekbir çekerek Eminönü'nde yürüyen sakallı hacılar, hemde sözüm ona hoşgörülü bu hacı dayılar ve havarileri, şu ülkeye şeriat gelecek olsa neye uğradıklarını şaşırıp nazik dötlerini saklayacak yer arayacaklar. Bizden önce onlar kaçmazlarsa adam değilim. Çünkü o zaman: "Benim kalbim temiz, nolcak canım kaza yaparım, bugün oruç tutucak halim yok, şu başörtümün altına kot etek giysem mi?, bu sene kurban kesmeyecem" gibi cümleleri kuramayacaklar, he diyelim ki kurdular babasını satayım, diyelim ki o enayiliği yaptılar :) Ondan sonra izle sen o filmi bak neler oluyo, izle ondan sonra dötüne kezzap yiyip black metal tarzı çığlık atan ablalarla, sırf onların istediği gibi davranmıyor diye poposuna yediği kırbaçla sağa sola zıplayıp "oy nenesinu zikeyum" diyen hacı dayıları. Ama kuru kuru izleme, çekirdek falan al, çayını da demle öyle izle.

Herkese göre dini başka babasını satayım, isteyen istediği gibi takılıyo rahat rahat... Bakın bu kafa kol uçuran adamlar da onlara göre dinlerinin emrettiğini yapıyolar. Yani herşeyi İsrail'e, Amerika'ya bağlamayın. He şayet "he anuna going her şeyi onlar yapıyo" diyosanız şunu bi oturup düşünün derim "Siz ne yaptınız yada ne yapıyosunuz?" Eğer binlerce yıldır hep başkaları tarafından kullanılabilecek bi yapıya sahipseniz, ortada ciddi problem var demektir hacı dayılar. Biliyorum yazıklarımdan dolayı bana çok kızan var şimdi, malum havalarda sıcak iyice ateş basar, bilirim o hissi, ter böyle enseden başlayıp dona kadar kayar ipnece tavırlarla; bi duş almanızı tavsiye ederim.

Tüm dinlerde nefret söylemlerini görmek kolay, hangi din olursa olsun ben bitane bile nefret söylemi olmayan din görmedim. Şimdi Soma'daki faciadan dolayı Chelsea takımı kalkıp taaaa İngiltere'den buraya geliyo hem para yardımı yapıp olay yerine gitmeye, hemde onlar için anma maçı yapmaya. Fakat bakın bu adamlar başka dinden hatırlatırım :) He onlar cici demiyom, bana göre tüm dinler aynı. Fakat "ey inananlar, sizden olmayanları dost edinmeyin" diyen bi dine mensup iseniz bu adamların ve bunlar gibi nicelerinin yaptığı yardımlar karşısında yüzünüz kızarmayacak mı? İyi insanlarmış mı diyeceksiniz yoksa "yardım etse ne olur amkdumun kafirleri mi?"; sanırım cevabı zaten biliyoruz.

Sözümü bitirmeden önce size koltuk altımdan çıkardığım bi sır vereyim, ben israilin adamıyım amk, bu yazı bile israilin işi, hatta beni doğurması için anneme Amerika da çok ısrar etmiş, babamı 10 yıl macunla besleyip besiye çekmişler sırf ben dünyaya geleyim de onlar için çalışayım diye... Babasını satayım şimdi bide ciddiye alırlar bu yazdığımı :)

He bide ikinci sırrı verdikten sonra zittir olup gideyim: Hani o envai çeşit organı kesip gülümseyerek anime karakterler gibi zafer işareti yapan yüz binlerce adam varya, işte onlar senin pembe rüyalarındaki gibi başka güçlerin adamı değil be yavrum, değil be evladım, değil be bebişim, değiller anla artık...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

17 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Biraz gerçeği görmekte fayda var.
    Gel gör ki kimse kabullenmeyecek yine..
    Hani dedin ya şeriat gelse ilk o amcalar kaçar diye emin ol dinin altına saklanıp çok masum görünmeye çalışan çoğu insan senden benden sahtekar :)

    Kalemine sağlık tabi anlayana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabullenmezlerse kabullenmesinler, işlerine geleni kabullenirler :)
      Teşekkürler.

      Sil
  2. Maalesef biz de bu zihniyetlerin içinde; yaşıyoruz, büyüyoruz, çağdaş bir nesil olmaya çağdaş bir nesil yaratmaya çabalıyoruz..

    Çabalıyoruz da çabalıyoruz...

    YanıtlaSil
  3. İslam hoşgörü dinidir islam şudur islam böyle güzeldir diye anlattıktan sonra dediğin görüntüleri izleyen yada bu tarz haberleri okuyan vs insan nasıl İslam düşmanı olmaz ki ! Hristiyanlar da yahudilerde zamanında çok insana işkence etmiş hala daha eden vardır ama sen İslamı nasıl anlatıyorsun nasıl görüntü veriyorsun olacak iş değil.. bu kadar iğrençliği gördükten sonra benim inandığım dinle bu dangoz kafaların inandığı din nasıl aynı olur diyorum şüphedeyim inan kendimle çelişiyorum ...
    Müslümanım ama camiye hayatımda bir kez turistik amaçla gittim oda Selimiye Edirne'de kuzenim evlendi diye (bir de cenazemde götürürler işte) pis pis dinci yobazlar ne işin var burada der gibi bakıyorlar, camiler kokuyor zaten pislikten geçilmiyor... hal böyle olunca ulan Hristiyan mı olsam acaba diye düşünüyorum en azından rahatça gidip kilisene mis gibi oturup ibadetini yapıyorsun insanlar yemin ederim daha nazik ve anlayışlı .. bilmiyorum yaa insanı dinden soğutuyor bu kelle tüccarları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol hristiyanlıkta diğer tüm dinlerde aynı, sadece renkleri farklı :) Kiliseye gittiğinde neden oradaki insanlar nazik ve anlayışlı biliyo musun? Her ne kadar müslümanlar kabul etmese de hristiyanlar onlara göre kat kat kültürlüler. Bizim bir mahallemizde 6 cami, 1 okul var; peki ya onlarda? bizde hangi mahallede kütüphane var? kaç mahallede var? Hadi onuda geçtim bunca ibadetin arasında hangi arada zaman bulupta okumakla, öğrenmekle falan uğraşıcaksın dimi :) ? He bunu diyincede şöyle derler "bize Allah yeter"; S5 kullanırken, webcamdan Suriyedeki neneleriyle webcamda görüşürken bize Allah yeter demezler ama :) Geri kalmış toplumlarda din eğitimden daha baskındır, bu büyük bi gerçek.

      Sil
  4. Bir insanın kafasını kesip sonra da o insanın ölmüş bedenine hunharca eziyet etmek, kafasıyla top oynamak bence hiç bir dinin ne öğretisi ne de emridir. Bu ancak o insanların canavarlığıdır. Kur'an-ı Kerim'de hiç bir Şii'nin kafasını kesip top oynayın diyen ayet okudunuz mu? Kerbela'da öldürülen Hz.Hüseyin'in kafası ile Yezid'in top oynadığı rivayet edilir. Bu ne korkunç bir kindir ki bir insanı insanlıktan çıkarıp hayvana çeviriyor. Oğlum anne şöyle yapmışlar diye gazeteyi okuyup bana anlattığında midem ayağa kalkıyor. bu haberleri okudukça değil Müslümanlığımdan insan olduğumdan utanıyorum. Allah böyle vahşet yapanların hepsinin belasını versin ki bu dünya güzel bir dünya olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nermin abla tabi "kafasını kesin" diyen ayet yok ama tarafsızca araştırıp okuduğunda pek aşağı kalır olmayan ayetler ve hadisler bulacaksın :) Allah belasını versin demek ne yazık ki çözüm olmuyor, zaten bu sözde ezilen insanların sesini çıkarmaması ve iddia ettikleri yaratıcıya yakarması için halka lanse edilmiş bi söz...

      Sil
    2. Elbette, sana katılıyorum Admin. Ayetleri gönül gözü ile okumadığımız müddetçe din adına, mezhep adına, Kur'an adına böyle cinayetler işlenmeye devam edecek ne yazık ki. Bence bütün bunların altında iktidar kavgasından başka hiç bir şey yok. Adamlar din adına adam öldürüyor. Sen kimsin ki Allah'ın verdiği canı alma hakkın var ş...z. Allah belanı versin de senin dediğin gibi can sıkıntısından söylenen bir söz. Ama yine de böyle katliam yapanların Allah belasını versin.

      Sil
  5. olay sadece din olgusu değilki anlayışta da cok problemler var, bırak bir dini, hiçbir kültürde ibadet yapılan, ayin yapılan, yada toplanılıp sohbet edilen ortamlar bile temiz olmalıdır, camilere gidiyosun tuvalet rezil, yav bi baktım ortalık kokuyo, nasıl bi anlayış anlamadım, sadece bu da değil,insan kullandığı yolları, yürüdüğü mekanları, oturduğu bankları çöp pislik içinde bırakırmı yaw, yani dini bırak cevre benim mekanım benim ülkem demesi bile yeterli değil mi yani dine imana hatta bi ideolojiye mensup olmaya bile gerek yok
    demem o ki herşeyden önce insan önce insan olduğunu bilmeli, herşey zaten sonra gelir, ben kaçar çok uzattım hadi bıyyy
    panpi bi bakarsın maile de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan insan olduğunu bilse zaten dünya bu halde olmaz...
      Tamamdır.

      Sil
  6. Ayy keşke koltuk altından çıkarmasaydın o sırrı :D
    Yazdıklarında kızılacak hiçbir şey yok. Çünkü senin gibi düşünenler de var. O sinirlenenler ve duş almaya ihtiyacı olacaklar da biliyor bunların doğru olduğunu ama işte ...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili İsrailin adamı kardeşim, okudukça içimin yağları eridi, ne güzel ifade etmişsin içimden geçenleri, söylenemeyenleri, susulanları... Süper! :)

    YanıtlaSil
  8. admin yaratanin evren olduğunu yazmissin evreni yaratan kuran kimdir illaki belli bir gücün olduğunun kanaatine variyorsun varsa ndn kendini gizliyor diye düşünüyorum cevap bulamıyorum akılda onbeş bin tane soru ve kendimi yiyorum ndn böyle ndn böyle değil herşey mantıksız geliyor insana tabi anlayana dusunemeye zihniyet sıfır olanlara degil çünkü dedikleri dediktir ve kaliptan hiç çıkmazlar tekduzler hiç açık değiller aynı şey bende de ailem böyle düşündüğümü bilmiyor söylesem çok garipsiycekler ve tepki verecek ler yok böyle yok şöyle yine dondurmek istiycekler beni girdikleri dinin kalıbına o yuzden hiç acmiyorum konuyu önlerinde kendim kendime yetiyorum admin cevabını bekliyorummnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrenin Tanrı olduğuna inanıyorum ben, bunu sadece maddesel olarak düşünme. Evren onun sadece görünüşü bana göre. İlahi olan kısmını göremiyoruz fakat kendisini her şeyiyle görüyor ve yaşıyoruz. Evrenin yapısı bile insanın nöronları ile aşırı benzerlik gösteriyor.

      Bana göre evren Tanrı olduğundan, yaratan yada kuran kim demen bana mantıksız geliyor. Çünkü aynı mantıkla herhangi bir Tanrıyı, Allahı falan da yaratan biri olmalı. İlahi dinlerle büyüyen ve beyni yıkanan bir nesil olduğumuzdan şimdi ne kadarda izah etmeye uğraşsam zor. Evren kendisi her şeyi yaratır, alır, verir, evirir, çevirir, uyum sağlatır, kaldırır, ne yaparsa kendisi yapar. Ve bunu maddesel olarak görsen de o aslında Tanrıdır. Ve biz şuan Tanrının sadece toz tanesi kadar olan kısmını görebiliyoruz.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları