Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Haziran 2014

Karikatür Çizimlerim, karikatür, mizah, adminpanpa karikatür, Bdp karikatürleri, bdp, halkların kalleşliği, terör, bölücüler, siyasi karikatür, dil sürçmesi, selahattin demirtaş karikatür,
Bu sefer sözü uzatmayacağım zira gidip daha dişlerimi fırçalamam lazım, birazda akvaryumu izleyip mal mal düşüncelere dalasım var. Karikatürü çizdim, yayınladım, içim rahat, oh beah, çizince rahatladım nan.

Neyse, sonraki yayınlarda görüşürük. Lütfen paylaşım tuşlarını kullanıp bana destek olmayın, yorum sakın yazmayın, bloguda kimseye tavsiye etmeyin, bloguma da uğramayın, siz hiç şeyapmayın ya benim için... (hep yazdıklarımın tersini yazdım, ne desem tersini yapıyosunuz belki bu işe yarar :))

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

20 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. ters psikoloji de çözmez bu olayı.. bizim evdeki muhabbet kuşunun yaptıklarını anlıyorum ama insanları anlamak imkansız :))) ben her yerde önerdim valla bloğumda bile yazdım gidin okuyun hadi gariii dedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın valla. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Laf yerine gitmiş yine. .
    Söylenecek çok şey var da yine millet olarak susuyoruz..
    Çok güzel olmuş ki :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ara gördüğüm en gerçekçi karikatür olmuş..
    Süper olmuş (:

    YanıtlaSil
  4. Ben bunu sanki başbakana benzettim bknz: Helal lokmayedirmediğim halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bide boşbakan var tabi :) Onunda resimdekinden çok farkı yok zaten.

      Sil
  5. Ay yorum yapmayın falan deyince şok oldum :D
    Noluyo "nan" dedim :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhahaha, adamı böyle yaparım işte ben :D

      Sil
  6. Süper olmuş çizim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. harika ötesi olmuş yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çizimlerin çok iyi, ben başka karikatür sitelerini de takip ediyorum çizimlerin de çok şeyler var hem irasyonel, hem yeraltı hemdde gerçekçi ve fantastik ögeler var, ben çok beğendim desem yeridir
      bak bi anım var eyy panpu:) okul çıkışı arkadaşla eve gidiyoruz, evde baya uzak yol uzun, napcan konuş panpo konuş anlayacağın:) neyse uzatmayayım

      konuya siyasetten girdik bi ara, ben dedi siyaseti pek sevmiyorum dedi ama adamın konuşası yok,tamam dedim ulen ben şimdi asıl konuya gireyim de bakalım ne düşünüyo diye zıpırlık değilmi sökecem lafı ağzından diye
      Ben başladım portakallardan bahsetmeye,yani diri ve irice olanı makbuldür ya malum erkeksi bi konu anladın sen portakalları:) bana demesin mi belaltı konuları açma diye, ben de dedim ki olum ne belaltısı ne penaltısı la, belaltı değil ki bu konu belüstü, istersen orayı da laflarız dedim, denyo güldü sadece,kaynadı gitti o konu da, heralde daha aşağılara inseydim kayıtlara girecek son meydan savaşını biz yapardık heralde:)

      Sil
    2. Çizimlerimi beğeniyo olmana sevindim. Hocam boş ver girme sen öyle konulara :D Yurdum hemcislerimizden farkın olsun :) Belin altını da üstünü de konuşmak iyi değil xD

      Sil
    3. ok konuşacak konu çok zaten, sen de çizimlerine ve yorumlarına devam et, biraz da genişlet iç dünyanı, ben biraz numuneyim panpo, bak dünya kupası da bayağı ilgiç geciyo son iki kupanın şampiyonu elemeleri bile gecemedi deli gibi de goller yedi, şimdi sen maç da seyretmessin hzhocam,o zaman bi tersinden dua et de milli takım sonraki kupada şampiyon olsun:)

      Sil
    4. Evet futbolu sevmem de izlemem de :)
      Ama umarım milli takım başarılı olur.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları