Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Haziran 2014

Soru girdabı, komik sorular, aklımda deli sorular, kürtaj, fatımiler, mecazı mürsel, akbili olan, söz gümüşse, din adamı, can sıkıntısı, makara, öldüğümde, blogger buluşmaları, blog,
Girdabın içindeyim hacı dayılar, saldırıyo sağlı sollu sorular, sorularda sorularrr ulennn. Bazılarının cevabı var, bazılarının yok, bazıları akıl ürünü, bazıları ise tamamen felsefi zıçıntılarımın ürünü. Bunlardan bazıları:

1) Din adamı varda din madamı niye yok?

2) Sütten dolayı gaz oluyo da gazdan dolayı neden süt olmuyo?

3) Söz gümüş, sükut altın ise sessizliğimizi neden kuyumcuya gidip bozduramıyoruz? Zira ülkemizde ses çıkaramayan çok fakir insan var, cebimiz biraz para görürdü.

4) Ellere varda bize yok mu? Yoksa neden yok? Niye yok?

5) 3G nin açılımı 3 gey mi? İlluminatinin bi oyunu mu bu? (bana kaderimin oyunu mu bu şarkısı geldi aklıma)

6) Türkçe derslerinde "Ben, Sen, O, Biz, Siz, Onlar" diye çalışırken dedikodu yapmış olmadık mı? Kim onlar ? Bunlar kim?, şu kim ulen? Bize ne elalemden !

7) Dinle ilgim olmasa da Adnan Oktar'ın kedicikli ortamına katılabilmek için kpss den kaç puan almam gerekiyo?

8) Otobüste her akbili olmayanın "fazla akbili olan var mııı?" diye seslenirken özellikle bana bakması normal mi? Akbil gişesi gibi mi görünüyorum?

9) Bi insanın bacaklarındaki kılları, tüm vücudundaki kılların 2 katından 500 fazla ise, bu insan hatalı üretim ürünü müdür? Lanetli midir?

10) Fatımiler terör devletiydiler, o yıllarda roket ve nükleer silah olmadığını bildiğimize göre terör saldırılarında ne tür silahlar kullanıyolardı? Çölde kavrulmuş deve boku? Sünnet edilmiş 50 çocuğun çürümüş çüklerinin sarılıp, mikrop kapmaları için düşmana fırlatıldığı bi çük bombası?

11) Canım sıkılıyo nan bişeyler yapmam lazım diye ayağa kalktıktan sonra yapacak bişey bulamayıp geri oturmamızın tebel sebebi aşağıdakilerden hangisidir?
a) parasızlık b) yalnızlık c) asosyallik d) ipnelik e) hepsi

12) Tavuğun yumurtasını kıçından alıp yememiz kürtaj sayılmaz mı?

13) Blogger buluşmalarını görüpte gıpta eden tek ben miyim? Bizi niye hiçkimse çağırmıyo nan, niye blogger buluşmalarına gidemiyoz diyip iç çekmiyo musunuz? Bu buluşmalara giden arkadaşlara kara büyü yapmayı, merdivenlerinin altına işemeyi düşündünüz mü?

14) Öldüğümde içime pirinç doldurtup kendimi helikopterle Afrika'da yaşamakta olan yamyam kabilelerinin ortasına attırıp beni yemelerine, karınlarını doyurmalarına izin versem, iyi bişey yapmış olur muyum? Benle pilav iyi gider mi?

15) Neden mecaz-i mürsel ? Niye mecaz-ı osman, mecaz-ı fatma değil?

16) "Bacaklarımı nasıl inceltirim?" diye sorduğunda "squat (çök kalk)" yap dediğim ve akabinde "ama ben bacaklarım kas olsun istemiyorum" diyen kadına kafa atmak sevap mıdır? (Günahsa hangi dine göre günahtır, hangi dinde serbestse o dine geçeyim reyiz. Ne kolay sanıyolar nan bunlar öyle kas yapmayı, he babasını satayım iki kere zıçar pozisyonda çök kalk yaptım diye tüm dötün kas oldu hemen, damar çıktı dötünde aşırı kastan)

17) Zenciler kendilerine zenci diyerek ırkçılık yapmış olmuyolar mı?

18) Neden ayak baş parmakları hep aynı? Bi seçim yapılsa da baş parmaklar belli aralıklarla değişse olmaz mı? Niye siyasi iktidarlar gibi yapışıp kalıyolar ?

19) Blogdaki ciddi görüntülenme düşüşünün sebebi aşağıdakilerden hangisidir?
a) İktidar karşıtlığı 
b) Dinler hakkında yazılar yazmak 
c) Saatler harcayıp özgün içerik hazırlamak
d) Paralel güçlerin oyunu
e) Bloguma büyü yaptılar

20) 20.soru niye yok, nasıl olmaz babasını satayım? O kadar düşündüm şu soruları kazıkçı bakkal gibi 20ye yuvarlayayım diye bi soru çıkmadı ya la. Atamadım küsüratı! Yazma kabızı oluverdim bi anda...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

18 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hepsine tek tek cevap verecektim sınavlarda bile 20 soruda tersten başlarım :D
    Yazacağım ama yazmam sanma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok artık :D Bak bunu harbi beklerim :DDD

      Sil
    2. 1) olur ki bakınız ananem :D
      2)Yapmak lazım kimse içmez ama :))
      3)yine düşündürdün efendim
      4) O pek güzel şeyler için kullanılmıyo :) Söyle birine niye yok anlarsın :D
      5)başka bişey daha oluyo aslında ama biliyosun çok terbiyeliyim söyleyemem :D
      6)işte bunlar hep dedikoducu teyzelerin icadı :)
      7)kpss değil onun sınavı biliyosun seeeen :))
      8)Fazla cömert yada saf gözüküyosundur belkiii :D
      9) iki işlem sonucu o lanrtyen kurtulabilir :))
      10)böööğ midem bulandı o ne ya :D
      11)hepsi tabiki tecrübeyle sabit :)
      12) bebek yemiş gibi civciv yemiş gibii yaaa :o
      13)ebeeet hadi sen gidersin ben bi de uzaktayım ;(
      14) Öyle yapacağına yemek göndersen yazık nan niye seni yesinler :)
      15)kim bilir kimin adıydı. Ya da uyduruk bişeydir :)
      Acaba bu renklerin adını kim buldu kalem niye kalem :D
      16)bak onları hep görüyorum ben :D
      17)peki zenvçciler mi ilk demiş kendilerine zenci ?
      18) bak bu hiç aklıma gelmemişti gitti bi soru :D
      19)f)kıymet bilmez vatandaş
      20) Peki bana 100 verecek misin :D

      Sil
    3. Allan delisi ya harbiden cevaplamış hepsini :DDD Sana 100 versem bişiye yaramaz 200 vereyim üstü kalsın :))) 3G olayını anladım, haklısın oda var ;)

      Sil
    4. Yapmam sandın di miii :D
      Olley 200 aldım :D

      Sil
  2. HAEHAEHA hepsi harika hmmm paralel güçleri olabilir diyorum her şey onların suçu ya :P

    YanıtlaSil
  3. bende iki saattir sorularını cevaplamaya çalışıyorum ama sürekli çiftçi geliyor odaya sonra yorum kısmına baktım birileri cevaplamış bile ilk olmayacaksam asla cevaplayamam dedim. hıh dedim trip attım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ya tripciye bak :D
      Çiftçiye yazdırsaydın :)

      Sil
  4. Beynimizin içinde anlamsız, nedensiz ve genellikle cevapsız sorular... Şu buluşmalarla ilgili yalnız değilsin. Çağırılmıyorum ve gidenleri çok kıskandığım doğrudur. Görüntülenme düşüşü de son zamanlarda bizleri az hatırlaman incelmek - kaslanmak isteyen abi ablalarla daha çok ilgilenmen olabilir ;) Hoş bende bunalımdan yazmıyorum ya neyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger arkadaşlarıma açıkçası umutsuzluğa düştüğüm için pek uğramıyorum, içimden gelmiyo. Çünkü ben gitmesem kimse gelmiyo gibi hissediyorum :) Harbiden sevdiği için takip eden takipçilerim olsun isterdim ama yok gibi yada çok azlar. Birde bu aralar kpss ye hazırlık ve spora ağırlık verdiğim için kendi bloguma bile çok zaman ayıramıyorum. Aslında ayırırdım da, dediğim gibi kahrolsun bazı şeyler :)

      Sil
    2. Yanlış anladın :) ben çizimlerin azaldı demek istemiştim. Yoksa bizlerin bloglarına uğramanla ilgili bir sorun olduğunu zannetmiyorum.

      Sil
    3. Yok ben neden daha az yayın girdiğimi açıkladım sana :)

      Sil
  5. Wuhuuu sorulara bak. Resmen bir felsefe ürünü hepsi :D
    Sokratesler Platonlar halt yemiş. Neymiş varlık var mıymış yok muymuş :D
    Seninkiler daha güzel :D
    Not:Pilavla hiç iyi gideceğini düşünmüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet felsefe ürünü, Admin felsefesi, felsefenin yeni bi kolu, hatta bacağı =)
      Pilavla olmaz diyosun; hmmm o zaman başka şeyler düşünmek gerek...

      Sil
  6. 13. soru için ciddi anlamda gıpta ettiğim oldu. Demek bir ben değilmişim "böhhüüü beni niye etkinliklere çağırmıyorlar naannn!" diye balatayı sıyaran :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları