Yazan / Çizen : Admin Panpa 4 Haziran 2014

Üye Hediyeleri, üyelere özel çizim, şanslı üye, hediye çizim, umut hikayem, üyelere yaptığım hediye çizimler, takipçime hediye, blog hediyesi, Şeyma Tanis, şanslı takipçi, adminpanpa, blogger,
Takipçilerime çizim hediye etmeyeli çoooook uzun zaman oldu di mi? Evet, aynen öyle oldu. Ne güzelde kendim sorup kendim cevapladım nan. Neden aylardır hiç hediye vermediğim ise bende kalsın, anlatması güç ve zor diyip sıyrılayım işin içinden.

Bu uzun moladan sonra Şeyma Tanis'e bloga kattığı renkten ve hergün hiç üşenmeden onlarca yorum attığından dolayı teşekkür etmek istedim. Zira blogun uzun süredir hava almayan odadan pekte farkı yoktu. O yüzden kendisine bu çizimi hediye ediyorum; umarım beğenir; beğenilmeyen çizimin 0,0005 saniye içinde iade hakkı vardır.

"Hediye çizim kazandın, nasıl bişey istiyosun?" diye sorduğumda topu hep bana attı ama olsun :) Zannedersin orta saha oyuncusu, hep pas hep pas =) Bundan dolayı nasıl bişey çizsem diye de düşünmek zorunda kaldım. Fakat akabinde ilham perilerim ve ilhamilerim sağolsunlar beni yalnız bırakmadılar, bi yandan çizmeye başladım bi yandan oturup lafladık. Aslında karikatür değilde normal çizim yapmayı düşünüyodum, fakat perilerin ısrarına çokta dayanamadım, neticede peri nan bu boru değil.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

39 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. ahahah Şeyma ne güzel bir hediye almışsın :))

    YanıtlaSil
  2. Renk senin blogynda vardı kiiiii :)
    Tam da sınav sonrası beni öyle mutlu ettin kiiii :))
    Ay yaaa çok teşekkür ederim çok hemde çooooook :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, beğenmene sevindim :=)

      Sil
    2. Bayıldım ya beğenmek az kalır kii :))

      Sil
  3. yaaa çok güzel olmuş ama bu hediyee :)
    Ayrıca benim de sana ödülüm var admin panpa =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmayın alışık değilim ben böyle şeylere :D

      Sil
  4. Çok güzel. Ve bir o kadar değerli bir hediye olmuş. :)

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel bir jest, bayildim hediyeye. Cok nefis bir zekasin sen Admin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, açıkçası çizerken bende çok keyif aldım :))

      Sil
  6. Ne kadar ince düşünmüşsün, çok beğendim, eline sağlık:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Elinize saglik, (güzel olacakti ) ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Önemli değil yanlış yazdığınız önceki yorumunuzu yayınlamadım =)

      Sil
  8. kıs-kan-dık! :)

    ben de çizim yapıyorum, ama herkesin stili ve tarzı başka...

    bir ara kafa-mert çizmek isterseniz admin panpa, zevkle kabul edilir. ;) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehueheue :) Bilemem şans, takipçilerim arasından seçiyorum işte zaman zaman =) Çizimi beğenmenize sevindim, ayrıca bi çizer daha görmüş olmama da :)

      Sil
  9. Cok güzel olmuş eline saglik :)

    YanıtlaSil
  10. Açıkçası ben de kıskandım ama çizimi değil yeteneğini..Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. nasıl çiziyorsun hepsi birbirinden güzel :D

    YanıtlaSil
  12. Seymadan geliyorum. coooooook seker komik ve eglenceli olmus yaaaa super. tebrikleeeer

    YanıtlaSil
  13. Pişt mimledim seni :)
    Sanki yapmayı bırakmıştın di miiii :))
    Ay çok alınırım yapmazsan :p
    Şaka şaka yapmak istemiyosan yapma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta itinayla cevaplanacak efem :)

      Sil
    2. Utanmaz ben hayır diyemediğini bildiğim halde ne demişim ya :D

      Sil
    3. Çok utandım şimdi :D
      Nerelere gitsem :))
      Eski yazılarına gittim ben hoşçakaaal :D

      Sil
  14. Çok güzel olmuş ya bu hediye :) Ne güzel çizmişsin öyle :)

    YanıtlaSil
  15. Bayıldım:) Çok ama çok çok sevimli olmuş ya; bence perilerin aklına uymakla çok çok iyi etmişsin:) Şeyma'cım ne güzel piyango sana vurdu desene...

    Ellerinize sağlık; şen şakrak zihniyet:)

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğendiğinize sevindim :) Aslında piyango vurmadı, piyangoyu hak etti o bol bol yorum yazarak :)))
      Sevgiler bizden ^^

      Sil
  16. Pişt sıkıldın mı yoksa yorumlardan :D
    Bak sana çok iğrenç bir mim getirdim açık açık söyleyeyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya ne sıkılcam :)
      Aman ha ! :D

      Sil
    2. Sıkıl banane ki yazarım ben :D
      Yaptım bileee :p

      Sil
  17. Bende yorum yazıcam, fıstık benim olucak :)

    Haydi selametle :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları