Yazan / Çizen : Admin Panpa 15 Temmuz 2014

din, din adamı, din programları, dini sorular, hocam caizmi, hocaya sorular, ıstakoz yemek, Nihat Hatipoğlu, nihat hatipoğlu komik, Nihat hoca, ramazan programı, reenkarnasyon, ölümden sonra,
Ablamlara oturmaya gittim, malum ben hariç herkes oruç. İstemeyerekte olsa Nihat Hatiopoğlu reyizi dinliyorum, tabi o arada istemsizce milyarlar falan geliyo aklıma ne hikmetse. Neyse çayımı hüpürdetirken, Nihat reyize sorulan sorulara ve adamın verdiği cevaplara öyle bi güldüm ki, midem çayı geri tepkimeye maruz bırakarak "ziktir git nan geldiğin yere" demiş olmalıydı, burun deliklerimden kaçak olarak dışarı kaçmaya çalışırken son anda yakaladım çayı.

1.Soru: "Hocam reenkarnasyon var mıdır?" (Tabi soran adam ve hoca reenkarnasyon diyene kadar canları çıktı, 3-5 kere arafa gidip geldiler o derece, rekresyon, reakrasyon, rakrasyon falan diye parçaladılar nan kendilerini)
El-Cevap: "Yahu olur mu öyle şey, bakın size sadece bir, saaaaaaaaadece birşey söyleyeyim, şimdi ben dinini iyi bilen bi insanım, arapçam falan var, diyelim ki öldüm, ruhum yeni doğan bi bebeğin bedenine girdi. Sorarım size o zaman bebek niye arapça konuşmuyo ?"
Nıhahahaahah, ulen ya, Allah canını almasın nan, Tanrı seni bildiği gibi yapsın hemi, Osiris tependen baksın :) Ne güldüm ya. Lan bilgileri kaydeden organın beyin olduğu keşfedileli yüzyıllar oldu, adamlar utanmasa usb bellek gibi beyin üretecek, sen diyosun ruhum gidince niye arapça konuşmuyo. Nan arkadaş siz bilgiler ruhunuzda mı kayıtlı kalıyo sanıyosunuz yani, pes ya, valla göbek taşındayken üzerime 120 kiloluk tellal oturduğunda bile bu kadar şaşırmamıştım.

2.Soru: "Hocam kokoreç, midye falan yemek caiz midir?" (hep aynı sorular mk, yok haram lan yeme haram). Hoca cevap verdikten sonra ıstakozdan bahsetmeye başladı (nereden aklına geliyosa ıstakoz hahunhaaa, tabi götürdü paraları programdan, o yüzden ıstakoz yiyecek parayı nereden buldun nan diye sormuyom, ama azcık ucundan kıskacından falanda bize ver dolap bomboş, yada boşver kokar la o...)
Elll-Cevaaabbb: Midye ve kokoreçi onayladıktan sonra, ıstakoz için: "Ben o konuda kendi fikrimi söyleyeyim, bakıyoruduuuğğğ semayaaaaaağğğğ, o aradağğğ Ebu El Istakoz geldiiiğğğğ" yok la yok böyle bişi demedi tabi. Dedi ki: "Bana göre ıstakozları, o koca hayvanları kaynar kazanda canlı canlı pişirip yemek günahtır, büyük günahtır hemde. Hayvana resmen işkence çektiriliyor, eziyettttğğğğ ediliyorrr"

İyi güzel diyosunda hocam, kurban bayramlarında boğazı kesilirken gözleri fal taşı gibi açılan büyükbaş hayvanlar, sarı kızlar, esmer bombalar ne oldu? Onların canı yok mu? Kafası kesilip yenen tavuklara ne oldu yada? Istakozun canı canda bunların ki patlıcan mı? Tek suçu ıstakozla karides mi işledi babasını satayım; onlara gelince canlı canlı bilmem ne yapmak günah, diğerlerine gelince as bacağından vur bıçağı, burada garip bişeyler var hocaaa... Sağolsun şu programlar ve bizim halk yahu, nan akşam akşam bi yandan şaşırırken diğer yandan iyi güldüm be, tişikkirler.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

33 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bugünlerde nihat hatipoğlu çok popüler malum ramazan ayındayız ve dini duygularımız tavan yapmış durumda. o kadar saçma salak sorular soruluyor ki bazen koltuk dar geliyor bana çatlayıveresim geliyor. o kadar yani. Hala sakız orucu bozar mı, zina günah mı falan diye sorular soruyorlar. Her sene aynı cevabı aldıkları halde aynı soruları sorup duruyorlar. Adam milyarları götürüyor ama onlar hala aynı soruları soruyr. galiba nihat hocaya vahiy gelip cevapları farklı verecek zannediyorlar, Zina günah değil falan demesini mi bekliyorlar anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Birinci soruyu özellikle canlı olarak dinledim :D Valalhi nutkum tutuldu :D Yaw ben senin blog benim listemde çıkmıyor. Arada görmesem okuyamayacaktım. Emeğine sağlık. Çok güzel yere değinmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nutuk tutulmaması elde değil ki :D
      Bi arkadaşta daha vardı o sorun, blogum listesinde görünmüyordu, sonra nası olduysa düzeldi. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yine güldürdün beni sabah sabah admin panpa :D
    He ya diğer hayvanların canı yok sanki.
    Allaam reenkarnasyon varsa da inşallah Nihat'cığımın ruhu yakınlarımda birinin bedeninde olmaz :D

    YanıtlaSil
  4. Revizyon bekliyor halkımız belki de, yani sakız geçen sene çiğnenmiyor olabilir ama bu sene? Ya da bu sene deniz ürünleri kategorisinde yenilikler bekliyor olabilirler, neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  5. Aile izlerse sende izlersin mantığı da o adamı sevmiyorum ben artık o kanalı dahi açmıyorum, yapmacık geliyor abi o adam bana. Azla yetinin demek kolay da kendisi götürüyor maşşallah. Neyse ya o sorular nirvanası olmuş sanki :))) Emeğine sağlık ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azla yetinin gençler, bakmayın benim program için 60 milyar aldığıma. Şükredin lan ! :)

      Sil
  6. İnsanlar illa birilerinden duyacak bir şeyleri komik ya:d Yine güzel bir yazı

    YanıtlaSil
  7. internetten oyun indirmek günah mı?,annem bana çok yemek yediriyorlar falan da var.güzel konuya temas etmişin :) harbiden komik ama yaaa :))

    YanıtlaSil
  8. Yaa işte bu kadar basit düşünüyor hatta düşünebildiğini bile sanmıyorum :D İnsanlarda bu adama gidip soru soruyorlar gülsem mi ağlasam mı bilemedim :D
    Şu ana kadar hiç izlemedim bir şey kaybetmemişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleme zaten boşver, abudik gubidik muhabbetler :D
      Bende yemekte olduğumdan mecburen dinlemek zorunda kaldım, hayatımda geçirdiğim en kötü 1 saatten biriydi :)

      Sil
  9. Nihat Hatipoğlu ve onu taklit eden oğlu ulusumuzun medarı iftiharları :)) Sevgili seyirciler de ellerine verilmiş hazır soruları sormaya çalışan, onu yaparken bile telaffuz edemeyen ilginç insan tiplemesi. Gördüğüm an kanal değiştirsem de çoğunluk maalesef bu rezil sorulara ve cevaplara maruz kalıyor. Neden bunu yapıyorlar bu insanlara bilemiyorum. Zaten çalışmıyor kafalar bırakalım daha fazla zorlamak niye??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunun cevabını aslında sende biliyosun da çaktırma ;)

      Sil
  10. Admin sana tek bir sorum olacak. Cevabina gore konusacagim. Seni kim yaratti ALLAHİN Mİ YARATTİ YOKSA TANRİN Mİ YARATTİ.EGER BU SORUNUN CEVABİNİ DOGRU VERİRSEN SEN HAKİKİ MUSLUMANSİNDİR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma dinden sorumlu devlet bakanı :) Fakat sorduğun sorunun benim yazdığım metinle ufaktan bi ilgisi var mı? Yoksa milletin dininin derdine düştün de her önüne gelene soruyo musun :) Beni yaratanın isime ihtiyacı yok Tanrı,Allah,Ra,Set,Isis,Krishna ne dersen de adına, yaratanın isme cisme ihtiyacı yok. Bu arada ben pandeistim. Bu yazıyı da din dersi almak için değil, dinlerle kafayı bozmuş toplumun sorduğu garip soruları ve onların sırtını sıvazlayarak milyarları götüren din adamlarının bilgisizliğini vurgulamak için yazdım. Daha dün ateizmin ne olduğunu bilmeden bok bok konuşuyordu televizyonda, ben ateist olmamama rağmen sinirlendim. Ateizmi şeytana tapıyor zanneden din adamı mı olur mk... Son olarak bana soru sorma, inanıyorsan Allah'a inan, kimse seni tutmuyo inanma diye. Ama senin inandığın şeye inanmak zorunda değil kimse. Sorun bile komik, çünkü doğru verirsen diyorsun. Kime göre neye göre doğru? Doğru senin doğrun, illa sizin dediğinizi diyince doğru olacağız mk

      Sil
  11. Soran adam ve hoca reenkarnasyon diyene kadar canları çıktı:))))))))))))inan sesli sesli gülüyorum halen:)))))))eline sağlık:)istakozun canı can da, dananın, koyunun patlıcan mı? Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Öyleee, möbarek hayvan o :)

      Sil
    2. Sayende idrak etmiş bulunuyorum böğün itibariyla. Zaten görünce bi irkilip, saygı duruşuna geçtiğim bi mahlukattır kendileri... ;)

      Sil
  13. admin panpa ben dediğin olayı aradım bulamadım sen siteye bir videosunu koysan olmaz mı acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu ben nereden bulayım onu şimdi :) Netten izlemedim ki televizyondan izledim, ramazanın bi günüydü. Ama bak aynı yayını izlemiş arkadaşlar var yorumlarda yazmışlar :) Bu seneki Ramazan programlarını Youtube'den kurcalarsan bulabilirsin kanımca ama sabırlı olman gerekir çok zor iş :) Fakat bu yayın yanlış hatırlamıyosam ramazanın son haftası içindeydi.

      Sil
    2. Bak üşenmeyip senin için aradım buldum :D Fakat buraya link atıp videoya hit kazandıramam. Ama şöyle yaz çıkıyor, youtube de yüklü "Nihat Hatipoğlu İle İftar 2014" 15 Temmuz 2014 deki programı. Dakika 21:45 - 22:20 arası Reenkarnasyondan bahsedişi, 44:50 - 45:15 ıstakoz muhabbeti.

      Sil
  14. Sağol çok yardımcı oldun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :D Laf soktuğun gibi geldi link koymadım diye ama sağlık olsun, dediğim gibi onların videolarına buradan link verip google hiti kazandırmam :)

      Sil
  15. ne diye izliyon öyle şeyleri
    mantıklı bişeyler bulsan tekrar dindar mı olcan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu hocam sen yazıyı okudun mu? Misafirlige gittim diyorum. Misafirsen ne acarlarsa onu izlersin. Inanmıyor olabilirim ama inanana izleme lan de diyemem herhalde. Onlar izliyolar bende sinir ola ola kulak misafiri oluyorum.

      Dinde yeterince şey aradım, beni inandıracak birseye ihtiyacım ve arayısım yok. Icimdeki Tanrı inancı ile gayet huzurluyum.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları