Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Temmuz 2014

izdivaç, izdivaç programları, esra erol, evlilik, evlendirme programları, evlendirme programında komik soru, talip çıkmış, kadına soru, duygularınızla mı mantığınızla mı, izdivaç sorusu,
Her zamanki gibi bilgisayar başında pineklediğim günlerden biriydi. Yani dışarı çıkmama engel olan o kadar çok şey vardı ki, saymaya kalksam Yunan Tanrılarının sayısıyla yarışır o derece. Bundan dolayı her sap adamın yapacağı gibi çay demlemeye mutfağa gitmiştim. Emekli babam da can sıkıntısından izdivaç programı açmış izliyordu; ki ben her gördüğümde laf atar "yahu şunları izleme aç bi belgesel falan izle" diye çıkışırım oda klasik "kanallarda bişey yok hahunha going" cevabını verirdi.

Neyse efem çayı demlemek için girmiştim işte mutfağa, kadının teki adam için gelmiş, adamda soru soruyodu. Soruyu duyar duymaz içimden cevabı verip gülümsüyo, bi yandan da çayı demleyip şu mutfaktan bir an önce ziktir olup gideyim diyodum çünkü evlilik programları bende alerji, zaman zaman da idrar yolu enfeksiyonu yapıyo. Fakat adamın bu sözü üzerine benim içimden geçirdiğim cevabın aynısını dayanamayıp babam sesli bir şekilde, tamda benim düşündüğüm anda vermişti:

Adam: Duygularınızla mı mantığınızla mı yaşarsınız ?
1 saniye sonra babam:
Babam: Ananınkiyle yaşarım...

Ulan madem bu kadar rahatsız oluyosun, niye izliyosan şu salak programları baba; di mi? Sanırım bu soru hep gizemini koruyacak...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. :))))))))))ah bu izdivaç programları, yahu böyle bir rezalet, böyle bir kepazelik olamaz, yıllar önce blogcuda bu programlarla ilgili yazı yazmıştım, yerin dibine batırmıştım o bloğum çoktaaaaaaan kapandı tabii...belki bir gün bu bloğuma da yazarım..sevgiler, ayrıyeten tıpkı senin gibi deist de olsam iyi bayramlar:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla ikimizde deistsek neyin bayramını kutluyoz :D Ama bazı blogger kardeşlerimizi arayıp "iyi bayramlar" demedim değil (pehitoyu bide gülçinnuru aradım sadece), maksat gönüller olsun :)

      Yaz valla hak ediyolar, ondan sonra ülke neden bu halde, ulan bi ülkede en çok izlenenler evlilik programı ve saman tvdeki dindoş dizileri olur mu yahu...

      Sil
  2. bence kafalrında yedekliyolar patnerleri :)) annem ölürse babam kesin gidermiş mesela.annem dedi :))))

    YanıtlaSil
  3. Hahah süper ya :D
    Çok güldüm. Azıcık izleyince bağımlılık yapıyomuş o programlar. O yüzden gülmek için izlemeye bile korkar oldum :D

    YanıtlaSil
  4. Anne babalar ziyarete geldiğinde hep yaşanan manzara. :) Güzel özetlenmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen en azından ziyarete geldiklerinde diyosun :) Ben ne yapayım ben hep bu manzaranın içindeyim :D

      Sil
    2. Oyy, okkaa empati yapamamışım, pardon. Biz yine şükredelim halimize, yılda 1-2 ay, dayanılır hatır için çiğ tavuk niyetine... :)

      Sil
  5. Ahahha komsu teyemiz de senin baba gibi ciddi ciddi oturur kizar hatta oradakiler duyuyomus gibi kavga eder ... cok cok cok guldum ne komiksun sen yaaaaa :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşelendirebildiğime sevindim :=)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları