Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Temmuz 2014

Aranas'ın Gelişi, Fantastik Roman, Kara Sis, fantastik, fantastik kurgu,
Sessizlik... Derin sessizlik bir çınarın gıcırdayan gürültüsüyle bozuldu, çınar gözlerini açtığında şaşkınca etrafına göz gezdirmeye başladı. Kendisinin ne olduğunu , nerede olduğunu ve ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Omuzlarındaki devasa garip taşları ve gövdesinde gömülü parlak dev taş parçasını uzun uzun inceledi. Parlak masaya yüzü yansıdığında gördüğü şey ne tam olarak bir ağaç, ne de tam bir insandı.

Çok geçmeden sol elindeki sembolü fark etti, şaşkın bakışlarla etrafı süzerken yine aynı işaretin önündeki dev kapının üzerinde belirdiğini gördü. Meraklı bir şekilde elini sembole uzatarak dokundu ve sonsuzluk boyutu adı verilen gizemli yeri açmış olmakla beraber bedenine sızan iki elementle kendi değişimini de başlatmış oldu. O vücudunda barındırdığı güçlü elementler sayesinde zamanla uğrayacağı değişimden ve kendi gizeminden habersizdi.

Heyecan ve anlamsızlık içerisindeydi. Sonsuzluk boyutundaki parşömenlerin her biri içinde farklı kadim güçleri barındırıyordu ve Aranas’a hepsini anlaması imkansız gibi geliyordu. Kendisinin ne olduğunu ve neler yapması gerektiğini bilmediği için parşömenleri kurcalayıp araştırmaya başladı; gözüne ilişen parşömenleri dikkat ve şaşkınlıkla inceliyordu, yazılı olan rünlerle süslü lisanların bazılarını nasıl anlayabildiğini bile hiç düşünmedi. O loş odada adeta onu kendine çekercesine parıldayan, etrafında garip seslerin dolaştığı bir masa dikkatini çekti. Masanın üzerindeki eski püskü bir kağıt parçası gözüne ilişti, üzerinde yeşeren bir filiz sembolü ve garip semboller vardı. Fakat ne olduğunu anlayamamış ve uzun süre bakakalmıştı. Aranas olduğu yerde dikilip düşünmeye başladı, aklında yüzlerce soru vardı. Olan biteni anlamaya çalışırken arkasından fısıltılar duymaya başladı, beraberinde gelen aydınlığı fark ettiğinde arkasına dönüp ayağa kalktı. Karşısında birbirinden farklı sekiz varlık bulunuyordu, siz kimsiniz demeye kalmadan içlerinden biri bir adım öne çıkıp diz çöktü:

- Ben Ezraam, hizmetinizdeyim !

Aranas aklından bunlarda kim diye geçirirken içlerinden diğerlerine göre yaşlı ,mavi kaftanlı olan eğilerek:

- Bizler yardımcılarınızız; uzun süredir seni bekliyoruz, ben İxin, diğerleri Huhan,Yanu,Omara,İmadill,Tamaru Defus ve bu kısa boylu, huysuz, yapışkan şey de Rall dedi; Omara'nın gülümsemesiyle beraber.

Aranas parıldayan gözlerini üzerlerine dikti:

-Bana bilmem gereken her şeyi anlatın !


YAZI VE ÇİZİMLERİM TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Daha uzun olur diye bekliyordum abi.Gösteripte vermemek olmuyor şimdi ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölüm bölüm ;) Bundan sonraki bölüm bunun 5 katı merak etme :)

      Sil
  2. GİRİŞ GÜZEL OLMUŞ ACABA DEWAMINDA NE OLACAK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, 2.bölümü bu hafta yayınlayacağım ;)

      Sil
  3. Bu isimleri nerden buldun be yaa:) ben ikinciyi okuyup birinciye geldim ikinciden baslayinca dedim noldu yaaa admine kisa devre yapti galiba ehuhehu neyseki olayi cozdum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :) Hayal gücü işte yazıyorum. Başlarda biraz sıkıcı gibi gelebilir ama isimler kafada oturunca hoş olacağına eminim okuyucu için :)

      Sil
  4. Panpa otobuste okumaya basladim.Nasil olsa yolum baya bir uzun☺

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları