Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Temmuz 2014

Karikatür Çizimlerim, google karikatürü, karikatür, Hz.Google, Hazreti Google, Google'a sor, bunu mu demek istemiştiniz?, google, mizah, adminpanpa karikatür, arama motoru,
Bişey yazma gereği duymuyorum efem; karikatürü şimdi bitirdim, sıcak sıcak bloga ekliyorum. Hadi afiyet olsun, sonraki yayında görüşürük artık.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hahayy çok güldüm.. Hala da gülüyorum. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. bazen ararken yanlış yazıyorum google hazri yetişiyo imdadımıza, bu karikatürde işin farklı boyutu oluyo sanırım yada tepeden bakma google:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet işin farklı boyutu :) Bazen yardımcı olabildiği gibi delide edebiliyor :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları