Yazan / Çizen : Admin Panpa 13 Temmuz 2014

cizimlerim, orman, doğanın kanunu, hayvanları koruyan, ağaçları kesen işçi, illustrasyon, dijital sanat, hayvan resimleri, hayvanların saldırdığı, doğayı koruyalım, sinirli ayı
3 Günden fazladır şu babasını sattığımın çizimini bitirmeye çalışıyodum hep araya bişeyler giriyodu; ki genelde araya giren şeylerden daha büyük engel varsa oda keyfimin iyi olmamasıydı. Günde 1-2 saat uğraşa uğraşa toplamda 6-7 saatte bitirdim çizimi. He bişey olur mu bi anlam ifade eder mi yada çizsem ne olur çizmesem ne olur? Bilmem, benim için terapi gibi bişey, halkımızın geneli için ise çizim 10 saniye bakıp geçmelik bir görüntü. Biraz sevimli şeylerde katayım çizime dedim, ormancıyı ve sinirli ayıyı saymazsak tabi. Neyse, laf ebeliği yapmayayım daha fazla, iyi günler.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

13 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Emeklerine sağlık çok güzel olmuş yine (:

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık :) Yine karamsar moda geçmişsin bakıyorum da. Bir kere senin çizimlere 10 saniye bakıp geçmek mümkün değil. O kadar detaylı çiziyorsun ki. O ne, bu ne, şu ne derken zaman geçiveriyor. Yalnız bir eleştirim var çizimine ormancı yerine bir politikacı çizseydin daha da yakıştırdı sanki. adamcağız ne yapsın? Onun ki ekmek parası. Ötekiler içinse rant kapısı ;) Yalnız yeşile hasretim depreşti sayende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle, benim karamsarlık sendromlarım bitmez :)
      Haklısın, zaten ben çizerken nasılsa insanlar ormancıların kendi keyfinden ağaç kesmediğini bildiğim için bu şekilde çizdim; yoksa onlar ne yapsın ekmek parası tabi :) Haklısın o şekilde de olabilirdi; beğenmene sevindim.

      Sil
  3. Gelmiiiiiiiiiiiş en sevimlisinden gelmiş :D
    Emeğine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Normalde ayıları severim ama bu beni korkuttu o.O
    Bir de zebra olduğunu düşündüğüm ama pembe yele ve kuyruktan dolayı my little pony'msi duran arkadaşın küpeleri de çizime ayrı bir hava katmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü ayı öfkeli, arkadaşlarını ve ormanı koruma derdinde =)
      Zebrayı biraz kokoş yaptım evet xD Teşekkürler.

      Sil
  5. bu resimde sonra noluyoooo :)

    sana bi ödül verdim her zaman komik arkadaşııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonrası hayal gücüne bağlı :D
      Ödül he, hımmm bakıyom şimdi bloguna :)

      Sil
  6. Arkadaki zebra mi o cok seker . Damdan dusmus gibi ayy ben nerdeyim ayoool der gibi :) sen misin orman kesen vuuv korkmusem :) eline sağlık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen zebra, malum dişi olduğu için süslü :D Ayının arkasına sığınıyor :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları