Yazan / Çizen : Admin Panpa 4 Temmuz 2014

Ramazan davulcusu, davulcu, makara, makale, komik rastlantılar, kapıyı açınca, annem sandım, davulcu para isteyince, fitness, spor yaparken, para vermeyince küfür, iş yok ki para olsun, beni mi bulur,
Yarım saat önce falan ablam aradı ve "evden çıkma annem geliyo" diye haber saldı. Bende o arada spor (göğüs antrenmanı) yapıyodum ve egzersize devam ettim tabi ki. İndir, kaldır, indir, kaldır yapıyorum (ağırlıkları). Neyse efem işte biliyosunuz malum havalarda sıcak, arap bedevisinin dötü gibi yanıyo ortalık, bende doğal olarak bunalmamak için üstten cıbıl, alttan uzun bi şortla spor yapıyorum odamda, ellerimde de ağırlık eldivenleri takılı. Dubstep müzik çaldıkça ben gaza gelip yardırıyom.

Tam bi egzersizdeyken kapı çaldı, bende "nasılsa gelen annemdir" diye ağırlıkları kenara koyup olduğum gibi, hiç toparlanmadan kapıyı açmaya koştum. Neticede gelen annem yani, alışık o benim deli hallerime. Neyse koştum kapıyı açtım bide ne göreyim; ramazan davulcusu. Adam beni bu tipte görünce bi garipsedi, 5 saniye donduktan sonra (ki bende dondum):

Davulcu: - Selamalakummm hayırlı ramazanlar !
Ben: - Sağol abi !
Davulcu: - Para var mı? (Bahşiş istiyo amcam)
Ben: - Bozuğum yok abi (Aslında cebimde 5 kuruş param yok, göt korkusundan dışarı bile çıkamıyom demeye korktum da, rezil olmamak için böyle beyaz bi yalan şey ediverdim.)
Davulcu: - Sen vir ağabey bozarım ben. (cukka sağlam yani)
Ben: - Yok abi yok param yok valla. (Olsa dükkan senin reyiz, 3-5tlyi mi esirgiycem senden)
Davulcu az bi durdu, hafif kızgın gibiydi, dedim tokmağı çıkarıp bana doğru sallayacak herhalde; o arada da daha fazla rezil olmayayım diye cıbıl kısımlarımı kapının arkasından saklamaya uğraşıyorum.
Davulcu: - Çahmah ver çahmah !
Ben: - Abi sigara kullanmıyorum. (Nan görmüyon mu işte sana spor eldiveniyle, spor yapmaktan sıkılmış portakalı andıran terli halimle kapı açtım, ne işim olur sigarayla)
Sonra ben bunu da diyince davulcu isyan edercesine elini "hadi ordan beah" der gibisinden sallayarak döndü ve gitmeye başladı. Fakat az ileri gittiğinde, Büzüklerin Efendisi filminde Gollum'un mağara içinde bağırıp ta dışarılara fısıltı gibi giden o sesini andıran tarzda bi ses geldi adamdan, ağzından bal damlıyodu, bilge davulcu şöyle dedi reyiz: "Hammınaaa goinnn..."

Ne la bu, sanki mecburum ben para vermeye, çakmak tutmaya. Çüktür git manyak; zaten devlet yapmış yol parasını 2 tl küsür, işsizim, mutsuzum. Senin davulunla uyanmıyom, davulcu gelse de tokmaklasa demiyom, zaten oruçta tutmuyom, fakat sırf saygıda kusur etmeyeyim, adamı bozmayayım diye güzel dille söylüyom, onun hareketlere bak. Çokta vututu lan, çokta fifi, deli mi ne. Kapımı çalıp haneyi rahatsız etme sende sevgi koyiyim. Devlet aldığı paralardan din adamlarına maaş verdiği gibi sizinde paranızı versin işte. Zaten sizi kapı kapı dolaştırıp para toplatmaları da saçmalığın daniskası ya neyse... He bide küfür etme la ayu, bide ramazan davulcusu olacan, utanmasa para vermedik diye kapımıza şaapacak. Tabi mahallede milletin kapısının önünde at gibi arabaları görünce herkesi paralı sandı herhalde. Anne sende ne olasın hemi, kaç saat oldu hala gelecen, senin yüzünden kapıyı her çalan biyerimi görürse boku yedim ben, bedenimle gündeme gelmek istemiyom; zaten mahalle güççük, çabuk yayılır :)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

15 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bende duyuyurum davul seslerini ama henüz gelmedü bu dayılar, gelirlerse münasip dille anlatacagım kendilerine:)

    YanıtlaSil
  2. İyi tokmağı kafana yememişsin admin panpa :D
    Yalnız öyle seksi seksi herkese açma kapıyı :D İnsan bi delikten bakar annem mi diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1) Seksi bana çok uzak bi kavram :)
      2) Napam anamdır dedim; merdivenin ışıklarını da yakmayı akıl etmeyince böyle pişti oldu :)

      Sil
  3. Ay sen çok yaşa, ben çok seviyorum senin yazılarını ya. O kadar içten anlatıyorsun ki yüzümde kocaman bir gülemseme hadi itiraf ediyorum bazen kahkaha atarak okuyorum yazılarını. Çok eğlenceli bir yazı. Artık Ramazan davulscusu bir gelenek olarak kalsa diyorum. Zorlamaya gerek yok. Gecenin bir yarısı davul sesi kadar itici bir şey yok yani. Herkes zaten alarm kurup uyanıyor ne gerek var güm güm davula vurmaya, üstüne üstlük bi de bahşiş toplamay öyle değil mi ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalmasa diyecekmişsin ama sıkıntı yok ben anladım seni Nermin abla :) Haklısın, gelenek melenek tamam ama rahatsız etmeye başladı çünkü gereksiz, artık herkesin evinde 40 tane alarm var, hadi onuda geçtim oruç tutan var tutmayan var. Bahşiş ise saçmalığın daniskası, devlet versin paralarını arkadaş bize ne :D
      Çok sağol abla, neşelendirdiğimi bilmek güzel bi his.

      Sil
  4. Ramazan davulcuları henüz bizim eve gelmediler neyse ki. Ne davul çalmalarından, ne uykumu bölmelerinden hiç haz almıyorum çünkü. Ama bu ramazanı hiç unutmayacağım çünkü Heracık tam da uykusunun ortasında gümbür gümbür, nereden geldiğini anlayamadığı davul seslerini duyunca ilk gece kendini benim üzerime attı. Onlar çaldı biz havladık, onlar çaldı biz havladık. Neyse ki ilk gece sendromunu atlatınca hepimiz bu gürültüye alıştık. Kısacası bize gelmesinler çünkü kapıyı açmicaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah biz havladık derken :D Muahahah :) Bence de açma kapıyı, zaten davulcu olduğunu bilseydim bende açmazdım kapıyı da işte neyse... ^^

      Sil
    2. Sinem senin Hera'da çok komikmiş. onlar çaldı Hera havladı ha. Çok komik ya.

      Sil
  5. Nan hadi başkası olsaydı :D
    İçim fesat yapacak bişey yok :)
    Ben o davulcu adamlardan hep korkarım garip bi şekilde hepsinin tuhaf bi tipi oluyo :D

    YanıtlaSil
  6. Bir musibet bin nasihatten evladır.
    Üzerime vazife değil ama bir süredir seni düşünüyordum. Türkiye'deki karikatür sektörünü de karikatürün internet mecrasındaki durumunu da bilmiyorum. Mesela Türkiye'de amatör ya da değil, karikatüristleri bir araya getiren, çalışmalarını dolayısıyla yeteneklerini gösterecekleri bir site var mı Türkiye'de? Tıpkı youtube gibi. Hatta ne bileyim internet gazetesi gibi internet karikatür gazetesi olamaz mı?
    Yok ise sen böyle bir site kurmayı düşünmez misin? Eğer kendin gibi karikatüristleri aynı siteye toplayabilirsen, izleyici sayın artar, bu olursa reklam geliri olur vs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşünmedim değil aslında, fakat inanınki hiç zamanım yok siteyle falan uğraşmaya, hatta zamanı falan geçtim şu sıralar ruh halim bile pek iyi değil, elimi kaldırasım gelmiyo, yaşamın anlamsızlığı ile didiniyorum. Bloguma bile haftada 1 kere yazar yada çizer oldum :S

      Sil
  7. Bu sene bizim uyku düşmanı davulcu da geldi, kapıyı açıp, davulcuyu karşımda görünce "Oldu, hem uyandırıyosunuz, hem de üste para istiyosunuz. Yok almıyim. İyi günler." Dedim. "Ya ne yapacağdık?!" gibi bişey geveledi. Kapıyı kapadım, ikki saat kapıya vurdu, bi açın, bi dk. bi konuşalım diye hararetle. Açmadık tabi... Dolayısıyla bunların arsızlıkları arttıkça, benim de geleneğine deee, davuluna daa halim gittikçe şiddetlenmekte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma... sanki herkes oruç tutmak zorunda memlekette, her kapıya tok tok. Nan aynı davulcu 4 kez geldi yahu kapımıza.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları