Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Ağustos 2014

tırnak, bay tırnak, hijyen, tırnağını kesmeyen, dev tırnak, pis insan, tırnakların efendisi, ben ne adamlar gördüm, çorabı yırtar, ayak tırnağı, üşengeç insanlar, ayak baş parmağı, titiz,
Ben ne adamlar gördüm, ayak başparmaklarında tırnak yok, ne tırnaklar gördüm nah böyle eşeğin şeysi kadar; geçtim çorabı morabı ayakkabıyı bile yırtar, o ne babasını satayım! Resmen adamın tırnağı yokta, tırnağın adamı var. Polis falan görse kesici alet diye adamı içeri alır sevgi koyayım, hatta o tırnağı ayakta taşımak için silah ruhsatı almak bile gerekebilir. Ayrıca ona başrol verilerek korku filmi bile çekilebilir nan, "Ölümcül Tırnak, Tırnak Makasının Dönüşü, Tırnakların Efendisi, Tırnak Vakası, Kesilmeyenin İntikamı, The Walking Nail" falan olabilir filmlerin adları da.

NOT: Bu yazıyı yazmama sebep olan Bay Tırnağa buradan selamlarımı yollarken sahibinden artık tırnağına da nüfus cüzdanı çıkartmasını ve ona bi isim takmasını rica ediyom, hadi başbaş...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Belki bir kahramanlik yapmasını bekliyordur isim koymak için :)

    YanıtlaSil
  2. O orada özerklik kurmuş baksana. :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar uzattıysa artık. Seviyor herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence tırnağı onu daha çok seviyor, nede olsa bir kişiliği var artık :)

      Sil
  4. Tırnağın adamı var, tırnağa nüfus cüzdanı. :D Bizim bi tanıdık aplanjn azimli tırnağı bi seferinde çoraptan fırşamıştı resmen. Kalın çoraptan yalnızzz! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O en azından ablaymış :D
      Benim dediğim "adam" :D

      Sil
    2. Eh, hafifletici sebep sayılırsa apla olması.. :P Yalnız yorumu cepten yazdıydım, ne yazarmışım beee, yamru yumru. ;)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları