Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Ağustos 2014

Film Yazılarım, film önerisi, Paralel evren, Coherence filmi, kuantum fiziği, bilim kurgu, kuyruklu yıldız, izlemeden geçmeyin, film, gerilim filmi, mükemmel senaryo, sıra dışı olaylar,
Tana na naaaaannnttt ! Uzun süre sonra yeni bi film önerisi ile buranın babasını ağlatacağım. Daha önce tavsiye ettiğim filmlerle pek benzerliği ve akrabalığı olmasada yazmadan edemedim. Yanlış anlaşılmak istemem fakat filmi ayküsu çok düşük olan arkadaşlara tavsiye etmiyom (ki birisi blogumdaysa zaten akıllıdır), çünkü harbiden bulmaca gibi ve aşırı dikkat istiyo. Ufak bi yeri anlamadığınızda film hakkında kuracağınız klasik cümle şudur "Bu ne hahunha goyim bok gibi film, zaman kaybı, çük kaybı, baş kaybı..." O yüzden lütfen ammaaaa lütfennn gerilim tarzı ve detaylı filmleri sevmiyosanız izlemeyin :) Fakat izlemezseniz çok şey kaybedersiniz de demeden edemiyorum :) Abartmak gibi olmasında, gerilim ve bilimkurgu dalında izlediğim en iyi filmler arasına girdi kendisi. Bu filmin senaristini gerçekten çok merak ettim izledikten sonra. Nasıl bi kafa var nan acaba adamda, o beynini nası taşıyo, bedenine ağır gelmiyomu, yada ne biliyim bu kadar zeki olmanın zorlukları yok mu babasını satayım? Filmi izledikten sonra senarist için neden böyle dediğimi daha iyi anlayacaksın reyiz.

Şimdi geyiği bırakıp filme değineyim biraz. Arkadaşlar yemek yemek için toplanıyolar evin birinde, o gün de bir kuyruklu yıldızın dünyanın çok yakınından geçeceği biliniyo ve haberlerde de bundan bahsediliyo. Hatta gruptaki adamın bir akrabası da bununla ilgili bir birimde çalıştığından "bu gece evden dışarı adımınızı atmayın" diyo adama. İlk başlarda tatlı giden sohbet ortamı bi süre sonra cehenneme dönüşüyo. Fakat bunu öyle in, cin, peri, ruh filmi falan sanmayın. Kuyruklu yıldız bu kadar yakınından geçince dünyanın feriştahını zikertiyo ve paralel evrenler arası bi sorun ortaya çıkıyo. Evden dışarı adımını atan olursa kendisini diğer paralel evrenlerdeki binlerce olasılığın içinde buluyo. Gel gelelim ki buradan gerisini size özetleyemem çünkü hem yazıp ifade etmesi zor, hemde daha siz filmi izlemeden ben filmin ebesinin kulak memesini okşayıp tüm zevkinizi kaçırmış olurum.

Film Yazılarım, film önerisi, Paralel evren, Coherence filmi, kuantum fiziği, bilim kurgu, kuyruklu yıldız, izlemeden geçmeyin, film, gerilim filmi, mükemmel senaryo, sıra dışı olaylar,

Mutlaka izlemeniz gerek diyorum. Kuantum fiziği, paralel evrenler üzerine fikirlere sahip olmanızı, film süresince çok sağlam beyin fırtınası yapmanızı sağlayacaktır kendisi. Fakat öyle güzel ve ayrıntılı yazılmış bi senaryosu var ki, eğer ciddiyetle izlemeyeceksen, yani öyle film oynamaya devam ederken bi yandan telefona bakacak, çişe gidip gelecek, arkadaşınla laflayacak yada türlü işlerle oyalanacaksan lütfen izleme, film piç olacaktır. Bakmadığınız o 5 saniye yüzünden filmin gerisini anlayamayacağınızın garantisini veririm efem.

Bakın tekrar diyorum, bilim kurgu, yada beyin fırtınası içeren filmleri sevmiyosanız izlemeyin nan, ondan sonra arkamdan "admin önerdiğin filmi çükeyim" demeyin şerefsizim alayınızı eritip sabun yapar, o sabunla akıl almaz yerlerimi yıkarım. Bu arada umarım herkes filmin sonunu anlar; anlamayan olursa, yorumlara yazıversin, ben ne olduğunu izah ederim. Hadi görüşürük...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Holaaa.
    Bu geceye film önerisi geldi. Panpa admin izleyip göreceğiz bakalım dediğin kadar var mı :)
    Ciddiyetle izlenecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğendim, umarım sende beğenirsin :)
      Filmin başları insanı çok zorlayıp beyin fırtınası yapmak zorunda bıraksa da rayına oturduğunda tadından yenmiyo :)

      Sil
  2. Hiç duymamıştım ben bu filmi. En yakın zamanda izleyeceğim :) Teşekkür ettim.

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim filmi, zaman bulunca mutlaka izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin Nermin abla :)

      Sil
  4. yarının fimi belli panpa (:
    eyvallah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)
      Umarım beğenirsin ^^

      Sil
  5. Yazıların yine panele düşmüyor ne oluyor yahu bu blogger'a? Neyse...Star Wars, gençken de Uzay Yolu hayranı olarak tam bana göre bir film. :) teşekkürler tanıtım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloggerın bana gıcığı var o yüzden :)
      Umarım beğenirsin, bilim kurgu seviyosan çok yadırgayacağını sanmam gerçi bu filmi :)

      Sil
  6. Filmin sonu için iki farklı görüş var. Biri filmin başındaki telefon konuşması olduğu, diğeri farklı ama nasıl olduğu belirsiz bi arama (konu olarak). aslında filmin sonunu, kırık telefonların sebebi, ve son arama. aydınlatmanı bekliyorum. tşkler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi izleyeli uzun zaman olduğundan her şeyi net hatırlamıyorum ama, bana göre olan şuydu:
      Kız uyarıyı göz ardı edip dışarı çıktı ve paralel evrenler arasında kayboldu. Kendisinin evden daha yeni çıktığı ve her şeyin gidişatının aynı olduğu kendi paralel evrenini bulmakla uğraştı ve bulamadı. Quantum fiziğinde anlatıldığı gibi, binlerce farklı ihtimali yaşayan bir ben var, ve kız da bu ihtimallerin arasında kendi yerini bulmaya çalıştı. Ama filmin sonunu unuttum, net hatırlayamıyorum.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları