Yazan / Çizen : Admin Panpa 3 Ağustos 2014

akvaryum, akvaryum florasan, akvaryum hobisi, akvaryum kapağı için balast, ağzından çıkanı, balast ararken, ikileme, Karaköy, Karaköy elektrikçiler, Mutlu son, ne dedin la, t2 ballast,
Yola koyulduk, akvaryum hobimizin başımıza açacağı yeni dertler aramak üzere yelken açtık yine. Çıktık Üsküdar Çengelköy'lerden taaaaaaa ebesinin Karaköylerine gittik. Niye? Sırf kankam akvaryum florasanına level atlatacak, hit point kasacak, içine daha kaliteli tesisat kuracak diye. Ben neden kabul ettim peki gitmeyi? Çünkü ipne çok feci acitasyon yapıyo ya, bide ısrarcı totoş, tabi en büyük sebebi hatır meselesi işte babasını satayım.

Neyse çıktık yola, bunun aradığı balastları (akımı kısıtlayan devre elemanıdır kendisi, öğrenin bakem) bulabilmek için Karaköy kazan biz alakasız iki totoş dolaşıyoruz öyle. Sonra elektrikçilerin bulunduğu caddeyi bulduk. Kankama "Oğlum bu iş böyle camdan bakarak olmaz, içeri girip sizde var mı? diye sorsana" dedim. "Hööüüümmm tamam" dedi. Bikaç elektrikçiye sorduk bulamadık, o arada bi elektrikçiye "nerede bulabiliriz abi?" diye sordu, adam da "şu yukarıda MutluSan diye bi yer var, orada vardır" cevabını verdi.

Yürüyoz yukarı doğru, bi türlü MutluSan yazan bi tabela göremiyoz. Zaten hava da sıcak, sırtımdaki tshirt derimle kanka olmuş, çift derili nehir balıkları gibi sırtım. "Şu dükkana sorsana MutluSan neredeymiş?" dedim ve sanırım hayatımın en büyük hatasını yaptım :) Peki ne oldu?

Hani güzel Türkçe'mizde ikilemeler vardır ya, yavaş yavaş, öyle böyle, falan filan gibi, işte kankamında 40 yılın başı ikileme kullanası geldi herhalde; ki hiç tavsiye etmiyom bidaha yaparsa ağzına ayakkabımla vurucam yolda. Kankam adamın dükkana girdi, adamın yanında bi kadın var oturuyolar. Sonra aynen şöyle söyledi adama:

-Abi burada MutluSan mı MutluSon mu ne varmış nerede o ?
Lan beni bi gülme tuttu arkada, hay dedim senin yapacağın edebi olaya mıçayım ben. Kurduğun cümlenin noktası olsam orada duracağıma Hitler'in dötünde ben olmayı yeğlerdim o derece. Nan zaten adı çıkmış semtteyiz, müslüman geçinen insanımız sayesinde adı en çok duyulan, daima hit olan yerdir Karaköy (Nedenseee artık), adama öyle MutluSon falan diyince bi utandım varya. Neyse ki adam bişi demedi, zaten tüm gün elektrik dükkanında dura dura onun şarteller folloş olmuştur. Yada folloş molloş olmuştur ne biliyim ıvır zıvırdan kafası şişmiştir falan. Oğlum yapıyosanız böyle ikilemeler yapın nan, az dikkat edin, ne demek MutluSan mı MutluSon mu?

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Daha neler var :)
    Senin hayatında maşallah ha pek eğlenceli :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hiç eğlenceli değilde, eğlenceli kılmaya çalışıyom diyelim :)))

      Sil
  2. ha ha :)
    süpermiş mutluson :)

    YanıtlaSil
  3. Enn çok güldüğüm, Hitlerin dötündeki ben olma dileğin saatine denk gelip tutmasın sonra, tikkat et! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutamaz ki adam öldü neticede :))
      Yoksa neye güvenip öyle büyük konuştum sanıyon xD

      Sil
  4. Yaa senin bu kanka macera larin çok tatlı:) mutlu sonla bitmis neyse ki hehe :)

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşının girdiği dükkanın MutluSan olduğunu ve adamın yanında oturduğu kadın ile de MutluSon namında ayrıldığını felan yazıcaksın diye bekliyordum :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları