Yazan / Çizen : Admin Panpa 9 Ağustos 2014

lorna, papi chulo,lorna papi chulo,erotik sesli şarkı,lise yıllarının,en çok dinlenen yabancı parçalar,yanlış anlaşılma, ne biçim şarkı, lise, lise yılları, babamla, ne sandıysa, anılar,
Lise yıllarım, evrimimi tamamlamama az kalmış sonlarındayım artık, çenem öyle sivrilmiş ki olmuşum sana matkap çene, çenemle duvar delebilirdim o derece, suratımda ise yer yer toplanıp devlet kurmuş sivilceler falan vardı. Ama lise kaça gidiyodum onu pek hatırlamıyom sanırım ya 2 yada 3 dü.

Neyse, işte o yıllarda birden bire Lorna'nın Papi Chulo şarkısı çıkıverdi ortaya. Radyolarda falan hep o çalıyodu, liselilerin bulunduğu her yerde mutlaka bu şarkı çalardı. Bizde kadının dediğinden hiç bi bok anlamaz, şarkıyı şöyle söylerdik "ıııhhh a ritteee ıhhhh a ritteee, lorna tikker kantalll"

Bi gün odamda oturuyom, babamla o aralar her zamanki gibi papazım, rahat durmuyo sürekli gidip gelip sınır ihlali yapıyo, bana gerilla yöntemiyle saldırıp duruyodu. Bundan dolayı bende o sıralar odamdayken kapım kilitli otururdum. O gün kapımı kilitledim, Papi Chulo'yu açıp dinlemeye başladım. Şarkının nakaratındaki o inlemeler "ıııııhhhhhh ıııııııhhhhhh" diye evde yankılanmaya başlayınca benim odamın kapısına doğru baktım, kapının camında bi karartı fark ettim, efendi sauron dokuzlardan birini bana göndermiş gibiydi. Babam kapının diğer tarafında belirdi, kapıyı açmaya çalıştığında kilitli olduğunu fark etti ve şöyle dedi "Ne yapıyosun içerde !"

Ulan Lorna, o ne bokum şarkıdır öyle, seksiii seksiii inlemelerin bulunduğu şarkı mı olur nan, bak ne biçim yanlış anlaşılmaya ortam hazırladın döt, şarkına 1 sana 2 nan...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları