Yazan / Çizen : Admin Panpa 19 Eylül 2014

gülmeye takık, takıntılar, gülme takıntısı, gülmek, gülümsemek, gülmek bana yakışmıyor, kendimle anlaşamıyorum, at ağızlı, takıntı, anormal insan, fotoğraflara bakınca,barışık
Blogumu takip edenler bilir diye başlayacaktım yazıya fakat yapamadım, çünkü insanlara dokunacak konulara değindiğimden blogu takip eden falan kalmadı efem, ben rahatlamak maksadıyla yazıyorum yinede. Bazı yazılarımda değindiğim takıntılarım vardı, zaman, kilo gibi. Fakat bunların yanı sıra hiç bahsetmediğim bi takıntım daha var: "Gülmek"

Çok garip dimi, mizahla uğraşan bi adam, amacı milleti güldürmek, neşelendirmek falan. Üstelik günlük hayatımda çokça makara yaptığımdan, yapmak zorunda kaldığımdan (sorunları maskelemenin en iyi yolu) çokça gülerim, pardon düzeltiyorum "Gülümserim"

Efenim hani bazılarımız der ya "Gülmek bana yakışıyo" falan diye. İşte ben kendime hiç yakıştıramıyorum gülmeyi, zaten sanayiden bozuk çıkmış çok enteresan bi tipim var, gülümsemeyi bile zorla yakıştırıyorum kendime, çoğu zaman gülümsemelerim bile batıyo bana. Napayım reyiz, yaratan kaportayı düzgün yapmamış, malzemede sıkıntı var. Gülümserken çok sorun olmuyo, en fazla Joker'e benziyorum. Fakat gülerken ?

İşte gülmeyi kendime yakıştıramıyorum hiç, çünkü bildiğin at ağızlı oluyom gülerken. Bazı fotoğraflarda arkadaşların beni gülerken çektiği oluyo, o resimleri direk siliyorum. Tipime şöyle bi bakıyorum, sanki bu surat gülmek için tasarlanmamış, ağızı torna tesbihte esnetmişler diyip o resimleri bi güzel çöp kovasına dolduruyorum. Gülmenin herkese yakışmadığı bi gerçek sanırım, o yüzden ben gülümsemekle idare ediyorum, messengerlardaki smiley ifadeleri gibi geziniyorum ortada. Neyse ki yalnızken kimse görmüyo da hunharca gülebiliyom nan, dışarıda gülemediğim tüm anların intikamını alıyorum evdeyken. Demem o ki sevgili okur, sadece zamana, kiloya falan değil, gülmeye de takık biriyim; zaten olmasaydım şaşardım. Sanırım bu takıntımı yenmem zaman alacak yada takıntı beni alacak...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

19 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. gülmek her zaman iyidir :)
    ve her insana yakışır, sana da yakışıyor gülümseeee :))

    YanıtlaSil
  2. Biz takip ederiz panpa ;)

    Gülmek içten gelmeli gülümsemek yada sırıtmak olmamalı : )
    güzel olmadığını düşündüğünden gülmemek anlamsız da; içerden gülmek gelmiyorsa role girme be.
    Olduğun gibi görün :)
    Gene de sana ne?! dersen fikir bunların hepsi işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok aslında gülmek için zorlamıyorum, tam aksine gülmemek için kendimi tutup sadece gülümsüyorum :D

      Sil
    2. Ben çok yanlış anlamışım desene :))

      O zaman bi zahmet gül, gülümseme sadece. :))

      Sil
  3. Gülerken rahatlarsın, bedenin gevşer, bütün stresini atarsın. Nasıl göründüğünün ne önemi var? Boşver, sal kendini gitsin ;

    YanıtlaSil
  4. takma bu kadar ya sanki her fotoda millet top model gibi mi çıkıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ama benimki sadece foto olayı da değil :) Gülerken ki görüntümle barışamadım sanırım :D

      Sil
  5. Pek yabancı değil.. bende çoğu gülen resmimi beğenmeyen biriyim.. tek değilmişim.
    :)
    Ama fark şu. gülmekten genel manada çekinmem. sadece resimlerde çirkin çıktığını düşünen bir takıntılı olabilirim..

    YanıtlaSil
  6. Nasıl takip edenin yok adminciğim? Bak bir dolu yorum, demek ki takip ediyorlar- maşallah diyorum nazar değmesin- ben kendi adıma her zaman takipteyim:) gülmek iyidir ayrıca insana moral verir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bana bakma Müjde abla, dinler hakkında yazıp çizdiklerimden sonra çok ciddi kayıp oldu da gelen giden sayısında, onun şokundayım sanırım :) Sağolun zaten sizlerde olmasanız hepten kendi kendime yazıyo olucam.

      Sil
  7. Sevgili Admin, sen beni hep güldüren adam kendini gülerken sıkıyorsun öyle mi? Olur mu kardeşim öyle şey, gülmek herkese yakışır, sen farkında değilsindir inan sana da yakışıyordur...Hep gül sıkma kendini...

    YanıtlaSil
  8. Gülmek ne kadar yakışmayabilir ki bir insana :)
    Bence gerçek olmayan bir takıntıya sahipsin :) Dışarda da hunharca gül ve bu takıntınla savaş bence :)

    YanıtlaSil
  9. Kimsenin seni takip etmediğini de nerden çıkardın? Aşkolsun. Bizi adamdan saymıyo musun?! Alınganlığı yapıyım mı şimdi? Iyyy, uyuz tipler gibi...
    Senin gibiler seni takip ediyo. ;) Bu yeter zaten...
    Ha bi de, gülmek herkese yakışır bence. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyosun sanırım beni takip edenlerde benim gibiler; o yüzden büyük kayıplar vermiş olmalıyım :D
      Teşekkürler, zaten bu aralar bu takıntımı yenmeye başladım.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları