Yazan / Çizen : Admin Panpa 22 Eylül 2014

cizimlerim, hayat güzeldir, life is good, hayat bok, böyle hayatın, resim, pesimist resim, hayat, bazılarımızın hayatı, sanat, çizim, karamsar, illustrasyon,
Dün gece moralim bozukken çizmeye başladığım çizimi az önce bitirdim. Gözlerim yanmaya başladığından yarıda bırakmıştım. Sırf üzerimdeki stresi atabilmek, bazı şeyleri unutabilmek için çizmeye başlamıştım; bundan sonraki çizim blogumu takip eden blogger arkadaşıma yapacağım hediye çizim olacak (o kendini biliyor). Umarım çizimi beğenirsiniz, yine her zamanki gibi konu içinde konu var diyebilirim bu çizimde, biraz çözmesi zor şeyler...

Çizim yaparken kullanılan malzemeler: Cocoon - Sushi, Cocoon - Oh My God, Sagopa Kajmer - Ahmak Islatan adlı şarkılar, 1 fincan yeşil çay, don, atlet, biraz burukluk, mutsuzluk, birde zor idare eden bi beyin.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hayatın nesi güzel anasını satiim:)))böyle berbat bir gezegen olamaz, hayat insanları geçtim hayvanlar için bile berbat, et yiyen hayvan ot yiyeni yemek zorunda, büyük balık küçük balığı yemek durumunda, sistem böyle kurulmuş, güçlü güçsüzü yer. Valla ben anlamadım bu işten bir şey, Adalet yok daha başından yani...karikatür güzel eline sağlık:)
    bozma moralini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu illustrasyonu zaten hayatın bazıları için güzel olmadığını anlatmak için çizdim ;)

      Sil
  2. Oldukça anlamlı olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık ama bu çizim çok karamsar çok mutsuz bir çizim olmuş. Seni söküp çıkarmak istiyorum zaman zaman o duygulardan ama işte nasıl yapıcam onu bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapayım elimde değil kötü hissettiğimde böyle şeyler çiziyorum :)

      Sil
  4. Kullanılan malzemelere bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyledir ben her malzemeyle çalışamam :D

      Sil
  5. Bu tür şeyleri bende denemek istiyorum hangi uygulama veya program ile yapıyorsun kendimi geliştireyim kafamda bir çok tasarım var ve yapacak bir uygulama veya program arayışındayım yardımını esirgemezsen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, photoshop kullanıyorum, dijital kalem ve grafik tablet ile (yani bildiğimiz kalemin elektronik olanı) çizip boyuyorum. Tabi illustrator de falanda çizebilirsiniz fakat ben illustrator vektörel tabanlı olduğu için pek ısınamadım. Çizim için en ideali photoshop bence :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları