Yazan / Çizen : Admin Panpa 6 Eylül 2014

Karikatür Çizimlerim, karikatür, Kemal Kılıçdaroğlu, Kılıçdaroğlu karikatür, chp karikatür, Chp Genel Başkanlık seçimi, Muharrem ince aday, mizah, siyasi karikatür, delegeler,
Bildiğiniz gibi CHP'de Genel Başkanlık seçimi oldu, halkın büyük çoğunluğu Kemal'in gitmesini, Muharrem İnce gibi en azından sesi çıkan, uğraşan insanların başkan olmasını istedi. Fakat adı Halk partisi olan partinin halkı çokta ziklemediği görülüyo :)

Neden derseniz maaş alan delegeler gidip Kemal'i desteklediler, halka pekte bişey düşmüyo anlayacağınız. Delegeler çıkarları için Kılıçdaroğlunu destekleyip Chp'yi artık gelecek onlarca yıl yenilgiye hazırlamış oldular. Kılıçdaroğlu'nun bu partiyi zirveye çıkarması, Adriana Lima'nın bana telefon açıp aşkından deliriyorum demesiyle aynı ihtimal be reyiz. O yüzden çok büyük oy kaybı yaşayacaklar, fakat umurlarında olduğunu sanmıyorum o koltukta otursunlar da, yenilmişler yenilmemişler çokta fifi :) Neyse lafı çok uzattım, umarım karikatürü beğenirsiniz, hadi adios amigos...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ahhh ahhh! diyor başka da bir şey demiyorum :/

    YanıtlaSil
  2. Küfür etmek serbest miydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygı duyarım panpa :D

      Sil
    2. Ama tabi evde bol bol küfür etmelisin bence hak ediyorlar :D
      Aklına orjinal küfürler gelirse bana mail at xD

      Sil
  3. Eline sağlık karikatür de güzel, tespitlerin de. Yazık oldu koskoca chp'yi ne hallere getirdiler, kaç yıldır diyorum adam Nasrettin Hoca'nın kuralını uyguluyor herkese MAVİ BONCUK dağıtıyor, pkk yalakası Sezgin Tanrıkulu ile Hüseyin Aygün o partiye alındığı gün chp BİTMİŞTİ zaten, chp'yi akp bdp karışımı bir HOŞAF PARTİ yapmaya uğraşıyorlar, Muharrem İnce 400 küsur mu ne oy almış yanlış aklımda kalmadıysa bence bu 400 küsur kişi ile diğerleri daha sittin sene mücadele edeceklerine 400 ü birden Osman Pamukoğlu ve hatta Yurta partisi başkanı Saadettin Tantan ile birleşsinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler abla beğenmene sevindim. Haklısın, chpden artık bi tırt olmaz.

      Sil
  4. Chp tam da akpnin istedigi gibi bir muhalefettir Adrina Lima bile sana telefon açabilir :P

    YanıtlaSil
  5. admincim ben adriana sana aşığım deliriyorum :D :) :D türkiyeden bi bok olacağı yok zaten halk desen en az yüzde 70 cahil toplum adam olmadıkça ülkede böle boka girer zaten ülkemi seviyorum ama bu insanlarla olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı görüşteyim :))

      Sil
  6. chp çok önemli bir siyasi partidir.Lakin yeni chp'nin görevi akp'yi iktidar yapmak.Zaten chp, altı okunun çoğunu sıfırladı.Laiklik yok, halkçılık yok, devrimcilik müebbet yemiş.cumhuriyetçiliğin tanımı değişmiş, akpleşen chpde biat etmeler, Farklı seslere tahammülsüzlük oluştu. Kılıçdaroğlu da yayı geremeyince kırdı.kalan oklarda hedefe ulaşmadı...kılıçdaroğlu üzülmesin. rte Cumhurbaşkanı, ipleri cumhurbaşkanının elinde olan başbakan davutoğlu, kılıçdaroğlu'na da bir iş bulurlar.
    Yurdumu çok seviyorum, onurlu insanlar siyasete girmedikçe, toplum bilinçlenmediği sürece bu insanlar tarafından yönetilmeye mahkumuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay ağzın bal yesin ya !
      Aynen öyle...

      Sil
  7. Ellerine sağlık. Çok üzülüyorum bu konuya, ama malesef elden birşey gelmiyor. Son umudum amucanın artık gitmesi ve yenilere yol açmasıydı, o da olmadı. Ne menem şeymiş bu koltuk sevdası, en yapışmaz dediklerim bile yapışıp kalıyo mibarek...

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları