Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Eylül 2014

Karikatür Çizimlerim, karikatür, kadınlar gülmesin, kadının kahkahası, bülent arınç kadınlar, toplumda kadın, gülen kadın, tahrik olan yobaz, dini karikatür, mizah, Türkiye'de kadın olmak
Çok fazla şey yazmama gerek yok diye düşünüyorum, neticede sizler zeki insanlarsınız efem. Umarım bu karikatür çizimimi beğenirsiniz. Bu arada buradan "kadınlarımızın kahkahasından rahatsız olan, onların gülüşünden tahrik olan tüm yobazlara bacağım girsin" demek istiyorum. Görüşmek üzere.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

17 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Adminciğim ellerine sağlık. Bizim hediyemiz ne oldu yahu? Önceki çizimde yarın o var demiştin. Vaz mı geçtin yoksa:( ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ne vazgeçmesi :) Ben hediye vericem dediysem veririm, az sabret ;))

      Sil
  2. Seni Seviyorum cesur yurek♡, akilli ve zeki kardesim benim. Hayraninim...

    YanıtlaSil
  3. Bir kahkahadan bu kadar etkileniyorsalar...
    Bunlar için çadır kurmaya gerek yok, yürüsün gitsinler mümkünse ötede gebersinler.

    Çizimini de beğeniyoruz evet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar her şeyden tahrik oluyolar ben demiyorum kendileri diyolar tv ve televizyonlarda :)) Kendi küçük çocuklarını kucağa almaktan, kaynanasının elini tutmaktan, saç telinden, kadın kahkahasından, hamile kadın görmekten vb. say say bitmez. Zaten ilerleyen günlerde bunları da karikatüre dökücem.
      Teşekkür ederim =)

      Sil
  4. Aynen dediğin gibi olsun :) ama onlar bundan da zevk alırlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, sonra hoşlarına gider falan :D

      Sil
  5. Duana kocaman aamiin! Eline sağlık, güsel olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dua değildi o efem ben dua etmem :D Temenni diyelim :D
      Teşekkürler, beğenmene sevindim.

      Sil
  6. Yaf lafın gelişi o. Yazılarını okuyup okuyup, hala seni takip eden biri olduğumdan, bunu bilmen lazım... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım :) Fakat böyle dememin sebebi var, eskiden günlük 1.200 - 1.400 arası görüntülenme alabiliyordum, şimdi 400 anca, 600ü falan görürsem şaşırıyorum. Yani inanılmaz bi düşüş oldu, bunun çoğunun dinlerle ilgili yayınlarımdan kaynaklanacağını biliyodum aslında fakat onun da dışında takibi bırakan çok insan oldu sanırım. Eskiden blogumu ziyaret eden çoğu insan artık yok :/ Bir yayın yapıyorum 1 hafta içinde 5-6 yorum alırsa seviniyorum...
      Yapacak bişey yok tabi, çizgimden vazgeçecek değilim, sağlık olsun.
      Sizin gibi birkaç arkadaş takip edince yetiyo bana...

      Sil
  7. Önemli olan kuru kalabalık değil. Şu an seni böyle olduğun için takip edenler var. Başkalarının terk etme sebebi, ben ve benim gibilerinse takip etme sebebi. ;) Yazıların, düşüncelerin insana yalnız olmadığını, kendi gibilerin de hala var olduğunu hissettiriyor. Lütfen görüntülenme ve takip konularında nicelik seni aldatmasın, niteliğe bak asıl. Ve bence olduğun gibi devam et derim... :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları