Yazan / Çizen : Admin Panpa 30 Eylül 2014

Üye Hediyeleri, hediye çizim, üyelere yaptığım hediye çizimler, Hera, Sinem Demirdöven, her şeyden konuşmalı, Sinemin hediyesi, takipçime hediye, şanslı takipçi, 2.Yaş günü, Golden retriever,
Efenim bilindiği gibi zaman zaman, blogumu uzun süredir takip eden arkadaşlarıma hediye çizim verdiğim olabiliyor. 18 Ağustosta "herşeyden konuşmalı" blogunun sahibi Sinem arkadaşımıza bir mail atıp "AdminPanpa 2 yaşına girdi 1 Ağustosta. Bence sana çizim hediye etmek istiyorum" dedim. Hediyesini çizecektim ki araya benim nanik depresif durumlarım, kpss zımbırtıları, hastane işleri falan girdi. Sonra stres atmak için 2 çizim yapıp yayınlayınca Sinem ona hediye çizim vermekten vazgeçtiğimi zannetti sanırım, çünkü onun çizimini hala yapmıyor, çük baş çizip yayınlıyodum :))

Bu sabah oturup sevgili kızı Hera'yı onun bana anlatmaya çalıştığı (yada benim hayal ettiğim) şekilde çizeyim dedim. Umarım hoşuna gitmiştir, nan bayağı özendim yani; bide makarası bi yana çizdiğim resim hoşuma gitti nan. Aslında çizimini daha erken gönderecek ve blogumda yayınlayacaktım da sıkılınca kankama gidip çay + abur cubur eşliğinde film keyfi yapıverdik, böylece Sinem'i daha çok bekletip heyecan point kasmış oldum. Amma çene yaptım nan, demem o ki, AdminPanpa'nın 2.yaşına girişi şerefine bu çizimi hediye etmiş oldum. Beni takipte kalın, görüşürüz ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

13 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Heyyoooo :) en güzel çizimin bu oldu yalnız Adminciğim hiiiçç kusura bakma;) ben bu muhteşem çizime bir post yaparım ama şu an evimden çoookk uzaklardayım. Evime dönünce en güzel postumla beni bekle ;) ellerine, gözlerine, Hera'mı seven yüreğine sağlık. Çok mu duygusal oldum ne 😳 çok teşekkür ederim:) beni çok mutlu ettin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, birilerini mutlu edebilmek güzel bir his :))
      Teşekkürler ;)

      Sil
    2. Mutlu etmek ne demek uçurdun:))

      Sil
    3. Ne mutlu bana o zaman, bazen bişeylere yarıyorum işte :D

      Sil
  2. Çok güzel, hem çizim, hem de Hera:) Lassie filmindeki gibi tıpkı, yıllar önce yolda bir kadın gezdiriyordu sevmiştim hala tadı damağımdadır ne insan canlısı, ne şeker bir köpek cinsi yahu, birbirimizi ilk kez gördüğü halde patilerini üzerime dayamıştı:)) eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hera'yla ilgili güzel sözleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Çok kıskandım.:) Çok güzel olmuş.. hera zaten çok cici bir köpiş ve sahibide..:) benide 7 kedimle çizmelisin:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehueheuehe, tamam not ettim bunu :)

      Sil
    2. Canıımm çok teşekkür ederim:) utandık biz yaa.. Bence de çizmelisin Admin;) harika olur.

      Sil
    3. Bakalım belkide sonraki hediye çizim Gonca ablaya gider kim bilir :)

      Sil
    4. Rica ederim efenim ne demek, :)
      Ay mutlu oldum bak bende şimdik:)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları