Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Ekim 2014

Bitter çikolata, çikolata delisi, çikolata, çikolata delisi, bittere dayanamıyorum, bayramdan kalma çikolata, spor sonrası, çikolata kutusuna sarılıp, çikolata sever, anne, annemi kandırıp
Dün akşam odamda karanlıkta oturuyom, mağarasında dötü yukarı doğru asılarak bekleyen yarasadan pek farkım yok, bedenim bilgisayara dönük ama kalça ve bacaklarım 60 derece sağa kayık ve sandalyenin üzerindeler. Bıkkınlık ve zikkinliğin beden ifadesi yani. O sırada odamın kapısı yavaşça aralandı, tıpkı korku filmlerindeki gibi, sonra içeriye HAŞIRT! diye bi kol girdi. Baktım elinde siyah bişiler var, sonra yana doğru eğilip bakınca annem olduğunu fark ettim. Elindekiler ise bitter çikolataymış.

Be vicdansız kadın, be zalim, hindu tanrısı Kali'nin beden bulmuş hali merhametsiz kadın, daha yeni spor yapmıştım, sen şimdi niye tutup bana haşırt diye 5 tane bitter çikolata uzatırsın ki? Şimdi bi kere benim zikik beynim evde bitter çikolata kutusunun varlığı ve daha fazlasının da olabileceği ihtimalini idrak etmiş oldu. O saatten sonra durur mu bu deli çocuk.

Annem gidip yatağına yattığında taktik geliştirmem gerektiğini biliyodum, gidip "anne o çikolatalar nereden çıktı lan?" gibi aptal bi soru sorarken diğer yandan da yorgana kıvrılıp yatmakta olan kadını dövmeyle karışık sevmeye başladım. Yanından ayrılıp odama giderken koca bitter çikolata kutusunu kaptığım gibi bilgisayarın başına gittim. Nan görüceksin nası bi sevinç nası bi sevinç, zannedersin ki manita yapmışım, oda yetmezmiş gibi yanında iş ve para da hediye etmişler, öyle bi kaygısızlık başladı yani ben bitter kutusunu kapınca. Az daha zorlasam bitter kutusuyla ön sevişme yaşıycam.

Neyse, tüm gece çikolataları yedim de yedim yedim de yedim, bildiğin ırzına geçtim çikolata kutusunun. Utanmasam kutuyu yalayarak jelatinini sökücem, çikolatanın tadı sinmiştir diye. Aslında aşırı doz bitter çikolata tüketimi konusunda deneyimliydim. Yani acılı yediğinde nasıl çıkıyorsa, fazla bitter yediğinde de kendine has bir çıkış tarzı olduğunu biliyodum. Bitterler bir araya geldiklerinde tünelden hiçbi zaman kolayca çıkmayı kabullenmezler efem. Ama napayım, o ihtimalleri göze almıştım.

Fitness antrenmanı yaparak yaktığım ortalama 600 kalori, bitter çikolatalar yüzünden zenci şeysi gibi giriverdi bana iyi mi... Fakat çokta fifi yani, öyle çikolata ile birlikte HAŞIRT diye uzatılan kol geri çevrilmez, aklınızdan çıkarmayın ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hahah bitter çikolatanın bu kadar sempatik anlatıldığını hiç duymamıştım daha önce :D Suç annende ama. İnsan bir hadi olmadı iki tane verir yani :D
    Ben de çok severim ama hiç öyle bir sürü çikolata yiyemedim ardı ardına :) İçim bayılır hemen. İyi hastanelik olmamışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben yerim ya bana hiç bişey olmaz, haliç gibi mide var bende :))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları