Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Ekim 2014

çükük kraker,çubuk kraker,abur cubur,gıda, film izlerken, abur cubursuz film,atıştırmalık,kraker,yemek, beslenme, sağlıklı beslenme, gıdaların içeriği
Film izleyeceğim diye gidip abur cubur alayım dedim. Çünkü ben film izlerken ağzı boş duramayanlardanım, öyle keyif alıyorum genelde. Yani çayım hazır ol da bekliyor olacak, arkasında ise 2 tane abur cubur taburum olacak bunlar şart. İşte bu sebepten dolayı evden çıkıp markete doğru yola koyuldum. Almayı düşündüklerimi çevirip arkasında ne yazıyor, içinde ne kadar yağ ne kadar kalori var diye inceliyorum. O arada çubuk kraker aldım elime, arkasını okuduğumda şu yazıyodu reyiz: "Eser miktarda süt ürünü, yumurta, susam, soya ürünü ve fındık içerebilir."

Ne demek nan içerebilir? Sen üreticisin sen bile mi emin değilsin içine ne koyduğundan ? At kafası, babun çükü içerebilir yazsaydınız bari; cidden çok güven verici. Yok yani mantığı kavrayabilmiş değilim. Nan arkadaş biz bunları alıp tüketen, papağan gibi kırt kırt kırt yiyen tipleriz bu krakerleri. İçindekiler konusunda nasıl bu kadar rahat davranıyosunuz anlamıyom.

Süt, yumurta, susam, soya ürünü ve fındık içerebilirmişmiş... Zannedersin ki çubuk krakerleri hanımı evde yapıyoda, dayı "bizim hanım süt katıvermemiş olabilir" diyo babasını satayım. Bu ne rahatlık... İçine at çükü düşmüş olabilir, susam da belki vardır. Yani koymuş ta olabiliriz, koymamışta, bizim hanımın o günkü keyfine bakar. Eğer izdivaç izliyosa krakeri hazırlarken, o zaman biçok şeyi atmayı unutabiliyo programdaki damat adaylarını görünce. Öyle işte, aldığın şey çubuk krakerde olabiliiiir pipi krakerde. İçinde sütte olabiliiir götte, yiyin afiyetle. Ben gaçıverdim gari.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

13 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. :))))bu nasıl şey yahu! Yani eser miktarda o ürünleri aslında içermemesi gerekiyormuş da içeribilir miymiş? Anlayan beri gelsin! Bu arada ben de dizi filan bakarken çay ve yanında bir şeyler yemeye bayılırım:) ben genelde ekmek, peynir, zeytin, domates vs. ya da üşenmeyip yapmışsam poğaça en azından içim rahat oluyor:) kraker alacağına valla ekmeğe salça sür, kuru soğan, beyaz peynir (bu da favori sandviçim) tabii zevk meselesi beğnemezsen kırılmam...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen dediğin gibi sanki içermemesi gerekiyomuş gibi :D
      Yok bende dediğin gibi yapıyom genelde zaten, hatta çoğu zaman salata yapıyorum kendime :) Ama zaman zaman abur cubura da başvuruyorum işte :)

      Sil
  2. Ya ama oldu mu şimdi Admin amaa?! Her çubuk kraker aldığımda, gördüğümde aklıma içindeki at çükü, bilmem ne dötü falan gelecek şimdi ya! Yazıl değil mi biz çubukkrakerseverlere? :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de illa bişiler tıkıncam başka türlü hayatta izleyemem :)
    Hiç böyle abur cuburların arkasını okuma huyum yoktur ya. At çükü yazsa ruhum duymaz yani :D Ama şaşırdım ya çok belirsiz bir cümle cidden.Hiç yazma daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hiç yazmasalar daha iyiydi en azından içinde şundan bundan var diye hayal kurardık :D

      Sil
  4. ay bende çok irdeliyorum bunu hala çözümü yok. üstelik gıda mühendisi arkadaşlarım var onlara sordum onlarda cevap veremedi. Ben zaten o şeyleri pek yiyemiyorum, fabrika tadı alıyorum hepsinden :D

    YanıtlaSil
  5. Çubuk kraker yemeden önce iki kez düşüneceğim ya çük attılarsa diye...Çok güldüm.

    YanıtlaSil
  6. o malzemelerin kullanıldığı ürünlerle aynı bantta üretildiği için içerebilir yazıyor.Aynı bantta üretilme sebebi ise sağlığa zararlı olmadığı için izin verilmiş olması.Gıda mühendisi arkadaşın bunu nasıl bilmez anlamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1- Bilmiyordum öğrenmiş oldum :)
      2- Herkes her şeyi bilmez ;)
      Fakat yinede bu tarz bir uyarı yazısı insanlarda güvensizlik yaratıyor :)

      Sil
  7. üretim safhasında markanın diğer ürünleriyle aynı bantlardan geçme durumları olabileceği için bunu yazıyorlar.

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları