Yazan / Çizen : Admin Panpa 12 Ekim 2014

Maleficent, Malefiz, Film Yazılarım, film önerisi, malefiz filmi, peri, orman perileri, film incelemesi, tavsiye film, ormanı koruyan peri, Angelina Jolie Malefiz, Walt Disney, animasyon film,
Hıaaaaaaahhh Malefiz ne kadar süper nan !!! Evet aynen öyle reyiz, cizıs kırayst dedirten yapımlardan birisi. Gerçi beni bilirsiniz, admin fantastik kurgu manyağıdır, yani işin içinde hayal gücü olduktan sonra her şeyi izler. Fakat bu film bi başka ya, bi yandan hüzünlendirirken diğer yandan neşelendiren, aynı zamanda insanların güç için neler yapabileceğini gösteren güzel yapımlardan biri. "Yapılır mı ulan bu Malefiz'e" dedirtmiştir bana izlerken, zira hayalimin kadını gibi nan Malefiz. Süper bişi, Uzun boynuzlar, büyük görkemli kanatlar, zayıf ve narin bir vücut, "hanmiii yanmiiii kisss miii kissss miiiii" şarkısını aklıma getiren dudaklar ve manyak gözler. O değilde bişi fark ettim, ben baya baya böyle iblis gibi, ne biliyim boynuzlu moynuzlu kadın olsa evlenirmişim he :)

Maleficent, Malefiz, Film Yazılarım, film önerisi, malefiz filmi, peri, orman perileri, film incelemesi, tavsiye film, ormanı koruyan peri, Angelina Jolie Malefiz, Walt Disney, animasyon film,
Neyse konuyu rayından saptırmadan filmden biraz bahsedeyim size. Efenim Malefiz perilerin yaşadığı ormanın lideri, oradaki perileri ve ormanı koruyor. Bi nevi peri ormanında en büyük toplara sahip kişi o diyelim. Çok iyi, çok cici bişey, böyle öpülüp sevilesi bi peri ablamız. Bu küçükken, onun yaşlarında ipne küçük bi insan gelip bunu görüyo. Buda yetmezmiş gibi kıza yazılıyo ipne; bak yine sinirim tepeme çıktı hacı. Kıza tekrar gelicem seni görmeye falan diyo karga burnuna bakmadan, hayır yani 10lu yaşlarda bi çocuk tipsiz olur da bu kadar tipsiz olur babasını satayım, çocuğu sanki paintde çizmişler.

Maleficent, Malefiz, Film Yazılarım, film önerisi, malefiz filmi, peri, orman perileri, film incelemesi, tavsiye film, ormanı koruyan peri, Angelina Jolie Malefiz, Walt Disney, animasyon film,

Efem Malefiz ve girizikalı çocuk büyüyünce işler değişmeye başlıyo. Girizekalı çocuk Kral olabilmek için totoşluk yapmaya başlıyo ve bu Malefize çok fazla şeye mal oluyo. Buradan gerisini ise bekle anlatırım, NAH anlatırım :) Oldu olacak filmi izleme, şuna bak ya :) Gerisini anlatmam, izleyin, mükemmel bi film. Animasyon ve fantastik kurgu dalınca benden 10 üzerinden 9 almayı hak etmiştir kendisi. Ki ben öyle herkese vermem, yani puan vermem.

Maleficent, Malefiz, Film Yazılarım, film önerisi, malefiz filmi, peri, orman perileri, film incelemesi, tavsiye film, ormanı koruyan peri, Angelina Jolie Malefiz, Walt Disney, animasyon film,

Filmde en beğendiğim şeylere gelirsek:
Hikayesine hasta oldum.
Malefiz karakterine ve filmdeki rolüne bayıldım.
Vermeye çalıştığı mesajı beğendim.
Filmdeki gerizekalı 3 küçük periyi sevdim.
Peri ormanındaki ağaç adamlara (ent, treant yada ne dersen) bittim; çok karizmatikler nan.
Malefiz'in orduya karşı savaşırken yaptıklarına hasta oldum, süperdi. Yani peri meri ama öyle kolpa savaşmıyo, ablamız bildiğin savaş makinesi gibi.
Peri olmanın Angelina ablamıza bu kadar yakışacağını düşünmezdim, manyak olmuş, yüzündeki kemik yapısını sertmiş gibi gösteren makyaj yapısı ile her ne kadar punk müzik yapan eroinmanlar gibi olmuşsa da karizmatik olduğunu itiraf etmeliyim.
He birde, Malefizin karanlık hali daha havalıydı ;)

Maleficent, Malefiz, Film Yazılarım, film önerisi, malefiz filmi, peri, orman perileri, film incelemesi, tavsiye film, ormanı koruyan peri, Angelina Jolie Malefiz, Walt Disney, animasyon film,

Mutlaka izleyin derim, "BORU DEĞİL DİSNEY YAPIMI" dedirten filmlerden biridir kendisi. Filmdeki herbir sahne beynimde yer edinmiş ve buna hak kazanmıştır, istese beynimden arsa bile veririm şerefsizim (gerçi beynim küçük olduğundan paylarına çok fazla alan düşmez ama olsun) Daha ne diyim nan, izleyin işte, neymiş bu arkadaş ya bi film izleyeceksiniz diye ikidir aldığım çayı içmeyi unutup soğuyunca kafama dikiyorum. İzleyin hadi bakem, izleyince yorumda yazın nan bi zahmet :)

Film Hakkında Cücük Bilgiler
Yapım Yılı: 2014   |   Senaryo: Paul Dini , Linda Woolverton
Oyuncular: Angelina Jolie, Elle Fanning, Juno Temple, Sharlto Copley, Imelda Staunton
Yönetmen: Robert Stromberg   |   Yapımcı: Walt Disney Pictures
Tür: Fantastik Kurgu / Aksiyon / Macera / Romantik / Dram

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

10 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu filmi izledim ama senin üslubunla çok farklı bir bakış açısıyla tekrardan izlemiş gibi oldum:d şu paint ile çizme olayına bayıldım:) gerçekten öyle çok aramışlar adamı

    YanıtlaSil
  2. Benden önce yazmışsın..Bayıldım bende .. 5 yıldızlı peki ile geçti bendan Angelina Jolie konuşturmuş kendini, çokta yakışmış bu rol..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihaha daha hızlı davranmışım :)
      Aynen yakışmış bu rol.

      Sil
  3. adminim öyle güzel anlatmışsın ki, hani insanın hemen koşup bilet alası geliyor, fantastik filmlerin hastası olmadığım halde bende öyle oldu:) Boynuzlu Angelina da ilginç olmuş hatta ilk bakınca anlamadım bile başkası sandım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vizyondan düşmüştür büyük ihtimal :) Ama nette var film, bulup izleyebilirsin ;)
      Açıkçası ben film bitene kadar Angelina olduğunu bile anlamadım "bi yerden tanıdık geliyor amaaaa" diyip durdum :D

      Sil
  4. Malefiz gibi bi periyle evlenme hayali dışında tüm dediklerine katılıyorum. ;) Ben de çok beğenmiştim filmi. Özellikle o kanat sahnesi, resmen yüreğimi acıttı desem, yalan olmaz... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malefizciğime laf yok :)
      Evet o sahne feciydi, şerefsiz kral :)

      Sil
    2. Yok yaf! Laf ettiğimden değil Malefizciğine. Şahsen ben de Malefizvaari bi peri türünden olduğumdan mütevellit, evlenmemiz uygun düşmez yani, ondan. :P ;)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları