Yazan / Çizen : Admin Panpa 25 Ekim 2014

ttnet komedisi, ttnet komik, ttnet müşteri temsilcisi, ttnet kopma, internetim sürekli kopuyor, arıza kaydı, ttnet hizmet, modem bozukmuş, kablo bozukmuş, internet problemi, 444 0 375, komik eleman,
Hacılar 1 aydır internetimi kullanamıyorum resmen, cinsel içerikli sahneleri kesintiye uğrayan rüyalardan farkı yok internetimin. 10 dakikada bir kesilip geri geliyor internet, zannedersin sahildeki deniz dalgası babasını satayım. Öyle bi hale geldim ki paranoyak oldum, modem kutusuna baktığım kadar metal kaşığa baksaydım belkide bükmeyi başarırdım sevgi koyayım.

İşte bu durumdan dolayı ttnet'in güzide numarası olan 444 0 375 i aradım. Dedim "ulen bu hizmeti bunlar veriyo, olsa olsa bunlar yardımcı olur" Zeusa dua edip nolur hattım düzelsin diyecek halim yoktu ya. İşte neredeyse 1 ay önce aradım, bana zikik bi DNS numarası verdiler, telefondaki bayanın demesine göre güyya ben bu dns yi ayarlarıma girdiğim zaman kopma sorunum çözülecekmişmiş. Gel gör ki hiç bişey değişmedi, hattım sünnet olmaya devam etti; hayır korkum öyle çok kesiliyo ki, yakında bişey kalmayacak.

1 hafta sonrasında tekrar aradım, bu sefer bi eleman açtı telefonu. Böyle böyle, dns değiştirdim falan ama düzelmedi dedim. Tamam ben dosyanızı oluşturuyorum gelip inceleyecekler dedi. Ertesi gün dombili bi abi geldi, ttnetten geliyorum probleminizle ilgili dedi. İçeri girdi, elindeki zikik cihazına benim evin dışından gelen kablomu takıp "hattınızda bişey yok abi, hattınız temiz, hattınız taş, çok iyi çok sağlam", çok iyi hımına goim diyecekti az daha gaza gelseydi. Sonra dedi ki abi hattın sağlam bak ben sana diyim sorunun %99 modemden. Modemin bozuk, adsl2 modem al.

Ulen dedim boru değil adam ttnette çalışıyo teknik eleman, vardır bir bildiği. Gittim Kadıköyden modem aldım, bir güzel domaldım ücretini. Modeme para domalmış olmanın verdiği hissin tadı hala damağımdadır. Neden mi? Çünkü evdeki modemim bozuk falan değilmiş efenim. Aldığım sıfır modemi kurduğumda da sorunum değişmedi, internetim yine kopup duruyodu. Tek fark Bülent Ersoy'u andıran modemimin yerine Rihanna'ya yakın bi modem edinmiş olmamdı. Fakat internetim koptuktan sonra yemişim Rihannasını. Modemi aldım düzelmedi ya, bi deliye döndüm evde, çiftleşme dönemi gelmiş horoz gibi sağ sol yapıp sitem ediyorum. Bu böyle olmayacak diyerek tekrar ttneti aradım.

Yine bi eleman açtı, tüm geçmişi anlattım. Tekrar kayıt oluşturduğunu ve incelemeye geleceklerini söyledi. Ben kendi kendime "ulen nolur yine o dombili gelmesin" derken yine o dombili geldi incelemeye. Zaten bendeki bu şanssızlıkla ben otoyolda uçak çarpması sonucu ölürüm babasını satayım. Neyse dayı bu sefer eve bile girmek istemedi, cebimi aradı, sevgililer gibi cepten konuşuyoruz. Boşa eve gelmeyeyim falan diyo bana, aşağılardan bakıyomuş. Dediklerini yaptım, şu kabloyu çıkar şu boku şimdi geri tak derken "Dışardaki hattın sağlam abisi, bak modemle splitterda aldım diyosun, demekki evin içinde modeme giden kablon bozuk" dedi. Bende kendi kendime "heee olabilir bak, çünkü görüntü delisi annemden dolayı o kabloyu 40 delikten, 40 farklı aralıktan geçirdik, kırılmış olabilir" dedim; yani bu söz olmayan aklıma yatmıştı.

1 hafta üşengeçliğimden kablo almaya gitmedim reyiz. Bugün gözüm dönünce kabloyu söküp elektrikçiye gittim, "şu boyda kablo hazırlar mısın bana, bu kablo arızalıymış" dedim. Adam çükük yüz ifadesiyle kabloyu kontrol cihazına takıp "Yöööö bu kablo sağlam" diyince benim şarteller attı. İçimden ttnetteki dombiliye öyle fantastik küfürler ediyorum ki, zincirleme küfür tamlamaları kurdum o derece. O hışımla eve geldim; içimden üzerime dinamit döşeyip ttnete intihar saldırı yapmış olmak geçtiyse de ne yazık ki dinamite verecek param yoktu.

Hemen telefona sarıldım, yine ttneti aradım. Açan elemana tüm geçmişi anlattım, bastıra bastıra "internetimi resmen kullanamıyorum, 10 dakikada bir gidiyo" dedim. Beni kahkahalara sokarken diğer yandan acaba benimle vaşak mı geçiliyo nan demem sebep olan şu konuşma gerçekleşti aramızda:

Ben: Beyefendi 10 dakikada bir netim kopuyor kullanamıyorum hiç, ttnet bana bu konuda yardımcı olamadı bu zamana kadar.
Eleman: Anlıyorum zart zurt bey, hattınız için gerekli fasa fisoları gerçekleştiriyorum.
Ben: Tamam
Eleman: Şimdi modeminizi kapatıp 10 saniye sonra geri açar mısınız?
Ben: Tamam (bir hışımla yan odaya koşulur, modem kapatıp açılır)
Ben: Tamam kapayıp açtım.
Eleman: Şimdi ışıkların sabitlenmesini bekleyelim. (hay senin ışığının ta!)
Ben: Peki (tekrar yan odaya koşulur, domalıp ışıkların yanması beklenir)
Ben: Tamam sabitlendi hepsi şimdi.
Eleman: İnternet sayfalarına girebiliyor musunuz bir kontrol edin.
Ben: Tamam (iyide üç ışıkta yanıyosa zaten girebilirim bu ne saçma şey babasını satayım, net gelince zaten girebiliyodumki)
Ben: Evet girebiliyorum sayfalara.
Eleman: Abdullah bey sorununuz halloldu başka yardımcı olabileceğim bişey var mı?
Ben: Hahahahahaahaha ! Aahaahahahaha ! Beyefendi siz ciddi misiniz ya? Yoksa benimle kafa mı buluyosunuz? Ahahaahahahaah !!! Yahu ben internete zaten girebiliyorum, ama 10 dakikada bir internetim kopuyor diyorum, bunun neresini anlamıyosunuz? Sayfaya girebildim diye sorun çözüldü diyosunuz, nasıl çözüldü sorun 10 dakika sonra tekrar kopacak diyorum !
Eleman: Heeeee, tamam Abdullah Bey ben olayı şimdi anladım; ciddiyetini şimdi fark ettim tamam. (Ulan arkadaş ya, 500 kişinin çalıştığı çağrı merkezinde bana gele gele anne sütünü az emmiş eleman mı geldi? Şansımın ta ağzına mıçayım, intirnit pirimliminiz hillildi ifinim vidi vidi vidi, yuh hımına!)
Eleman: Tamam şimdi hattınızın genel bir incelenmesi için arıza kaydı oluşturdum başka yardımcı olabileceğim birşey var mı? (O dombiliyi göndermeyin sakın, gözüme görünmesin diyecektim de içim elvermedi)
Ben: YOK! İyi günler. (Çok yardımcı oldunuz zaten bana sevgi koyayım. 1 aydır arayıp duruyorum her seferinde aynı bokun başka renklerini söylüyosunuz bana, hala internetim aynı)

Bu son elemanın söyleyiş şekline, sorununuz çözüldü olayına iyi güldüm ya, herif harbiden inanmış yahu :) Bi modem kapattırdı açtırdı, tamam sorununuz çözüldü dedi, helal olsun :) Go champoin go!

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hahah çok güldürdün beni yine :D
    Aynısını ben de yaşadım. İnternetli evde internetsiz yaşıyodum resmen.Bazen bi kesiliyodu koca gün gelmiyodu.En sonunda incelemek için birini gönderdiler.Adam kablolardan dedi.Kablolar değişti ve sorun çözüldü :)
    Umarım halledersin sen de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende tek celsede boşanma gibi olmuş :D Bende ise 3 kere mahkemeye gitmeye rağmen boşanamama gibi :D Hala sorunumu bulamadılar; modemi aç-kapa bitti, oh canım :D

      Sil
  2. Birkaç ay önce benzer bi sorun bizim de olmuştu. Günleeerce sürmüştü. Şimdi yazını okuyunca bastılar bana yine, aynısını bi daha yaşamış gibi. Umarım tiz zamanda çözülür problem, artık nasıl olacaksa, mucize falan olur umarım... ;)

    YanıtlaSil
  3. Geçen günlerde benim de telefon wifi a giriyor laptop girmiyor çıldırdım. Onu dene bunu dene derken benimki de DNS ayarlarını değiştirince düzeldi. Tabii benzer bir konuşmayı da biz gerçekleştirdik ttnet le. En kısa zamanda çözülür umarım sorun. Çok sinir bozucu olduğunu biliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkini DNS falan kurtarmadı :) Bakalım bekliyorum.

      Sil
  4. kayınpederimin evinde aynı sorun var ve bu adam tüm hayatını internetten maç izleyerek geçiriyor. önce modem bozuk dediler bir rihanna da biz aldık. sonra modemde sorun olmadığı ortaya çıktı. KAblo dediler kablo değişti hala düzelmedi. Yok düzelmiyor işte...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desene aynı dertten muzdaripiz :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları