Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Kasım 2014

durumum bombok, bok gibiyim, kötü hissediyorum, hayat senin amk, çok şanssızım, dünya bana göre değil, keşke yaratmasaydın, sevgisiz, mutlu olmak zor, dürüst olmak, değer verince, biride beni sevse,
Yazacak kelam bulamıyom lan aslında, ama o zaman nası yazıyom tabi o da ayrı bi bok, çok çelişkili bi giriş oldu bu. Neyse boşvereyim şimdi girişi gelişmeyi falan bize giren zaten girmiş hacı dayı. Tanrı bi kere beni yaratmakla en yanlış kararını vermiş, bu kararın hitlerin rusyaya saldırmasından farkı yok babasını satayım. Hayır yani milyarlarca insanı yaratıyon yetmedi mi beni niye yaratıp salıyon, ben kendimi hiç dünyaya göre hissetmiyom ki. 1 tl ye satılan eşantiyon donlardan farkım yok gibi.

Çok boktan haller içindeyim aslında. Borsa gibi oldum arkadaş, bi öyleyim bi böyle, ne zaman "aha galiba bende mutlu olucam" diyorum tam o sırada hayat çükünü eline almış yardıra yardıra bana doğru koşuyo gibi. Hayır benim anlamadığım biz neden hayat tarafından kucak açılanlardan değil de suratına dötü dönülenlerdeniz onu bi türlü şey edemedim. Yani benim hayattaki rolüm dünyaya gelip sonrasında boktan bi ömür geçirip başında 2-3 kişiyle gömülmek mi? Hay gömeyim öyle işe ben.

Ne kadar uğraşşam da olmuyo yahu, sanki boşa çırpınıyomuş gibi hissediyom çoğu zaman. Neden değer veren insanların karşısına ona da değer veren birileri çıkmaz bunu hiç anlayabilmiş değilim. Yani "o benim şanssızlığım" diyip geçiştiricem ama, nan o zaman bu nası bi şanssızlık yüzdesidir sevgi koyayım. Bi insanın şanssızlık oranı %90 civarı olur mu reyiz. Arkadaş konusunda da böyle, gönül işleri girişimleri konusunda da böyle, hoş gönül işlerine hiç girişebilmiş bile sayılmam ki. Genelde benim kurduğum hayallerden öteye geçmiyo, kendim yazıp kendim oynuyom gibi yani.

Arkadaş diyom, çoğu zaman sağlam arkadaşım dediklerim yanımda yok zaten, varsa da manevi anlamda yoklar, hep tekim. Zannedersin tek başına çük gibi düşünen o meşhur adam heykeli benim babasını satayım. Şurada 1 Aralıkta doğum günüm. Fakat böyle doğum gününe bacağım girsin afedersin. Nan 28 yaşına giricek bi insanın dostu, sevgilisi hiç bişeyi olmaz mı? Hayır doğru olmaya çalışmak, değer vermek (lafta değil, icraatte) yanlış şeyler mi? İlla işler güçlerdeki Ahmet kural repliği gibi "Orrrrrrosssspuuuu çocuğu olalımmmm" modunda mı takılmam lazım sevilmem yada sayılmam için? Karşımdakilerin üzerine titremekle hata mı ediyom yani? Koyvereyim gitsin mi illa...

Bana hiç "böyle düşünüp böyle olmasına sebep oluyon" geyiği yapmayın o geyiği çiğ çiğ, üzerine bol miktarda Tayyeap ve Fatipoğlu serperek yediririm size 3-5 yıl kendinize gelemezsiniz. Bugün bişeyi daha iyi idrak ettim aslında "Hayat güzel be oğlum" diyenlerin %90ı zaten hayatı güzel olan insanlar.

Bok gibiyim be hacılar. Hayır o kadar uzuuuuun süre oldu ki, sevilmenin nasıl bi his oldugunu unuttum nan neredeyse. Format atılmış cep telefonundan farkım kalmadı, içimde yüklü olan ne varsa uçtu gitti. Format atıldığı yetmezmiş gibi bide virüs girdi bariz bana, şimdi gelde antivirüs programı bul bulabilirsen. Zaten bendeki bu şanssızlıkla virüs programı indirsem oda bir aylık kullanımdan sonra "beni satın al lan" diyenlerden çıkar. Aaah aah, nan cidden söylemek istediğim çok şey varda, çoğunu diyemiyorum yutuyorum yahu. Ya ne olurdu bende şu normal, herşeyi normal olan insanların biri yerinde olsaydım, çok bişi istemiyom lan şöyle kenarından köşesinden bi ısırık yahu.

Hiç sosyal olmadığım kadar sosyalim belkide son bikaç aydır, fakat hiçbişeyi değiştirmiyo bu. İstediğin kadar insanın arasına gir çık, otur, konuş, sohbet et, masayı ters çevir ayaklarına otur, napıyosan yap, hiçbi işe yaramıyo, çünkü elini sevgiyle tutan biri, yada seni gönülden dinleyip sana ortak olan bi dostun olmadıktan sonra hepsi havada kalıyo. Adına ev denen kümesime döndüğümde, kendimi yine aynı hislerin ortasında buluyom, çok yalnızım be...

Adına ayna dediğim bi felsefem var, mantığı "bana ne kadar değer verirse bende o kadar veririm". Fakat gel gör ki yapamıyom arkadaş, yok yapamıyom ben. Benim kanımda var eşşekler gibi değer verip sonra karşıdakiler tarafından iplenmemek. Her ne kadar bu felsefeyi uygulayacağım desem de, içimde bi huzursuzluk oluyo, hani "ben çok üzerine düştüm, birazda o beni düşünsün, yazsın, hep ben yapıyom" dediğim ne kadar an veya zaman varsa karşımdaki insan hiç yazmıyo, düşünmüyo, iplemiyo da. Bende genelde dayanamayıp yine uyacağım dediğim bu felsefemin ırzına geçiyom çoğu zaman ve karşımdakinin yine üzerine düşmeye devam ediyom.

Gerçekten bu gidişle "dünyaya gelmiş olmak" en büyük pişmanlığım olacak hacı dayı. Hayat bana göre tasarlanmamış sanki yahu. Yani karada yaşamaya çalışan japon balığı gibi hissediyom çoğu zaman kendimi. Nefesim daralıyo boğulucak gibi oluyom. Üstelik ne zaman kumda nefessizlikten çabaladığımı görseler, ilgilenmekten çok ya kayıtsız kalıyolar yada "hahunhaaa goduuum" diyip üzerime basıyolar. Bok vardı da piyasaya sürdüler beni; nan bişey tasarlıyosunuz bari düzgün tasarlayın yada ortama uygun tasarlayın. Pirilin yanında eşantiyon olarak verilen krakerden farkım yok şerefsizim.

İnsanlar dürüst gibi takılıyo ama değiller, hayat adil gibi görünsede değil, millet sevgi aradığını söylesede aramıyo, sanki her şey formaliteden ibaret... Yazsam daha çoooook yazarım da, durumum bombok, gerek yok. Zaten blogu okuyan sayısı da Afrikanın para birimi gibi düştü, o yüzden kasmaya gerek yok. Hatta böyle giderse blogda yazıp çizmeyi bırakabilirim bile. Zaten bombok olan durumuma çokta etki etmez nasılsa...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

23 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Gerçekten içimdekileri oldukça esprili bi dille anlatmışsın. Bu yazıyı ben yazsaydım muhtemelen işi espriye vuramaz, saldırgan bi sokak kedisi gibi tırnaklarımı çıkarır, sağa sola çemkirirdim ama sen çok güzel yazmışsın. Söylemek istediğim ne varsa sıralamışsın bi güzel. Gel gör ki ne kadar çırpınırsak çırpınalım birinin de aklına gelmeyecek şu zavallı japon balığını suya koymak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle, zaten öyle tutarsızlar ki, alıp suya koysalar bu seferde boka sarar yine canımızı sıkarlar...

      Sil
  2. fazla üzülme hayat çoğumuz için adil değil . bu seni rahatlattı mı :)

    ipek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası rahatlatmadı :) Ama yine de teşekkürler, üzülmemeye çalışıyorum fakat neşeli biri olmama rağmen zaman zaman yelkenlerim iniyor...

      Sil
  3. Sen daha duur bunlar iyi günlerin.. :)
    Bloga devam, 30undan sonra ki yorumlarını da okumaliyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan daha kötüsü olacaksa öleyim daha iyi :) Yaşamaya bi anlam veremiyorum şu sıralar zaten, daha boktan olursa ne yaparım bilmiyorum :)
      30a da bir şey kalmadı zaten. Şurada Aralık 1 de 28ime giriyorum :S Ve bu yaşıma kadar pek mutlu yaşadığım söylenemez...

      Sil
    2. Öyle ölünmüyor işte.. :)
      Yaşama anlam yüklemek başlı başına sıkıntı.. Evrenin sindirim sistemindeki parazitleriz zannımca..
      Sen de 1 aralık ben diyeyim yarın, şimdiden anlamlı ve aydınlık 30lar diliyorum.. :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim güzel dileğiniz için :)

      Sil
  4. tek anladıgım bir eşim olsun diyosunnnnnnnnnnnn :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru da koca yazıda bi tek onumu diyorum yani :DDD

      Sil
  5. Admin Panpa sana yemin ederim sanırım yanlız değilsin. Garip bi şekilde bu yazıyı okumadan önce hayatında ki durumunu yaz deseler senin kadar espirili olmasada aynı duyguları yazardım. Arkadaş herşey bire bir senin anlattığın gibi o yüzden seni gerçekten anlıyabiliyorum deme hakkına sahibim sanırım. Benim içimi kusabileceğim bi blog sayfamda yok benim duygular içimde patlıyo çatır çatır. Her neyse boşta olsa bu dediklerim. Umarım bir gün bi şeyler döner bizede hayat güler. Saygılarımla (Daimi okuyucu) ( Sakın yazıp çizmeyi bırakma hacı abi ciddiyim senin sayfan milleti bilmem ama bana iyi geliyor.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur tabiki benim gibi, aynı durumda olanlar vardır. Durumumuz her ne kadar can sıkıcı olsada okuyup kendinden bişeyler bulmana da sevindim :) Bende bir tek blogda içimi kusabiliyorum işte, yazarak, çizerek...
      Çok teşekkür ederim, daimi okuyucularım olduğunu bilmek güzel :)) Fakat alıntı,çalıntı yapmadan tamamen emek verip; yazıp çizmeme rağmen pek yorum gelmemesi canımı feci sıkmaya başladı, bazen tepem atıyo bırak blogu mlogu diyo :S

      Sil
  6. Artık hayatında birisi var ve onunla çok mutlusun, biliyorum :) hayatında geçirdiğin o 27 yılı çöpe at. O sana musmutlu bir hayatın garantisini veriyor. .

    YanıtlaSil
  7. Deist olma hikayenden başladım okumaya bu güne kadar da devam edicem 😊 2016 eylüle geldiğimde umarım hala mutlusundur yakalamışsındır kalıcı mutluluğu kendi mi okur gibi okudum bu yazıyı bu gün ikinci kez gördüğüm birine ayni bu şekilde anlatmıştım kendi mi 2016 eylüle geldigim bulmussan o huzuru bir gün benim de bulabilecegimin huzurunu yaşarım berki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol çok şey değişti hayatımda, çok mutluyum :)

      Sil
  8. Ne güzel çok sevindim merakimdan catladım gece sona baktim gördüm sonuç mutlu son bir 86 lı olarak hayatın bir köşeye attıklarındanım Berki evren bir gün bana da güler umudu kapladı içimi laz kızına selamlar😉 yuzunuzden gülücük kalbinizden sevgi eksik olmasın 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten isterseniz onu çekersiniz ;)
      Teşekkürler :)

      Sil
  9. yazıyı ben yazmışım sandım o derece yani

    YanıtlaSil
  10. Bence umudunuzu kaybetmeyin enis Baydemir . sanirim okuyan ben dahil herkes pay cikariyor kendinden . ama panpa canli ornek mutluluğa dair birçok kare var facesinde . umarim ben dahil herkes mutluluğu huzuru bir gün yakalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım herkes mutlu olur :)

      Sil
    2. kaybedeli çok oldu. kaç senedir kabuğuma çekildim, içinde sıkıştım, çıkamıyorum

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları