Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Kasım 2014

Dyatlov Pass, Film Yazılarım, Dyatlov geçidi, şeytan geçidi, tavsiye film, korku filmi, film önerisi, dağda ölen kayakçılar, Dyatlov vakası, gizli üsler, insan üzerinde deney,
Bu sefer tavsiye edeceğim film "Dyatlov Pass" hacı dayılar, yani Türkçesiyle "Dyatlov Geçidi (Şeytan Geçidi de diyolar)" Korku ve gerilim dalında mutlaka izlemelisiniz diyebileceğim ve bazı sahnelerini görünce "hasiktir lan! Acaba!? Olabilir mi!?" dedirten yapımlardan biridir bana göre. Filmi izleyeli çok oldu aslında, fakat size hangi filmi önersem diye düşünürsen bu filmi nasıl eklediğime hayret ettim, hay kafama sarkozy pislesin.

Efenim konusu gereği gerçek bi olaydan alınmıştır film. Fakat öyle klasik "bu film gerçek pipilerden esinlenilmiştir" tarzı bi durum değil, harbiden gerçek bi olay. Hatta olayın aslını minicik paylaşmak gerekirse şudur reyiz: 2 Şubat 1959 yılında Ural dağlarında 9 kayakçı ölüyor. Fakat ölümleri gizemli ve hala da bu gizemini koruyo çünkü neden ve nasıl öldüklerini kimse bulamıyor. Öldükleri gece ağır kar yağışı ve -30c sıcaklığa rağmen bilinmeyen bi sebepten dolayı çadırlarından dışarı çıktıkları ve öldükleri görülüyo. Cesetlerin ise ikisinin kafa tasında, diğer ikisinin kaburgalarında kırıklara saptanıyo.

Dyatlov Pass, Film Yazılarım, Dyatlov geçidi, şeytan geçidi, tavsiye film, korku filmi, film önerisi, dağda ölen kayakçılar, Dyatlov vakası, gizli üsler, insan üzerinde deney,

Film de bunu konu alıyo işte fakat bu bilinmezliğe kendi bakış açısıyla yaklaşıyo tabi filmi yapan arkadaş. Hatta benim uzun zamandır "böyle şeyler kesin yapılıyodur nan, kim nerden bilecek sonuçta?" dediğim şeyi adamlar filmde konu edinmişler bariz. Efenim film yavaş gelişen ama merak uyandıran, oldukça iyi işlenmiş ve ilerde gerilim yaratan türlerden bi film. Ayrıca günümüzle ilgili bazı şeyleri düşünmenize ve beyninize fitness eğitmeni yaptırmanıza da olanak sağlıyo.

Filmin beğendiğim yanlarına gelirsek; öncelikle gerçek hikayelerden alınmış filmler her zaman önceliklidir benim için, boru değil nan, yaşanmış şeyler sonuçta. Birinin pipisi çürüyüp düşerse demek ile birinin pipisi çürüyüp düşmüş demek aynı şey değildir neticede :) Diğer beğendiğim yanı olayın işleniş şekli ve LÖP diye konuya dalmayıp yavaş yavaş merak uyandırarak sizi peşinden sürüklemesi. Ama en baba yanı nedir derseniz, oda filmin sonlarında ortaya çıkan hiç beklemediğim olaylardır diyeyim, basit bi kayak kazası beklerken kapoera yapan zenci isa görücektim neredeyse filmde öyle diyeyim, cizıs kırayst...

Dyatlov Pass, Film Yazılarım, Dyatlov geçidi, şeytan geçidi, tavsiye film, korku filmi, film önerisi, dağda ölen kayakçılar, Dyatlov vakası, gizli üsler, insan üzerinde deney,

Filmin beğenmediğim yanı ise YOK; babanormal activity serilerinin çoğuna taş söktürecek, topları büyük bi filmdir dyatlov geçidi. Özel bi yere sahiptir benim için, beynimin bi odasını sahiplenmiş ve orada jakuzisinde rahat rahat takılıp biralarını içmekte ve beynime işemektedir; fakat bunu hak etmiştir efem. O yüzden daha fazla laklak yapmadan tavsiye yazısını burada sünnet edip bitiriyorum. İzleyin nan, pijamaları giyip çayınızı yanınıza alın, ışıkları da kapatıp filme odaklanın, hadi bakam akıllı olun he, akıllı uslu durun :)

Bu arada, atençın pıliz, zevkler tartışılmaz, en basiti kimisi "yemekte kimyon hatunda minyon" der; ama herkes için öyle değildir (yanlış anlaşılmasın ben minyon severim, farzı misal söyledim ehehehe). O yüzden tavsiye ettiğim filmi beğenmezseniz bana sakın küfretmeyin evde, şerefsizim evinize negatif enerji yollarım yüksek, mükemmel, dahiyane beyin gücümlen. Sonra başınıza olmadık işler gelir, hadi bakam.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları