Yazan / Çizen : Admin Panpa 9 Kasım 2014

aşk yok, cizimlerim, dijital sanat, dostum yok, hayallerim, hayatım bok gibi, hep aynı, huzur yok, karamsar, kaybedenler, kaybettiklerim, mutsuzluk, ne aşk var ne, pesimist, sevgi yok, çizim,
Hem çok şey yazasım hemde bir o kadar yazmayasım var arkadaşlar... Fakat yazmama yanım ağır basıyor, zaten resimim her şeyi anlatıyo diye düşünüyorum...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. bu paragöz, bencil, berbat dünyada, hele hele birileri özerklik ilan ederken, insanlar gayet doğal, normal bir şeymiş gibi artık şaşırmazken, dostluk, mutluluk, huzur vs. bende de yok,,,yalnız değilsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanları anlayamıyorum gerçekten...

      Sil
  2. Böyle karamsar yazınca sen, öyle kızıyorum ki sana bilemezsin. Hepimiz bu dönemleri atlattık. Nolursun böyle yapma. Böyle yaparak hep böyle şeyleri çekiyorsun kendine. Farklı bir yol dene. Bak ben çok da eski olmayan bir döneminde hayatımın haftalarca evden çıkmadım, ailem dışında kimseyle konuşmadım, her şeyin benim hayatımı mahvetmek için olduğunu düşünüp etrafa lanet saçıyordum. Beni, hayatıma bir şekilde erişebilen bir insan düzeltti. Sen de böyle yapma artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde değil, ne denesem olmuyo, sürekli benzer şeyleri belli aralıklarla yaşamaktan gına geldi artık, hayat kabak tadı vermeye başladı. Bazen kendimi toparlıyorum fakat çok sürmüyo...

      Sil
  3. benzer dönemleri biz de yaşadık,atlattım da diyemem,hayat malesef altın tepside sunmuyo herşeyi,neler değişir,neler gelir yada gider bilinmez ama insanın kendi için azcık da olsa bir gayreti varsa belki rüzgarın yönü de değişir lehine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüzgarın yönü öyle bi değişti ki, hiç ummadığım anda hayatıma renk geldi :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları