Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Aralık 2014

adminpanpa, Admin Panpa Denir, kuşburnu, çocukken zannederdim, kuş burnu kuşun burnundan, çocuk aklı, küçükken ben, çocukluk anıları, çocukluk,
Sapsarı saçları olan ve o yaşlarda bile astronot kafasına sahip olan bi velet düşünün. Öyle ki bu veledin Trabzon'a fındık toplamaya yada tatile gittiği zamanlarda dayısının işlettiği kahvede kuşburnu içerken, kuş burnunun kuşun burnundan (gagasından) yapıldığını zannettiğini, uzuuun uzun "kuşun burnundan nasıl yapılıyo nan bu" diye düşündüğünü hayal edin. Evet bildiniz o velet AdminPanpa'dır efenim, unutmayın kuş burnu kuşun burnundan yapılır, en azından sarışın ve annesi ona hamileyken at yemiş veletlere göre öyledir.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bende sendenim admin, küçükken... kuşburnu içerken, "kuşun burnundan nasıl yapılıyo" diye düşünen veletlerden biri de benim.

    YanıtlaSil
  2. Herkesin nasıl olduğunu merak ettiği şeyler vardır. Ben de buruna neden burun, göze neden göz denilmiş diye deli saçması şeyler düşünür dururdum. Şimdi bilim deyip geçip gidiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bi yerde duymuştum;
    Annesi çocuğa sen ocakta doğdun diyor
    çocuk ocak sıcak olur nasıl ölmedim onun üzerinde diye kafa yoruyor.
    Örnekler örnekler :)

    Ne zaman bu kadar saçma bi insan oldum ben neyse tamam sustum :| :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle deme ya gayet güzel bir yorum buda =))

      Sil
  4. Ben de diyorum bu kuşburnu ne ola ki, demek öyleymiş. Bunu da öğrendim ya, daha da sırtım yere gelmez... :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları