Yazan / Çizen : Admin Panpa 19 Aralık 2014

çaki, çaki bebeği, katil çaki, korku filmlerinin etkileri, çocukken bebeklerden, bebekten korkmak, çocukluk anıları, çocukluk, çakinin gelini, korkunç bebek, çocukken, ablamın bebekleri, korku,
Benim çocukluğumda en popüler korku filmi çakiydi hacı dayılar. Hatta rambo filmleri gibi seriye bağlamış, almış başını yardıra yardıra gidiyodu. Tabi yaşın küçük olmasına bağlı olarak beynin de henüz pişmemiş, hamur kıvamında olmasından dolayı çocukken çok tırsardım bu çaki filmlerinden. Fakat ne zaman televizyonda veriliyo olsa bizim evde izlenirdi bu küçük ibnetor oyuncağın filmleri. Ondan sonra "geceleri uykular bana haram" adıyla plak çıkaracak hale gelir, uyuyana kadar akla karayı seçerdim.

Aaah ulen ah bu çaki filmlerinin benim üzerimde ne etkileri oldu varya, psikolojimin içine etmişti çocukluğumda. Hiç unutmam ablamın bebekleri vardı, çakiyi izledikten sonra bu oyuncak bebekler o kadar korkunç gelmeye başlamıştı ki bana neredeyse nefsi müdafa olsun yada sonradan canlanıp beni kesmesin diye mutfaktan bıçağı alıp oyuncak bebekleri bıçaklayacak hale gelmiştim.

Yatağıma yatıyodum, küçük ablamda sanki bana inat olsun diye duvara lcd televizyon asar gibi tam karşıma o salak oyuncak bebeğini koyardı. Nan arkadaş bi korku basardı beni, gecenin karanlığında gözleri parlayan o bebekten nasıl kurtulacağım diye düşünür dururdum. Hatta döt korkusundan yataktan fırlayıp oyuncak bebeği saçlarından tuttuğum gibi orta odaya fırlatıp kendi odamda uykuya dalardım. Sonrasında sabah ablam "lan oyuncağımı niye atıyosuuuun, durduğu yerde napıyo sanki sanaaa!" diye yaygarayı koparırdı. Korkuyom da diyemezdim o yüzden hep bilmiyomuş gibi dötüm ayağı yapardım.

Bazen de bebeği atıp kurtulamayacağım anlar olurdu, o zamanlarda bebeğin üzerini görüp korkmamak için bişeylerle örterdim, ne bileyim yastıktır, yorgandır, jartiyeldir, fantazi dondur falan; şaka lan son ikisini öylesine yazdım hemen ciddiye almayın, yok babasını satayım kırbaçla örterdim üzerini, hatta bikaç kırbaç darbeside atıp çaki bebeği fantezisi yapardım. Efem işte ben onun üzerini örtünce aptal suratını görmediğimden korkmazdım ve rahatça yatardım.

Demem o ki reyiz, çaki filmi yüzünden çocukluğumun büyük bi döneminde gece operasyonları düzenlemek ve oyuncak bebeklerle savaşmak zorunda kalmıştım. Kız çocuklarının o vazgeçilmez oyuncak bebekleri benim için bi Hitler, bi Sarkozi olmuştu. Hatta ablam falan o bebekle oynarken şaşkın şaşkın bakar "nan bu kızda bi anormallik var, kesin buda yaratık" derdim. Gel gör ki yıllar sonra üçümüz büyüdüğümüzde üçümüzün de normal olmadığını fark ettim, gen havuzumuzun dibinde artık ne kadar boktan, satılmayıp tarihi geçen genler kaldıysa alayını bize kakalamışlar...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

9 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Doğum gününde bi bebek kargo edeyim diyodum ben de, şöyle full aksesuar ama, örtüsüylen, kırbacıylan, jartiyeliylen felam. Nostalji babında hani. Olma mı?! :P
    (Jartiyel yalnız ya... :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim doğum günüm geçti bikerem, 1 Aralık 1986 doğumluyum ben :D

      Sil
  2. Benzer bebekten benim de vardı ama kendisinden zaman zaman korkardım nasıl bir olaysa o :)) Kendimi korku filmlerine karşı chucky ve zombi filmleriyle yetiştirdim bir de. Şimdilerde korkutmuyor korku filmlerinin çoğu beni. Ama o zaman dersen; film bittikten sonra ışıkları aça aça köşeleri kontrol ede ede yatağa giderdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya şimdi tabi korkutmaz :) Beni şuan bazı değil hiçbir film ve mistik öğe korkutmuyor. Ama çocukken bu bebekler ve chucky filmi az işkence çektirmemişti bana :)

      Sil
    2. Niye yav ben bazılarından korkuyorum hala :D

      Sil
  3. Çakı'de korkulacak kadar var değil mi ama? Şuna baksana ne çirkin bir şey. Neyse artık büyüdüğüne göre korkmazsın böyle şeylerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki, bu yaşta bebekten korkacak değilim herhalde :D

      Sil
  4. Bende Caki'den korktugum icin hic oyuncaklara sarilip uyumadim. Abim oyuncaklarini basinin ucuna koyardi, onu kötülüklerden korusunlar diye, bende beni gece canlanip öldürcekler diye kafami yorganin altina sokup tek gözümle karanligi izlerdim... Aynalarada geceleri bakamazdim, cünkü Poltergeist gelip beni kendi dünyasini cekicek diye. Bütun bu filmleri abim bana ana okul yasindayken izlettirdi. *lol*

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları