Yazan / Çizen : Admin Panpa 31 Aralık 2014

Karikatür Çizimlerim, karikatür, yeni yıl karikatür, 2015, 2015 karikatür, mutlu yıllar, mizah, yeni yıl bana giriyo, her yıl başı, yılbaşı,  zıçayım yeni yıla
Sevgili takipçilerim, blogu ziyaret eden ziyaretçilerim, google da kelime ararken yolu buraya düşmüş olan bahtsız bedevilerim, öncelikle burada olmanızdan dolayı mutlu olduğumu bilmenizi isterim (birileri varsa tabi). Şimdiden hepinizin yeni yılı kutlu olsun, umarım 2015 size sağlık, mutluluk, aşk, iş, para, huzur, dost ve onlarca şey getirir. Ben mutlu olamıyorum bariz siz olun sevgi koyayım. Her yeni yıla girişimde ne hissettiğimi çizdim bu karikatürde. Tekrar mutlu yıllar, adios amigos, çitoz, patoz, çerezoz...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

9 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ben varııımm :) Hoo hooo hoooo :)))) Bu yıl sana başta sağlık, mutluluk, aşk, iş, para getirecek Adminciğim. Geldiklerinde haber et ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu getirmiyo, hep hüsran getiriyo bana, bu ay da yaşatarak tekrar hatırlattı sağolsun... Aşk maşk bana göre değil sanırım, kızlar iyi erkekleri sevmiyo, illa piç olacaksın, maço olacaksın, değer vermeyeceksin, sevmeyip peşinde dolaştıracaksın falan, benim gibi olunca olmuyo; ki bunları da ben yapamam, istemeden değer verip belli eder, üzerine düşerim...

      İş desen, istemeye istemeye hiç sevmediğim işi yapmak zorunda kalacağım zaten bu önümüzdeki ay, başka çare kalmadı çünkü, bunun huzursuzluğu da bir başka...

      Arkadaş, çevre, eş, dost desen, zaten yok, yalnızlıkta rekora koşuyorum. Tüm bunlara bağlı olarak huzurda yok.

      Ama yinede sağol :)

      Sil
    2. Bak ama gelip kulaklarından tavana asıcam seni en sonunda Admin :))

      Sil
    3. As valla bu gidişle ben kendimi asıcam zaten :))

      Sil
  2. Yeni yılda hüzün yok, mutlu mutlu mutlu bir yıl olsun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. google'dan değil ama takip aracından düştüm ben de :P
    şaka bir yana, mutlu, huzurlu, sağlıklı ve elbette bol hicivli ve çizimli bir yıl dilerim panpa... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, daha önce de bloguma gelmiştiniz, hatırladım sizi ;) Size de mutlu yıllar dilerim.

      Sil
    2. evet, ara ara sakin izleyicilerdenim sanırım.. :)
      teşekkürler...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları