Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Aralık 2014

Karikatür Çizimlerim, Hz.İbrahim, Abraham, ibrahimin oğlunu kesme, dini karikatür, deizm, oğlu ismaili, Allah koyun yolladı, karikatür, din, inanç karikatür, inanç, dini hikayeler, religion, deist, mizah,
Beğenen, paylaşan, yorum yapıp destek olan herkese şimdiden teşekkürler. Kendinize iyi bakın, mutlu olmak için çabalayın.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

13 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Olmayınca olmuyor demek bu işte -,-
    Çok güzel ve anlamlı yine.

    YanıtlaSil
  2. DİNİ DUYGULARI İSTİSMAR ETMEYE
    KİMSENİN HAKKI YOKTUR
    GİDİN HAYAL GÜCÜNÜZÜ BAŞKA ALANLARDA KULLANIN (diyorum)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-) Önce istismarın anlamını öğrenin: İSTİSMARA ÖRNEK olarak peygamber denen zatın 40-50 yaş küçük kızı koynuna almasını, evlatlığının eşini koynuna almasını, başımızdaki iktidarın dini kullanarak oy toplamasını verebiliriz. Bir şeyler hakkında yazıp çizmek istismar değildir, kelimelerin anlamını iyi bilin.

      2-) Herkesin eleştirmeye, görüş bildirmeye ve konuşmaya hakkı vardır. Müslümanların hindular hakkında öküze tapıyorlar diye dalga geçmesi çok yaygındır, müslümanken çok duydum o muhabbetleri. Çünkü insan inanmadığı şeye saygı duymaz, duyamaz. İnanca değil, inanma özgürlüğüne saygı duyulur. Kimse kimsenin peygamberine, kitabına, dinine, inancına saygı duymak zorunda değil hangi din olursa olsun, fakat bunlara inanmasına yani inanç özgürlüğüne saygı duyulur bilmiyorum anlatabildim mi. Doğal olarak hakkımızı sizden alacak değiliz.

      3-) Hayal gücümüzü nerede kullanacağımızı sizden öğrenecek değiliz (RTE Stili).

      DİYORUM

      Sil
    2. Sana Hiç birşey başkasının inancı hakkında laf uydurma hakkı veremez. Bu kafayla cehenneme kadar yolun var ve bu aklının alabileceği basit birşey değil. İster kabul et ister inkar ama başkasının inancına laf atma

      Sil
    3. Sevgili anten, insanın konuşma özgürlüğü, ifade özgürlüğü ona DOĞUŞTAN verilmiş bir haktır. Senin verdiğin bir hak değildir, o yüzden afra tafrayı kes bas git yazılıp çizilenler zoruna gidiyosa.

      Ayrıca uydurulan bişey yok, İbrahimin olayına mizahi bi yaklaşım bu, çizerken sana soracak değilim, internette, dergilerde böyle binlercesi var. Ben cüppeli Ahmet'in kanalına girip "Bu ne anuna goyyim inanmayanlar hakkında ileri geri konuşmayın! konuşamazsınız !!!" diye kıçımı yırtıyo muyum? Yırtmıyorum, neden? Çünkü senin de ifade özgürlüğün var, siz bu ifade özgürlüğünü dininiz sayesinde elde edip sizin inancınıza inanmayanlara istediğinizi deme hakkını buluyosanız, farklı inançta olanlarında istediğini deme özgürlüğü kendi inancından gelir.

      Tabii sen çok zeki birisin, terlediğinde bile eminim ki bedeninden ter değil zeka çıkıp, atletine falan yapışıyodur. Çünkü bunları anlamak basit bişey değilmiş ve sen öyle ulusun öyle yücesin ki her bi boku bi tek sen ve siz anlamışsınız. Trilyonlarca insan içinden sen seçildin hadi koş bakayım, seni seçtim pikaçu !

      O nasıl bi egodur, hay ben senin o egona sponsor olayım. Şu egoyla, şu kibirle bazı firmalardan sponsorluk istesen sağlam para kazanırsın.

      Bu inanca laf etme değil, eleştiri ve ifade özgürlüğüdür. Tıpkı sizin gibi, benim müslümanken yaptığım gibi de, tüm çevreminde yaptığı gibi. Bir araya geldiğinizde, tek başınıza, yada internet başında iken sizden olmayanların inançları hakkında atıp tutmuyo musunuz? Hatta inandığınız dinin kitabı bile böyle bi içeriğe sahip değil mi?

      Eee o zaman, adalet böyle bişey, konuşma hakkı Tanrı tarafından bir tek sana verilmedi brütüs, dediğim gibi rahatsız oluyosan uğrama, he o egonuda bir dahaki sefere girerken kapıda bırak ta gel. Aklımın alabileceği bir şey değilmişmişmiş :D

      Allahın süzmesi aklımın alabileceği seviyede bir şey değilse bana bu aklı bu seviyede verip beni bu şekilde, bu düzeyde yaratan senin Allahın suçlu zaten, kafasız...

      Sil
    4. Admin bosver birsey aciklamak zorunda degilsin anlamayacaklar zaten.. koyun gönderilmesi beyin gonderilmesinden mantikli geliyor adamlara..

      Sil
  3. kendin gibi olmayanların yorumunu neden eklemiyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevremde senin gibi sadece "ZIRVALAMAYI" bilen çok fazla süzme var o yüzden süzme kontejyanım doluğundan yayınlamıyorum. "KENDİM GİBİ OLMAYANLARIN" değil, söylediği sözler ossuruktan teyyare, klasik mal akımını takip eden beyinsiz güruhun yorumlarını yayınlamıyorum o kadar, yoksa blogumda yüzlerce müslüman yorumu da var ama akıllı adamlar senin gibi salak saçma yorumlar spamlamıyolar bana trip atan ergen kız gibi...

      Hiçbir yorumunu kayda değer görmedim o yüzden yayınlamadım. Her yerin işleyişi vardır, nasıl ki ben camiye gidip oradaki cemaate akıl veremez isem, sende bana akıl verme, inancını yaşa özgürsün.

      Fakat hiç kimsenin düşünme, konuşma, sorgulama özgürlüğünü elinden alamazsın, size sorup yazacak, çizecek değiliz. Siz kendinizden olmayanlara tükürükler saçarak küfredebiliyorken benim yazdığım yada çizdiğim birkaç karikatür lütfen seni rahatsız etmesin. He ediyorsa da burada zaman kaybetme git ibadetini yap, zikir falan çek, sevap al...

      AdminPanpa bir TARTIŞMA platformu yada FACEBOOK grubu değildir, benim mizah ve kara mizah amaçlı yayın alanımdır. Tartışmak istersen facebookta tonlarca grup bulabilirsin, orada yüzlerce ateist, deist, vb. inançtan insan seni bekliyor, hadi bakalım yardır ey müslüman, kap sevapları, helal olsun inşuallah, ama burada yapma, yeri burası değil.

      Sil
  4. Bu admin suzme mal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barö görüşünü, duruşunu, düşüncelerini adam gibi anlat, de ki "hayır efendim bu böyledir" yada "şöyle şöyle fikrim var", bişey de ki z-ke sürülecek kadar bile değeri olsun, boş yorumlar atıp tahammülsüz bi gerizekalı olduğunu bu kadar belli etme.
      Bak bana hakareti ettin, kaptın sevapları hınzır seniii, sevgiler.

      Sil
  5. Din ile dalga geçme. Allah seni ıslah etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kulum, ıslah talebin arşı semayı aşıp bana kadar geldi, fakat öyle çok talep geliyor ki, günde trilyonlarcası geliyor bu tarz taleplerin, hemen işleme koyamayabilirim, mazur gör.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları