RÜYA MI GERÇEK Mİ LAN ?

altına kaçırma, rüya mı gerçek mi, çiş, çocuklukta çiş, altına işemek, rüyada işiyorum zannedip, gülerek uyanmak, rüya, çocuk rüyaları, kendimden tiksindim, çocukluk, korkudan, uykuda altına,
Böyle onlu yaşlarımdayım, akşam yatmadan önce döt korkusundan hatim indiriyom (o zamanlar deist değilim tabi), kulhular, elhamlar havalarda uçuşuyo; duvarlardan dua sekiyo, hatta saman tvdeki mübarek odamda beliriyo. Yatağa uzanıp korkudan sepet kafamı yorganın altına geçirip uykuya dalıyom. Akabinde sık sık gördüğüm o rüyayı görüyom yine:
30 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / KUTU BANK

karikatür, Karikatür Çizimlerim, kutu bank, ayakkabı kutusu, akp dolandırıcılık, kutudan çıkan para, vatandaşın parasını, kutu partisi, akp kutu olayı, kutudan çıkan dolarlar, komik akp
Uzun zamandır aklımda olan ama bi türlü fırsat bulamadığım konulardan biriydi ayakkabı kutusu, hayat mücadelesi verirken her şeye değişenmeye zaman kalmıyor tabi, kimileri dolarlarını koyarken kimileride bizim gibi kaybolan zamanını koyuyo kutusuna... Neyse, karikatür annemin gürültülü elektrik süpürgesi sesleri eşliğinde başlayıp ince belli bardaktaki çayımın elvedasıyla bitmiş bulunmaktadır. Sırtımdaki ağrı aklıma geldikçe bu kadar uğraşmama değiyo mu demeden edemiyorum ama elimde de değil napayım :)
27 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

AKVARYUMUN DELİ CANLILARI

akvaryumun deli canlıları, akvaryum, japon balığı, velifera, lepistes, Moli balığı, elma salyangozu, katil salyangoz, karides, beta balığı, çöpçü balıkları, kerevit, mangrov yengeci, zebra tetra,
Bazılarınızın bildiği üzere Adminpanpa akvaryum hobisiyle de ilgilenmektedir efem, zaten işsiz olması yetmezmiş gibi zaman zaman bu uğurda paralar harcamaktadır :) Fakat değmektedir be hacı, böyle tekli koltuğuma uzanıp izlerken psikiyatri koltuğuna uzanmış hasta gibi hissetmekteyim kendimi.İşin komik yanı ben akvaryumu ne kadar eciş bücüş yaratıkımsı şey varsa onları bakma hevesiyle almıştım, fakat sonra annem akvaryum olayını delicesine sevince iş onu sevindirmeye döndü; hayır işleme kampanyası gibi oldu babasını satayım :) Yoksa kerevit, senegal bişiri, yengeç, müren, sarkozi balığı falan beslerdim :)
24 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÇOCUK GELİN

Çocuk Gelin, küçük gelin, çocuk yaşta evlendirilen, çizimlerim, oyun çağında evlendirilen, dini nikahla, dinler yüzünden hayatı kararan, ülke sorunu, şiddet gören kızlar, pedofili, istismar,
Konu hakkında çok şey yazasım olsada çizimin daha çok şey ifade etmesini diliyorum. Kör olmayan herkes büyük bölümü din yüzünden kaynaklanan çocuk gelin vakalarını, hayatı kararan genç kızların haberlerini görmüştür (görmek istedilerse). Bunun üzerine bişeyler çizmeden edemedim, hatta karikatür olarakta bu konuyla ilgili çizmeyi düşündüklerim var. Paylaşan elleriniz sarkoziyi görmesin; baş baş.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
20 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

MANDALİNA ZORTAKAL

mandalina zortakal, c vitamini, gün boyunca yemek, portakal yemekten, mandalina yiye yiye, babamla, köyden getirdiği, çuval omuzda, içim dışım vitamin oldu, mizah, arıza, odan güzel koksun, erkek odası,
Geçen ay babam Trabzon'dan gelirken mandalina, portakal falan getirdi. Babam geleceği günün öncesinden arayıp "portakal, mandalina falan getiriyorum çuvallar var, yarın sabah yoluma gel" dedi. Ulen iyi güzelde, arabam mı var neyle geleyim yoluna, belli ki pederiko bizim sırta göz koymuştu, araba yoktu ama admin vardı. Çuvalı sırtıma alıp ışıklardan karşıya geçerken bi yandan "ağzına zıçayım karizma oldu sıfırın altında -100" diye kendi kendimi içten içe yiyip piç ederken diğer yandan da yol vermeyen, ayağını bi saniye olsun gazdan çekmeyen şöförcanlara "arabalarınıza ateş salsın, akünüzü bitirsin, birliklerini bozsun" gibisinden söylemlerde bulundum (ki yine içimden).
19 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / ALLAHA HAVALE

Allaha havale, dini karikatür, havale ücreti, inanç karikatür, karikatur, karikatür, Karikatür Çizimlerim, mizah, çizim, komik dini karikatür, komil beddua
Havale edenlere ve edilenlere gelsin bu karikatürüm :))) Bu aralar yine çizimleri sıklaştırmayı düşünüyorum. Karikatürü beğenenler paylaşım tuşları kullanarak sosyal medyada paylaşırsa sevindirik olurum, gerçi bloga uğrayan kalmadı ki babasını satayım, istatistikler yarı yarıya düştü :( Yorumlar desen %90 kadar inişte diyebilirim :( Neyse hiç olmadı kendim için çiziyorum derim napam, napam ölem mi, çim mi kemirem? Admin kaçar, çay demleyecek daha...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
11 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / DİN DEN DÖN

Karikatür Çizimlerim, karikatür, mizah, dini karikatür, komik din, din den dön, ateist karikatür, müslüman karikatür, inançlar karikatür, çizim, karikatür çizimi, dinler, inanç, karikatur,
Karikatürü beğenenler çizimin altındaki tuşları kullanarak sosyal medyada paylaşırsa mutlu olurum, sonraki karikatürde görüşmek üzere...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
10 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

SİZE DE OLMUYOR MU ?

insanlık halleri, hatalarımız, dalgınlık, beyin hata, brain error, mala bağlayıp, size de olmuyor mu, komik hatalar, dil sürçmesi, çok düşünmekten, yanlış durakta, mizah, makale, komik hata,
Aşk, iş, para, huzur, amaç gibi kavramları düşünürken beynimiz ister istemez aerobik kanalını açıp karşısında germe açma yapmaya çalışan obez adam dötüne dönüyo. Normal tabi, bu kadar kasılma, çabalama ve peşinden gelen zikertici yorgunluk ve andavallık etkisi cidden normal gelmeye başladı. Mesela:
9 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

DABBE CİN ÇARPMASI

Dabbe Cin Çarpması, cin konulu filmler, tavsiye film, film tavsiyeleri, Hasan Karacadağ, Türk korku, sürpriz dolu senaryo, ateist ve hoca, cinlere inanmayan doktor, muska, büyü, kızı ele geçiren,
Yine yeni bi dabbe filmi, yine ben haculaaar :) Filmi sinemada izleyemediğim için üzülmüştüm, çünkü harbiden sevilen filmleri sinemada izlemek başka bişeydir. Hani irmik tatlısını sade yemekle dondurmalı yemek arasındaki fark kadar bariz, at kafası misali büyük bi fark. Sinemada izleyemediğimde deliye döndüm, çünkü meraktan çatlarken her geçen gün filmin internete düşmesini bekledim, angry bird ifadesiyle bakar oldum film sitelerine "sittir yaaa gene düşmemiş" diyip sitem ettim. Neyse ki geçen hafta izleme imkanı buldum. Şimdi film hakkındaki görüşlerimi, kendime göre (-) ve (+) yönlerini şeyettiriyim.
5 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

JAPON SİTİLİ PANKREAS GÜREŞİ

japon sitili pankreas güreşi, gif, Ayın Gifi, komik gif, japon güreşi, komik güreş, funny wrestling, japanese wrestling, gifler, pankreas güreşi,
Japonların pankreas güreşini çok yaratıcı buldum :) Şu hareketler bizim ülkemizde cinayete sebep verirdi kesinlikle (ki bana yapsalar bende cinayet işlerdim herhalde :)) İyi güldüm şaka maka şu gife, sizlerle de paylaşayım dedim. 2014'ün ilk gifi güreşle başlamış oldu =)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
4 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

BEBEK KATİLİ ÖCALAN MUTASYONU

pkk mecliste, teröristler mecliste, bebek katili öcalan, sayın öcalan, terörist başı, pkk ile uzlaşma, öcalanla görüşen, terörden rant sağlayan, apoyu aklama, apoyu temize çıkarma, akpkk,
Sıkıntı nerede başladı biliyomusun hacı, sıkıntı önce Öcalan'ı asmayan, asamayan iki panpanın, Ecevit ve Dövletli Reyiz Bahçeli'nin işi eline yüzüne bulaştırmasıyla başladı. Hadi o zamanlar yaklaşık 30.000 kişinin ölümüne sebep olan fırça bıyıklı kokmuş şalvarlı adamın adı "terörist başı öcalan, bebek katili öcalan" olarak anılmaktaydı gündemde (enteresandır ki kürtlerin hakkını savunduğunu iddia eden kişinin katlettiği onca insanın yarısı kürttür). Gazetelerde, televizyonda pkk ve bu zırtapozun halka verdiği zararlarla ilgili görüntüler verilir, daha kundaktayken kurşunlanan bebekler zihinlerimize kazınırdı.
3 Ocak 2014
Yazan / Çizen Admin Panpa

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları