Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Ocak 2015

adminpanpa, adminin yeni profil resmi, profil resmi, sosyal medya, karikatür, illustrasyon, fan sayfaları, eğlenceli profil resmi, komik profil, Abdullah Kara, 2015 e girerken, çizim,resim, blog yazarı
Hazır 2015 ile birbirimize girmiş, ben eski sosyal medya profil çizimimi hiç içime sindirememişken bugün oturup yenisini çizeyim dedim ve ortaya yukarıdaki gibi bir çizim çıktı. Bundan sonra sosyal medyada bunu profil resmi yapacağım. Umarım beğenmişsinizdir, bu aralar pek keyfim yok, o yüzden hadi iyi günler...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Umarım keyifli yazılarla dönersin. Bencilce belki ama öyle işte hayal dünyamda sana keyifsiz bir yer ayırmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadıklarıma bağlı olarak döviz kuru gibi iniş çıkışlar gösterebiliyom, gel git yaşamaya alıştım sanırım :) Yeni yazı ve çizimler gelmeye devam edecek. Teşekkürler ;)

      Sil
  2. keyfini öper giderim :) Bir ara anlat hı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yazdım hazır, taslaklarda bekliyo. Zamanı gelince yayınlıycam :)

      Sil
  3. Keyfin mi yok.
    Neden ki ?
    Boşver desem de geçmez.
    Anlat bre, rahatlarsın.(Belki)
    Bak biz dinleriz.

    bu arada güzel olmuş müpte' bunu beğendi ;) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlattım zaten merak etme, yarın yayınlarım büyük ihtimal :)
      Beğendiğine sevindim.

      Sil
  4. Yav panpa bişi söyliyceeaam sen Bobiler'e çizim yapıyor musun? Yapmıyorsan neden yapmıyorsun? Güzel bir ek gelir kapısı olabilir senin için, hatta yeni ekmek kapısı bile açabilir bence. Çünkü bir aralar çizimler Penguen'de yayınlanıyordu, ayrıca da sistem üzerinde orijinal ürünler alıcı bulabiliyor. Yani sen güzel bir şeyler çizip siteye koyuyorsun birisi çıkıp ben bunu t shirt yapmak istiyorum diyor, adamlar onu t shirte basıp satıyor sende para alıyorsun. Güzel değil mi?
    Ha yok eğer zaten haberin var da bana iki saat cümle kurdurduysan valla dovüşürük. :D
    Eğer üyeliğin varsa nick'ini de söyle de takip edeyim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Özgür bobilere çizim yapmadım hiç. Bu dediklerini bazı büyük yabancı sitelerde denedim ama Türkiye de yaşamanın yan etkilerinden dolayı (avrupa ülkelerine göre) gıdım bir şey yapamadım orada çünkü siteler pasaport falan istiyor; ki bana göre pasaport eski bir Yunan Tanrısı, adını duydum ama dokunmadım hiç :) Bobilere bakarım, teşekkürler ;)

      Sil
    2. Üyelik aldım, nick: adminpanpa ;)

      Sil
  5. Çizimlerin harika

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları