Yazan / Çizen : Admin Panpa 19 Ocak 2015

can sıkıntısı insana neler yaptırır, can sıkıntısı, canınız sıkılınca, saçmalamalar, fotoğraf çekilmek, akvaryumla uğraşmak, bir kadın bir  erkek, yalnızlık, makara, fitness, sevgili
Can sıkıntısı insanı saran en garip, en boktan, en anlatılamaz hislerden biridir bana göre. Yani canın sıkıldığında çoğu zaman ne hissettiğini ve neyi neden yaptığını pek izah edemez yada anlayamazsın. Telefondan pizza siparişi vermekten 100 kat zordur bunu açıklamak. İşsizlikten, aşk hayatının olmamasından, arkadaş çevrenin az olmasından, uğraşacak şeyler bulunamamasından, parasızlıktan, kıldan, tüyden, gazetede sarkoziyi görmekten ve benzeri yüzlerce sebepten dolayı canı sıkılabilir insanın. İşte bu can sıkıntısı bazen bize, sırf kendimizi keyiflendirmemiz yada bu aptal hissi üzerimizden atmamız için öyle şeyler yaptırır ki, zannetmeyin ki bu konuda yalnızsınız :)) Şimdi size kendimden 1-2 örnek vereyim ve "oh be benden daha çok saçmalayanı varmış" diyerek moral bulun :)

* Hazır 40 yılda bir gömlek kravat ikilisinin kölesi olmuşum derken onlarca resim çekinilir arka arkaya, nedeni bile yoktur.

* Akvaryuma garip ve yeni canlılar ekleterek değişiklik arayışı içine sokar, halbuki evdeki en değişik canlının kendin olduğunu unutursun o arada.



* Evde fitness antrenmanı yaparken odada kimsenin olmayışının verdiği rahatlık ve gelen anlık can sıkıntısıyla Street Fighter'daki KEN moduna girilir, bandaj kafaya sarılır, ki birisi görse "ulen 28 yaşında adamsın hareketlere bak" der. Ne var yani, içimdeki çocuğu sokak lambasında idam etmedim ya, fırsat bulunca eğlenicen arkadaş. Hem bana bunu yaptıran şey can sıkıntısı, yani tüm suç o şerefsizin.

* Sinemada izlediğin filmi tekrar tekrar izlettirir.

* Gece 4 lere kadar bilgisayar başında mal mal oturmanı sağlar.

* Video açıp oyalanmaya çalışırken sabahlamaya iter.

* Sosyal medya hesaplarına belli aralıklarla tıklama alışkanlığı kazandırır.

* Gidip saç kestirmene sebep olur.

* Dumbell ile resim çektirir.

* Filmde ses tonuna hayran kalınan japon generalin taklidini yaptırıp kendi kendine kikirdemeye iter.

* Beğenilen yabancı dizinin tüm sezonlarını 1 günde bitirme becerisi kazandırır.

* Kulaklık takıp ölü taklidi yaparcasına yatağa uzanmanı sağlar.

* 1 Kadın 1 Erkek tarzı dizileri izlettirip bir yandan gülerken diğer yandan içinde bulunduğun yalnızlıktan dolayı "ağlanacak haline gülüyo musun eşek" dedirtir, ama izlemeye devam edilir, kısmen de olsa teselli bulunur.

* "1 kaşık alıp bırakıcam" diye eline aldığın şokellanın ırzına geçmene neden olur.

* Cartoon Network'de çizgi film izlettirir.

can sıkıntısı insana neler yaptırır, can sıkıntısı, canınız sıkılınca, saçmalamalar, fotoğraf çekilmek, akvaryumla uğraşmak, bir kadın bir  erkek, yalnızlık, makara, fitness, sevgili,

* "Bari bir değişiklik yap" diyerek kanına girer ve sakalının üzerinde oynamaya, akabinde bozulan sakalı düzeltmeye çalışırken tüm sakalın içine edip sinek kaydı bir traş olmaya iter.

* Makarasına, dinlere inanmayan biri olarak izdivaç programına katılıp "dinsiz, imansız sevgili adayı aranıyor" diye açıklama yapsam nasıl bir tepki alırım gibisinden fanteziler kurdurtur. Akla "bence bi çay içsinler" diyen abi acaba bu sefer "bence bi zemzem içsinler" der mi gibisinden garip şeyler gelir.

* Tanıyıp tanımadığın insanların profillerine, resimlerine falan bakmaya iter.

* Midende ki o garip koca boşluğu unutmaya çalışman için 28 yaşındaki adama aptal saptal fotoğraflar çektirip oyalanmasını, kendini kandırmasını sağlar; yada nah sağlar yalnızlık huzursuzluk öyle fotoğraf çekilmekle unutulmaz da işte, iş olsun.

* Boş kaldığından düşünmeye, buna bağlı olarak kendini daha çok sorgulamaya ve stres sahibi olmaya neden olur.

* Zaman zaman "çık bişeyler yap ulen" diyerek dışarı çıkıp kedi,köpek sevmeni, birileriyle iletişim kurmaya çalışmanı falan sağlar.

Say say bitmeeez...
Yaniiiii çoğu zaman kötüüüüü, bazı minik anlarda iyi bir şey sanırım can sıkıntısı...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Can sıkıntısı böyle bişey yani ben ona bile üşenirim kalkıp hiç birşey yapmam oyuzden cok begendım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, demek ki benim canımın sıkılış şeklinde bile anormallik var :D

      Sil
    2. Bence benım kı anormal :D

      Sil
  2. Ben yerleri siliyorum çok iyi geliyor:) ama ben biraz temizlik hastasıyım:) kitap oku diyeceğim şöyle hiç okumadığın bir kitap olsun...bu arada sen ne yakışıklıymışsın admin panpa kardeş, kısmetin kesin açılır diyorum hadi hayırlısı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyorum zaten şuan abla, adı "Tanrı her zaman tedbil-i kıyafet gezer". Ama adına aldanıp dinle ilgili sanmayın, güzel bir kitap :)
      Yok be abla nerem yakışıklı, hem bana çıkacak kısmetten ne olcak, gördük en son yaşayarak, iki ilgi gösterip değer verdik, öyle havalandı ki uzaya roketsiz çıktı, sonra yapmadığı kalmadı :)
      Beni, benim gibi ne istediğini bilen sevgiye aç biri bulmadığı sürece aynı durum devam edecek gibi :))) Yakışıklılık değil de maçoluk iş yapıyor, o da bende yok, lanet girsin :D

      Sil
  3. Can sıkıntısı çok da kötü bi' şey değilmiş dedirtti yazı bana:)))

    YanıtlaSil
  4. Cidden canınız sıkılıyormuş. Ne hayal gücü geniş insansınız yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok şey varda ben özet geçtim :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları