Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Ocak 2015

The battle of the five armies, Beş ordunun savaşı, The hobbit, Hobbit serisi, hobbitin son filmi, yüzüklerin efendisi, Dain demir ayak, Erebor, Film Yazılarım, tavsiye film, fantastik kurgu, orta dünya,
Filmi heyecanla bekliyodum ve çıktığı an kısa bacaklı dwarf koşucuları gibi sinemanın yolunu tuttum, öyle bi heyecan vardı ki, boru değil bi yıldır 2.filmin devamını yani 5 ordunun savaşını bekliyodum. Dubstep müzik kulağımda, keyfim pek yerinde olmasa da filmi izleyecek olmanın verdiği heyecan ve merakla Kadıköy'ün yolunu tutmuştum. Çıktığı an sinemada izleyip tekrar kendimi orta dünyada zannetmiş biri olarak (fantastik kurgu ve dwarf manyağı olarak) size bu filmi şiddetle tavsiye ediyo, izlemeyinin dötü şişsin diyor ve filmden bahsetmek, bal yemiş gibi tat almak istiyorum. Ben yani Dain'in askeri Admin the AsSlapper, şimdi başlıyorum filmden bahsetmeye.

Takipçilerim bilir, ben dwarf (cüce), delisiyimdir, Orta dünyada en sevdiğim ırktır kendisi. Zaten hobbit serisinde bol bol cüce görmüş olmanın sevincini yaşıyodum ki bu filmde karşıma daha manyak şeyler çıktı, Dain ironfoot, Elrond, Galadriel, Bolg, Bard, Thranduil gibi biçok baba karakteri daha fazla göreceksiniz, hatta Saruman'ın henüz iyiyken ki halini görüp onun savaştığı sahnelerde "oha lan adama bak" diyeceksiniz, ki akabinde nasıl yoldan saptığını anlama şansınız olacak (hikayeyi iyi bilenler mevzuyu çakacaktır)

The battle of the five armies, Beş ordunun savaşı, The hobbit, Hobbit serisi, hobbitin son filmi, yüzüklerin efendisi, Dain demir ayak, Erebor, Film Yazılarım, tavsiye film, fantastik kurgu, orta dünya,

Efem film Smaug'un köye kaldırısıyla başladı direk, çünkü ikinci film orada bitmişti. Sonra Smaug'un köyü harab etmesi ve Bard'ın kara okla yaptıkları eşliğinde film inanılmaz sahnelerle devam etti. Hem güldüren hemde sürükleyip içine alan deli bi filmdi, gerçi fili ile kiliden dolayı gözlerimizin dolduğu da oldu; kına gecesi gibiydi babasını satayım karma karışık bissürü duygu.

The battle of the five armies, Beş ordunun savaşı, The hobbit, Hobbit serisi, hobbitin son filmi, yüzüklerin efendisi, Dain demir ayak, Erebor, Film Yazılarım, tavsiye film, fantastik kurgu, orta dünya,

Hobbit serisinin en sevdiğim filmi bu oldu. Çünkü en sevdiğim karakterler bu filmde bol bol rol aldı. Karizmasına kurban olduğum kibirli Thranduil mesela, nan arkadaş ben bu adam ne kadar kibirli olsa da bayılıyom adama, manyak savaşıyo herif ya, ayrıca deli bi lider havası var adamda. Thorin pipikalkanla kıyasladığımda Thorin direk sınıfta kalıyo, zaten bi sevemedim şu thorini. Thranduil reyizi bu filmde bol bol savaşırken, sabrelerini sağa sola savurup kelle alırken ve deli karizmatik bineği olan geyiği ile göreceksiniz. Adam savaşırken öyle bi gaza geldim ki, Cüneyt Arkın filmini izleyen babaannem gibi "heh vur, vur ağzına, öldür afferim" diye bağıracaktım sinemada.

The battle of the five armies, Beş ordunun savaşı, The hobbit, Hobbit serisi, hobbitin son filmi, yüzüklerin efendisi, Dain demir ayak, Erebor, Film Yazılarım, tavsiye film, fantastik kurgu, orta dünya,

Elrond'a zaten diyecek laf yok. Adamı görünce "al işte elf dediğin böyle olur" diyorum abi ben. Adamda Hitlerin ölümcül havası var bildiğin. "Maaaan you have ballllsss" sözünün vücut bulmuş hali gibi Elrond amcam, kılıcı bi sallıyo o gazla eline çatal alıp sağa sola sallayası geliyo adamın. Tutucan tereyağı bıçağını masadakilere sağlıycan fışt fışt diye.

Thorine hep uyuz oldugumu söylemiştim, bu filmde hepten uyuz oldum çünkü aynı babası gibi oldu. Herif bildiğin kapalı çarşı kuyumcusu kesildi babasını satayım, altın altın diye öldü bitti resmen, şimdi izleyenler diyecek ki "smaug'un büyüsüydü" falan, banana o benim değil Thron'in cinsel problemi. Ayrıca Thorinin tipini oldum olalı bi cüceye benzetemiyorum, daha çok insan gibi tipi, yani ufak insan işte, cücelerin karakteristik özelliklerini pek taşımıyo bana göre, ulen kullandığı silah bile kılıç ya, birader sen hayırdır ne ayak? ne işin var kılıçla la cücesin sen hiç mi utanmıyon bak kuzenin Dain'e de örnek al...

The battle of the five armies, Beş ordunun savaşı, The hobbit, Hobbit serisi, hobbitin son filmi, yüzüklerin efendisi, Dain demir ayak, Erebor, Film Yazılarım, tavsiye film, fantastik kurgu, orta dünya,

Şimdi geldim en çok bahsetmek istediğim şeye DAİN DEMİR AYAK.
Yahu cCc Reyiz cCc harbiden, tam dwarf abi adam, hayvan hayvan. Hem çok renkli hem bi o kadar deli savaşan, hayvan bi adam. Sakalına, barbar saç kesimine, savaş meydanın pipisine takmaz triplerine, domuzu üzerinde yardırıp çekiç sallayışına, koca dwarf kafasıyla kafa atışına bittim lan. Arkadaş al sana dwarf işte ya, cüce kralı dediğin böyle olur, yemişim Thorin'i. Dain'in savaş meydanına gelip "siz pezevenklerin kanıyla sularım buraları" dediği ve konuşması çok iyiydi. Fakat Dain'in çekici sala sola mikser makinesi gibi salladığı anlarda Thorin'in tepeden Cartoon Network izleyen çocuk gibi lolipopunu yalayarak izlemesine ayar oldum. Hay senin altınana zokam nan.

The battle of the five armies, Beş ordunun savaşı, The hobbit, Hobbit serisi, hobbitin son filmi, yüzüklerin efendisi, Dain demir ayak, Erebor, Film Yazılarım, tavsiye film, fantastik kurgu, orta dünya,

Şimdi bunları geçip size filmin diğer özelliklerinden bahsedeyim. Efenim film her zamanki gibi animasyon ve ses bakımından Tanrı gibiydi. İzahı yok mükemmel yapmış adamlar. Hatta bence en etkileyici animasyon ve sahneler bu filmdeydi. Bolg ve azogla savaşılan sahneler, Smaug'un olduğu bölümler, beş ordunun savaşının başladığı an, izlenmeye cidden değerdi. Mekanlar, sahneler her şey mükemmeldi. Film internete düştü, izleyemediyseniz mutlaka ama mutlaka pijamaları giyip, miğferi takıp uzanın filmin karşısına. Fakat gaza gelip de yanınızdakine çatal bıçak sokayım demeyin he, yok öyle ben ereborun kralıyım falan diyip elalemin kaşına gözüne kürdan sokmayın, sonra ağzınıza troll tokadını yersiniz. Filmi tavsiye etmesi bendeeen, izlemesi sizdeeen.

Hadi bakam ayrılırken buradan tüm orta dünya halkına selam eder, Erebor'daki dayıma, Gundabad'da kötü yola düşen arkadaşıma, duvar inşaa ederken burnunu kurcalayan kalın kafalı cüce arkadaşıma ve siz Admin'in takipçisi olan cüce orduma bi elf kadar uzun ömür dilerim.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Benim yeğenim de bu tür filmlere, kitaplara hasta, ben nedense pek tutmadım ama kibirli dediğin elf (sanırım), hakikaten kibirli duruyor. Canavarlar da adamın rüyasına girip kabus olacak kadar gerçek...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be abla naptın sen Tolkien sevmemek ayıp ayıp :)))
      Feci kibirli ama bi o kadar deli karakter Thranduil, atara atar gidere gider yapar her zaman :)
      Evet çocuklar ve çabuk etkilenenler için Orclar, Azog, Bolg gibi karakterler korku filmi etkisi yaratabilir :) Mesela annem Golluma bakamıyo :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları