Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Şubat 2015

Kadın Olmak, cizimlerim, being a woman, kadına şiddet, tecavüz, kadın suçları, Türkiye'de kadın olmak, şiddete hayır, kadın düşmanı zihniyet, dinlerin esir kadını, sözde erkekler, ölü kadın
Uzuuuun uzun yazıp çene çalmayacağım burada, zaten kadına şiddetle, tecavüzle, ataerkil düzenle, dinlerin rolleriyle ilgili tonlarca yazım, çizimim ve karikatürüm var blogda. Az önce çizdiğim bu resimdeki mesajların gayet net anlaşılacağını düşünüyorum. Ben kadınlara destek olabilmek için, bazı kafa yapılarını değiştirebilmek için, seslerini duyurabilmek için bir erkek olarak elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Bu yıl mizah kitabımı çıkarmayı başarabilirsem mutlaka yer vereceğim konulardandır.

Neyse efem, beğenen arkadaşlar yayının altındaki sosyal medya paylaşım tuşlarını kullanarak paylaşıp destek olurlarsa, Google +1 e basmaya üşenmezler ise sevinirim, iyi, şiddetsiz günler...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

16 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Kalemine, çizimlerine sağlık...aslında acaba "erkek olmak" diye mi anlatsak daha iyi anlaycaklar diyorum - şu anda aklıma geldi - erkek olmak kadın, hayvan, bebek dahil tecavüz etmeye programlanmış bir beyin mi? Sakın sen alınma bu arada, istisnalar kaideyi bozmaz bilhassa kuvvetlendirir demişti bir hocamız...XYY kromozomuna kadar işin içine giriyor..ama kadınların da çok suçu var çünkü erkekleri de bir kadın doğrup, yetiştiriyor hatta Barbara Cartland'ı düşündüm dün..onun bile suçu var...yıllarca "lacivert gözlü, uzun boylu, yakışıklı Kontların,güzel masum saf kızlara nasıl zorla sahip olduğuna ilişkin fanteziler yazarak sanki kadınlar tecavüzden çok hoşlanırlarmış gibi bir algı yarattı....Beyaz / Pembe diziler keza.. demem o ki olayın boyutları çok ve hepsinin kökünden değişmesi lazım....xyy kromozumu taşıyanların ya kürtajla alınması ya da doğum sonrası hadım edilmesini düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın abla tamamen, aynı algıyı bir ara gazetelerimiz de "Rus kadınları Türk erkeklerine bayılıyor" tarzı sallama haberler yayınlayarak, sanki Rusya da erkek kalmamışta buraya seks için geliyorlarmış algısı yaratmışlardı. Sonra bu mantık "her turist seks için gelir" e dönüştü, buna bağlı olarak bir sürü turiste tecavüz edildi ve öldürüldü bu ülkede. Yani evet, herkes biraz suçlu.
      Benim gibileri erkekten saymayan "erkek dediğin maço olur duygusal değil" mantığındaki düzeni kuranlar da toplumu yetiştiren anne babalar, o yüzden tamamen haklısın. Çok teşekkürler.

      Sil
    2. Aynen katılıyorum. Rus erkekleri istisnalar dışında enaz kızlar kadar yakışıklıklar. Mavi gözlü, beyaz tenli, sarışın, uzun boylu zarif..:)))bu kadınların Türkiye'ye gelme sebebinin ülkelerinde asla bulunmayan sıcak güneş ve sıcak deniz olduğunu bile anlamayacak kadar zeka özürlüler..:)))

      Sil
    3. Pek katılamadım size, turistik bir ilde yaşıyorum ve Rusya' nın muhtelif bölgelerinden gelen ve önemli sayılabilecek oranda Türk erkekleri ile evli Rus hanım görüyorum.
      Deniz, güneşten ziyade sorunun ekonomik olduğunu düşünüyorum. Bu hanımların önemli bir kısmının da eğitimli ve meslek sahibi olduklarını, pek de denkleri olmayan Türk erkekleriyle de evli olduklarını da görünce, ekonomik sorunun ciddi boyutlarda olduğunu da düşünüyorum. Maalesef...

      Sil
    4. Ben demek istediğinizi anladım ama benim söylemek istediğim tam anlaşılmamış sanırım. Siz de demişsiniz evleniyorlarsa bile işsizlik yada başka amaçlar için evleniyorlar. Fakat gazeteler sanki onlar buraya Türk erkekleriyle seks yapmaya geliyorlar, bize ölüyorlar imajı veriyordu demek istediğim bu :)

      Sil
  2. Daha iyi anlatılamazdı eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Admin kalemine sağlık. Bir erkek olarak konuya bu denli hassas yaklaşman beni duygulandırdı. Keşke tüm erkekler senin gibi duyarlı olabilse. Maçoluk değildir ki erkeği erkek yapan. Ha, yeri gelmişken bazen tv programlarında çıkıp ben maço erkeklerden hoşlanırım, masaya yumruğunu vurmalı erkek dediğin tarzı açıklama yapan kadınları da kınıyorum. Alın size maçoluk işte. Zorla bir kıza sahip olmaya çalışmak ve istediğini alamayınca bir genç kızı canice öldürmektir maçoluk. Bırak sen maço olma, duygusal kal. İnsanı insan yapan da duygularıdır zaten. Yoksa hayvanlardan bir farkımız kalmaz. Çiziminle kadın sorununu ne güzel anlatmışsın. Artok bu ülkede kadına bakış açısı değişmeli. Kadınların giyimi, güzelliği, hamileliği, başörtüsü, kariyeri konuşulmamalı. Erkek kadın eşit olmalı. Pozitif ayrımcılık derseniz, kadına sahip olmak isteyen erkek de güçlü olmasını fırsat bilir ve savunmasız bir kadına bunları yapabilir. Lügatımıza insan kelimesini yerleştirmediğimiz müddetçe zihniyet değişmeyecektir.

    YanıtlaSil
  4. Harika bir cizim olmus. Yüregine saglik.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel çizmişsin eline sağlık :) (profil fotoğrafı olarak kullandım umarım bir sorun yoktur)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkürler beğendiğinize sevindim :)
      İmza ve adreslerimi kaldırmadığınız sürece istediğiniz çizimimi kullanabilirsiniz :)

      Sil
  6. sevilesi bir blog, başarılı bir çizim
    Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılan işler eğer anlayan varsa güzel, teşekkürler :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları