Yazan / Çizen : Admin Panpa 8 Şubat 2015

Karikatür Çizimlerim, karikatür, mizah, çük gözüyle bakmak, akılları fikirleri seks, tüm dertleri bitti, din adamları cinsellik, dini karikatür, bakış açısı, görmek istersen
Bu karikatürümü dünyaya çük gözüyle bakıp tüm derdi üreme organı olanlara armağan ediyor ve boktan geçen bi günüme daha gözlerimi kapamadan önce "nan en azından bi karikatür çizdim bugün" diyerekten kendime moral pompalamayı görev biliyorum. Beğenip yayının altındaki paylaşım tuşlarını kullanan herkese bi kaşık şokella, diyette olanlara ise fitness eğitmenliği sertifikası olan biri olarak diyet programı hediye ediyorum (şaka nan şaka, yada belki değil ne bileyim, ben bile ne dediğimi bilmiyorum aslında, bi ben var benden içeri, öbür benin zaten Tanrı cezasını vermiş Hades tepesinden, Anubis arkasından bakmış).

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Feride Yıldız8 Şubat 2015 20:40

    Hahaii.. guzel olmuş guzel. :D hacı teyzenin biri benim evde namaz kilamamisti, kadin formundaki vazo yüzünden.. bu dayı da o kafadan.. :) zikirleri bir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zihniyetten çok var artık ülkede, hamile kadından tahrik olanından tut kadının kahkahasından ereksiyon olanına kadar :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları