Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Mart 2015

Karikatür Çizimlerim, karikatür, TDK müsait, mizah, Türk Dil Kurumu kadınlar için müsait, Annen müsait mi, tdk müsait, Türkiye'de kadın olmak, akılları fikirleri seks, Akp zihniyeti, akp tdksı,
Efendim Türk Dil Kurumu (TDK) Müsait'in anlamını kadınlar açısından kötü kadın (afedersin bir nevii kaşar) anlamında değiştirdiği için artık komşunuzu, akrabanızı yada arkadaşınızı arayıp şöyle diyemeyeceksiniz: "Annen müsaitse size geleceğiz".

Ondan sonra yok efendim kadına şiddete hayır, yok kadına tecavüz edilmesin bla bla diye çıkıp mikrofon başında laklak yaparlar, samimiyetsiz sarkozinin çocukları...

Merhabaaa AKP, merhabaaaa DİNİDAR nesil, merhabaaa aklı pipisinde YENİ TÜRKİYE !!!


ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Süpersin abi ne diyim. :D Konu acı, ama ele alış biçimin harika! Hele son cümle. Teşekkürler, yine gülümsettiğin için. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmene sevindim :) Olayı duyunca hakkında çizmeden edemedim :)

      Sil
  2. Ellerine sağlık :) Başka bişey demiycem!

    YanıtlaSil
  3. :) her zaman böyle hayatı tii ye aldığın için farklı gelmedi apo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu hayatı tii ye almak değil, adamların kelimeye verdiği anlam bu ben napayım :D

      Sil
  4. Bazıları yetenekli oluyor işte (Sen gibi)
    Bazıları da okuyor gülüyor ağlanacak halimize (Ben gibi )

    Parmak bastığın noktaya sağlık.
    Elleerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim, çok sağol.
      Fakat anlatılmak isteneni anlamak da bir yetenektir :)

      Sil
  5. TDK'ya baban müsait dedim ben :) Gercekten artik aglanacak bir durumdayiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi demişsin :D Kesinlikle öyle...

      Sil
  6. Güzel karikatürler yapan güzel insan emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları