Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Nisan 2015

kafa yapısı, Akp zihniyeti, din, dindarlar, dinlerin esir kadını, geri kafalı, bu toplum ilerlemez, bizden cacık olmaz, dindar nesil, kız çocukları okula, eğitim şart, enteresan muhabbetler, aşk ve ilişkiler,
Markete alışverişe giriyorum, bir yandan yürürken telefonda aşkımla yazışıyorum, diğer yandan reyonları kolaçan ederek keklik gibi sekiyorum. İki kadının karşılıklı konuşmasına kulak misafiri oluyorum çünkü aynı reyonlara bakıyoruz. İkisi de bulunduğu kısımdaki reyonların reklam filmi çekiliyormuş gibi durmuş birbirleriyle laflıyorlar. Sonra gülmekle ağlamak arasında kaldığım o muhabbet cereyan ediyo teslasını satayım:

K1: Tabiiiğğğğ yaaaa çocukları hep ahlaksızlaştırıyolar işte bunlaaar (aaa ne güzel sanırım tv programlarında yengesine, teyzesine, kayınçosuna, kaynanasına falan sulanan yakışıklılardan bahsediyolar, afferim bilinçli kadınmış)
K2: Tabi canım eskiden böylemiydi hiç.
K1: Şimdiki kızlara baksana, bi onunla bi bununla, hemen ayrılıyolar. (Ulen deli, süzme amfibi. Kız anlaşamıyosa ayrılmasın da ne yapsın. İnatla benim olacak fıstık diyip evlensin de tüm hayatını zehir mi etsin şaka mı yoksa kaka mısın sen?)
K2:  Sorma, garip oldu millet (The woman of the ahlakçığımızın bekçisi, very skilled kadın, unkillable kafa yapısı)
K1: Eskiden nasıldı, "gelin ata biner ya nasip der" derlerdi. Biriyle konuşuyorsan onunla evlenirdin, evlenmeyeceksen konuşmazdın. Mesela ben eşimi hiç görmedim 5 yıl boyunca konuştuk hiç görüşmemize izin vermedi annem, gerçi benim gizlice görüşmelerim oldu ama ehe ehe. (Ulen bi insan 5 saniye içinde kendi dediği ile çelişir mi? madem görüşmen uygun değil, görüşenlere laf ediyosun sen neden görüştün kezbanoski dobroski? Biriyle görüşünce illa evlenmek mi gerek? Bu şuna benziyor, bir kasa elmanın içinden birini alma hakkın var dediler ama gözlerim bağlı (gözler bağlı çünkü görmüyorum, görüşmedim elmayla hiç, elma efendiyi tanımıyorum) neyse seçiyorum bi elmayı, nasıl çürümüş, nasıl kurtlanmış, içinde kurtistan kurulmuş, elmayı delip geçmiş bir kurtçuk şeklinde de flamaları var. Şimdi bunun tutup aldın diye, yemen şart mı? O zaman afiyet olsun. Siz bu kafayla giderseniz, hele de bu kafayla çocuk yetiştirirseniz ilerde daha çoook kadına şiddetten, erkeklerin altında ezilmekten, çilelerden bahsedersiniz. Yahu anlaşamadıysan neden evlenesin deliyle mi yattınız ne yaptınız siz?)
K2: Evet ahlakları bozuluyor hep, çok değişti çok.
K1: Mesela beni annem, ortam çok bozuldu diye okula bile göndermedi. (Hehhh, şimdi anlaşıldı birçok şeeeeeeeyyy hacı. Fakat mantığa bakar mısın, mortal combattaki subzeronun fatality hareketi kadar ölümcül ve kan dondurucu bi kafa yapısı. Zannedersin şeriatla yönetiliyoruz, haydi kızlar eve, ortam kötü (o düşündüğün espiriyi yapasım geldi de kendimi tuttum), haydi el ele çocuk doğurup üreme görevini üstlenmeye ve hiç sayılmaya, haydiiiiiyyynnnnn.)

Ondan sonra yok ülke neden böyle, yok kadınlar neden bu durumda, yok efem Almanyadan neden gerideyiz, Rusya gibi neden etrafa nanik yapamıyoruz. Neden şöyle böyle diye düşünün durun, yukarıdaki kafa yapısını sorduğunuzda "malesef elimizde o kafadan kalmadı" diyen bir eleman yada yaratıcı olmadığı sürece, bu ülke, aynı zeytinyağında 500 kere pişen fast food patatesleri gibi kızarır da kızarır kızarır da kızarırrrrr, bu kafa yapısına turp sıkılır...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

7 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Eskiden onların düşüncesi der geçerdim. Artık şu yazdığını okumaya bile zor tahammül ediyorum!

    YanıtlaSil
  2. Ülkenin %90 insanı bu ve bu türevdeki (bunların farklı versiyonları olan erkek, esnaf, yazar, sanatçı, v.b.) kafalarda oldukları için sayın AdminPanpa biz düzgün düşünen yaratıcı ve mantığıyla hareket eden dürüst, iyi niyetli insanlar aslında gereksiz olanlarız. Daha kötü günler görüceğimiz kesin, belki çok kötümser bi fikir ama bu insanlar böcek sürüsü gibi çoğalırken düzgün olan insanlar her geçen gün daha da azınlık olarak kalıyor. Neyse aynı anlattığın hikaye gibi günde baya bi beyin fakiri insanla karşılaşıp sinirleniyorum ve zamanı geldiğinde ülkeyi terketmenin mutluluğunu yaşamak istiyorum. Uzun lafın kısası gözlem ve güzel anlatımın için ellerine sağlık, umarım güzel günler görebiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bende sizinle aynı duyguları paylaşıyorum. Ben teşekkür ederim ve evet umarım güzel günler görürüz; ki bizim ömrümüzün bunu görmeye yetmesi ihtimali bana piyango çıkması ihtimali ile aynı...

      Sil
  3. Ulkeye demokrasi ( su anki degil ) geldiginden beri insanlar eski fikirlerine bagli kalmaya devam ettiler. Bir cogu latin alfabesine gecisimizde ve kadinlara verilen ozgurluk haklarini kullanamadilar bile. Durum su anki durumdan hic farkli degil, en azindan kadinlar su anda disariya cikabiliyorlar. Eskiden ( cumhuriyet oncesi) hic boyle birsey yokmus tabi. Ata bindir ya allah bismillah kim denk gelirse. Kuma olayini soylemiyorum bile. Anneannemin annesinin uzerine kuma getirmeye calismis esi zamaninda. Babasi bisey dememis ama kendisi almis eline av tufegini sen misin benim uzerime kuma getiren demis. Acikcasi kadina saygi gosterilmeyecekse ve iskence cektirilecekse iskence cektirenin gotune kazigi sokar yeni kazikli voyvoda olmaya bile raziyim.

    Arnavutkoyde otururken ablam isten geliyordu bi aksam. Mesaiye kalmislar. O da elinde labaratuardan evdeki labaratuarinda calismasi icin nitrik asit koymus cantasina. Neyse sokagin basinda iki kisi cekmisler baliyi esrari laf atmaya baslamislar. Sen misin bunu diyen ablamda ozel sifreli cantasindan cikarmis asiti bunlarin suratina boca etmis. Suclu ablam cikti tabi. Nefsi mudafa olmadi durum. Sonra hapse gorecekken diplasindan olmamasi icin zar zor hakimi ikna etti. Kefaretle serbest kaldi. Uc yil asit denemelerine ve kimya konferanslarina gidemedi. Bu sekilde de hem bir kadini magdur etmis oldular hem de kisitlamaya geldiler. Olay gunu ablam abimleri yardim icin aradiginda ( aslinda polisleri ara demis ama abimler biraz kazma ) gordukleri manzara karsisinda aglasinlar mi gulsunler mi bilememisler.

    Ben ailemde kadina siddeti makbul gormem. Ve herhangi boyutta dini , siyasi , oturum, osu busu olsun yine de kadinin saygiya ve sevgiye hakki vardir. Tabi bu insanca hak edene verilen olur. Bir seri katil kadina ayni saygiyi gosteremem kusura bakma. Ya da psikopat bir kadina. Erkeklere ne kadar saygi varsa onlarada o kadar. Fazlasini beklemek benden aptal olmami istemekle es deger.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuma olayını da bu zihniyetin, bu kafa yapısının sayesinde artışta değilmiydi zaten. Hala var olmasının sebebi bile bu kafa yapısı. Annesinin onu okula göndermemesi ile övünen bi zihniyet...
      Kadına şiddetin makul görülecek yanı yok zaten.

      Sil
    2. Fakat mantik acisinda bakarsan bi bakaninda soyledigi gibi kadinlar calismasin :D...

      Saka saka. Kendimle celisir miyim lan :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları