Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Nisan 2015

Tanrı fikri üzerine deli düşünceler, Tanrı, din, dinler, dinlerde yaratıcı, her şey yalansa, birden fazla tanrı, biz Tanrıysak, her şey oyunsa, laboratuvar faresi miyiz, uzaylılar tanrı ise
Her ne kadar deist olsam ve Tanrının varlığına inansam da bazen aklıma öyle manyakça, komik, garip ihtimaller geliyo ki, kendi kendime "bu neyin kafası ulen" desem bile cevabını bulamıyorum. Bu kafa at kafası bile olamaz belkide, öyle garip bi kafa. Demem o ki, insan neye inanırsa inansın hiçbir zaman körü körüne %100 inanmamalı, yani hep %5 lik bir "acaba" ihtimali bulundurmalı. Neticede hiçbir şey kesin değil, kimsenin inancı TSE onaylı değil yada Tanrı gökyüzünden elini uzatıp yer küreye ZITANK !!! diye vurarak "akıllı olun nan, ben varım işte" diye bir kaşe basmadığı için hiç bir şey net değil (tabi varlığıda net değil, ben deist olduğumdan var olduğuna inanıyorum Tanrının).

Neyse, şimdi demem o ki, zaman zaman aklıma çok delice olduğunu düşündüğüm, soğuk kış gününde Eminönü vapurunun tepesine çıkıp külotla harlem shake dansı yapmakla eş değer olan düşüncelerim bunlar. Fakat yazmazsam olmaz, rahatlamam lazım, hem makara yapmak hemde düşünmek iyi geliyo bana. Nescafe pipisi bir arada kıvamında bir haz hacı dayı.

Aklımda horon tepen ihtimalleri sıralamak gerekirse şöööyle bir başlayayım efenim;

Tanrı fikri üzerine deli düşünceler, Tanrı, din, dinler, dinlerde yaratıcı, her şey yalansa, birden fazla tanrı, biz Tanrıysak, her şey oyunsa, laboratuvar faresi miyiz, uzaylılar tanrı ise

BİRDEN FAZLA TANRI
Ya Mitoloji dediğimiz eski inançlardaki gibi birden fazla Tanrı varsa? Ya birbirleri ile çatışma içindeler ve horus ile set, zeus ile hades gibi birbirlerini düşman iseler. Ya Işid denen kafa yapısının var olmasını, milletin savaştan, açlıktan ölmesini kurgulayan bir kötü Tanrı ve buna karşı iyi bir Tanrı varsa? Hatta belkide sayısızca Tanrı :) Ya akşamları birbirleri ile kendi diyarlarında yada gökyüzünde bulutların üzerinde tavla oynuyolar ve kazanan o gün dünyayı yönetiyosa (ki bu ihtimale göre kötü Tanrı tavlada çok iyi olmalı, dünyanın babasını ağlattı sevgi koyayım)

Bu yarı saçma (yarı tanrı gibi) fikir neden sıkça aklımı fortluyo biliyo musunuz aslında? Bu sayede en azından şunu diyip rahatlarım diyorum kendime "Bak bu boktan olan olaylar varya işte, vicdanımızın kaldıramadığı, Tanrının adaleti nerede huleynnn dediğimiz her olay, her an, işte bunlar hep o kötü olan diğer Tanrının işi!". Ne bileyim bi nevii vicdan rahatlatma ve gördüklerine dayanamayan beynin yeni fikirler pompalaması eylemi diyelim.

Tanrı fikri üzerine deli düşünceler, Tanrı, din, dinler, dinlerde yaratıcı, her şey yalansa, birden fazla tanrı, biz Tanrıysak, her şey oyunsa, laboratuvar faresi miyiz, uzaylılar tanrı ise

LABORATUVAR FARESİ İSEK
Tanrı dediğimiz şey aslında yok ise ve biz aslında bir rüyanın içinde isek? Hepimize ortak bir rüya gösteren bi ilacı kıçımıza enjekte eden, bizden daha ileri düzeyde bir toplum varsa ve bizi kobay faresi olarak kullanıyosa? Belkide milyonlarca insan bile yok, sen yoksun, ben yokum, sadece 1 yada 3-5 kişinin rüyalarında hayat bulan ve bunu hayat gibi yaşayan hayallerden ibaretizdir. Ne bileyim hani olur ya bazen kıçı kırık bi rüya görünce bile yaşamış gibi uyanırsın, ki benim kahkaha atarak uyandığım rüyalar bile olmuştur (artık ne gördüysem hiç bilmiyorum). Tüm hayatımız birimizin yada birilerinin uyuyarak gördüğü bir rüya ise ve biz rüya içinde rüya görüp market alışverişinde çikolata aldığını zanneden ama aslında aldığı şeyin sadece %2 sinin çikolata olduğunu bilmeyen insanlar gibi kandırılıyor isek? Cizıs kırayst...

Tanrı fikri üzerine deli düşünceler, Tanrı, din, dinler, dinlerde yaratıcı, her şey yalansa, birden fazla tanrı, biz Tanrıysak, her şey oyunsa, laboratuvar faresi miyiz, uzaylılar tanrı ise

UZAYLILAR TANRI İSE
Bizi yaratıp dünyaya salanlar, tarlada hasat yaparken popomuzu yılan dişlemesine maruz bırakanlar ya o koca kafalı uzaylılar ise. Ya bizi gelişmiş teknolojileri ve minik testisleri ile kendi diyarlarında yaratıp dünyaya salmış ve evcil hayvan olarak bakıyolarsa. Hani evine akvaryum koyar ve her gün balıklarını izler, besler ve akvaryumun dekorunu değişirsin ya, onun gibi :) Neticede akvaryumdaki balıklar da belki (biz hayvanlar için akılsız ve iç güdüleri ile hareket ediyorlar desekte) bizim gibi "acaba dışarı bizden başkası var mı?", "bizi kim yarattı yada buraya koydu" diye düşünüyolardır, hatta bizi görenler belki de Tanrı zannediyodur. Yem atarken patlak gözleri ile cam önüne gelip bize sanki "Ooo hoş geldin Tanrım yem at yem" diyorcasına bakan balık ile ürünleri güzel hasat verdiğinde topladığı elmayı HAŞIRT! diye ısırırken "Tanrım sana şükürler olsun" diyen insan arasında ne fark var ki? İkimizi de besleyeni, ortama koyanı Tanrı olarak görüyoruz belki de? Bizden daha ileri bir topluluğun başka bir gezegenden bizi yaratıp akvaryumda balık bakar gibi bizi bakmadıklarını, bizi izleyerek eğlenmediklerini nereden bileyim di mi?

Tanrı fikri üzerine deli düşünceler, Tanrı, din, dinler, dinlerde yaratıcı, her şey yalansa, birden fazla tanrı, biz Tanrıysak, her şey oyunsa, laboratuvar faresi miyiz, uzaylılar tanrı ise

HEPİMİZ TANRI İSEK
Şimdi bu yanlış anlaşılmasın, Tanrıysak derken tutupta ağaç, çiçek, böcek yaratamıyoruz tabi ki. Fakat demek istediğim aslında hepimiz o isek ve düşüncelerimizle var ettiğimiz o meşhur Tanrı aslında biz isek ve sürekli dirilip ölerek aslında ölümsüz olmalı dediğimiz o Tanrıyı oluşturuyorsak. Yani hepimiz puzzle parçasıyız ve düşüncelerimizle, doğmamızla, ürememizle, ölmemizle aslında yaşamı sürekli devam ettirirken Tanrı parçacıkları olduğumuzu göremiyorsak? (ki bu da sadece saçma düşüncelerimden birisi, ciddiye almayın yani) Ne bileyim saçmada olsa bi ihtimal işte, insanın aklına geliyo, napayım sezeryanla aklımı mı aldırayım (tabi varsa)

Tanrı fikri üzerine deli düşünceler, Tanrı, din, dinler, dinlerde yaratıcı, her şey yalansa, birden fazla tanrı, biz Tanrıysak, her şey oyunsa, laboratuvar faresi miyiz, uzaylılar tanrı ise

OYUN OLMA İHTİMALİ
Belkide hepimiz zaten yazılmış olan bi oyunun parçalarıyızdır. Hani merak edip ateri kasetlerini kırdığında o yeşil zımbırtının üzerinde lehim noktalarına giden ince beyaz çizgiler görürdün ya, belki ahanda alayımız o ince beyaz çizginin üzerinde halay çekiyoruzdur da haberimiz yoktur. Neticede bi oyun karakterinin kendi bilinci olmaz. Nasıl desemmm, süper mario gibi. Şimdi tak atariye kasedi, aç super mario'yu (tamam nan nereden bulacam atari mi kaldı bu devirde ehtiyaaar demeyin hemen ayar etmeyin adamı, takın diyosam takın) sonra sor bakalım ekrandaki Mario'ya "sen oyunsun la, yazılımsın haberin var di mi? Yani hazırlandığın gibi çalışmak zorundasın, bilgin var mı?" alabileceğin tek cevap ekranda erotik shop tabelası misali yanıp sönen "press start" yazısı olacaktır. İşte bundan mütevellit (abovvv sonunda bu kelimeyi kullanma fırsatı yakaladım, cizıs kırayst) bizler de belki bizden daha üstün bir Irkın, Tanrının yada Tanrıların atari oyunuyuzdur belki. Belki de hayata çok fazla anlam yüklemeye gerek yoktur ve bizden sıkıldıklarında tek yapacakları bizimde yaptığımız gibi atariyi kenara koyup kasedi çöpe atmak yada "amaaaan çok baydı yaaa, yenisi çıktı bunların" diye sallamak olacaktır. Biliyom saçma, ama fikir işte :)

He bu arada belki diyeceksiniz ki "admin belki aslında sende yoksun". Evet belki yokum ve bu yazıyı da ebem yazdı. Bak gülme, buda bi ihtimal. 0000,1 bile olsa, ihtimal ihtimaldir, pencereyi açık tutacaksın ki hava girsin ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

18 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yazindan anladigim benim dusunce tarzimla birebir ortusuyor. Yani demem o ki yaratan varlik bortu bocegi yaratmis gerisini koy vermis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delü yazıdan onu mu çıkardın bir sürü ihtimal yazdım :D Tamam biri için bu yazdığın evet ama diğerleri için değil :)

      Sil
  2. Hiccilik inanisina gore durum daha vahim ona bakarsan, insanlar yoktur hatta hicbirsey yoktur. Gorduklerimiz ise bizim 3. Boyutta yasayan varliklarin gozerindeki yanilsamalar. Lise 1 felsefe dersi ikinci donem hiccilik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülme oğlum ihtimal ihtimaldir, benim yazdıklarıma ek olarak buda bi ihtimal. Ya gerçekse :)

      Sil
  3. Sanırım deistlerin geneli böyle şeyler düşünüyor ahahahaha şahsen ben de sims karakteri olduğumuzu düşünüyorum genelde. Yukarıda birileri kıkır kıkır gülüyor biz saçma şeyler yaptığımızda :D hatta en çok mutfağa gidip ne yapacağımı unuttuğumda aklıma bu fikir yatıyor. Kesin bana verdiği görevi iptal etti ondan mal gibi kaldım diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mission failed durumları :D Yada Tanrının o gün 30 görev verme hakkı var mesela bi kişiye, senin tekini iptal edip yeni görev veriyo sana :) Sende elinde fincanla tuvalet kapısının önünde ne işim var diye düşün dur :)))

      Sil
  4. Bu yazdıklarınızın en az yarısı benim düşündüğüm ''zırva fikirler'' ile bire bir örtüşmekte :) , daha çeşitli dikirlere de beynimi yormuş bulumaktayım muhtelif dönemlerde.
    Bazıları burun kıvırsa da bu tarz düşüncelere ; Yaşam gidişatı hakkında bir fikri olmayan, bu fikirlere saygı duymalı .. Sorgulamak iyidir , Yaradılış ve kurulu düzen hakkında bize ispatlanmış bir görüntü-ses-yayın verilmedikten sonra, hayal etmekten daha fazla ne seçeneğimiz olabilirki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle işte üstat :) %100 olmayan bir şey için açık kapı bırakmak ve hayal etmek her zaman iyidir :)))
      Birde bizim gibi sanatla uğraşan insanlar çok normal bi kafa yapısına sahip olmuyolar sanırım :D

      Sil
  5. Yeryüzünde hiç bir madde yok olmaz. sadece şekil değiştirir. Örneğin odun yada kömürü yaktığımızda odun ve kömür yok olmaz. Sadece şekil değiştirir. Tabi bu şekil değiştirirken bir enerji açığa çıkar.

    Bence insan da kainatın ve tanrının birer parçası olabilir. İnsan ruhu bir enerjidir ve insan ölünce bu enerji vücuttan çıkar (açığa çıkar.). Yani yok olmaz. Ondan sonrası ne olur kimse bilemez.

    YanıtlaSil
  6. her tıkda beğen takip et destek ol falan yazıyo, gıcık oldum daha da çıkarsa çıkcam siteden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ne her tık ı. Aynı kisiye günde sadece bir kez görünür o. Muhtemelen cihazında bi uyum sorunu vardır. 3 yıldır kimseden böyle bi sikayet almadım. Kaldı ki bende test ediyorum.

      Sil
  7. demek öyle heeee:::::::::)koyver gitsin panpa,hadi ben cufcuf

    YanıtlaSil
  8. Kafamda deli sorular şuan isteyim çok detayli yazamiycam düşüncemi tam olarak ifade eder mi bilmiyorum ama berkide bakteri gibi bişeyizdir nasılki hayvanlar kendi aralarin da anlasiyo Ve biz anlamıyoruz Berki yukardan bakip onların artigiyla bakteri olmuş bizler için bunlar ne yapmaya çalışıyo vıcır vıcır diyodur nedersin 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani olmayacak şey değil, bu da bir ihtimal :D Gezegenler bile o üzerinde yaşadığımız şeyin sağı solu olabilir :D

      Sil
  9. 😁 neden olmasin. Bir de dikkati mi bir şey cekiyo nedendir bilemedim iyi olmak icin caba gösteren insanlar bir dine sıgamiyo . mesela ben muslumanlik bana yetmediği için deistligi seçtim yeterince iyi olmadigi için . inan hayati mi anlatsam bu uzaydan gelmiş acaba bu varligin tanrisi kim dersin ne biliyim iste fikirdaş berkide sıyırmışızdır 😁 iste olmam sebebiyle çok fazla konulari baglayamiyorum ifade edemiyorum ama sen zekisin anlamışsındır pampa pp);)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı düşünüyorum. %100, tüm samimiyetiyle, tüm vicdani ve insani yanı il düşünen birinin, dine bağlı kalması bana göre imkansız.

      Gerçek iyilik, cehennem, Allah, şeytan, cin, günah, çıkar vb. şeyler olmadan, menfaat ve beklenti içermeden yapılan iyiliktir.

      Gerçekten iyi olma derdinde olan insanın kalbi ve mantığı, din kitaplarında şiddet içeren, mantığa ters gelen, kadını ganimette ele geçirilebilen mal olmaktan öteye götürmemiş hiçbir yazıyı kabul edemez.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları