Yazan / Çizen : Admin Panpa 16 Mayıs 2015

çaresizlik, kara mizah, ne yapacağını bilememek, üzüntü, kırgınlık, geri zekalı insan halleri, moral bozukluğu, makale, karamsar, boktan hayat, kendimle baş başa, en iyisi bir çay yapayım,
Odamda akvaryumun yansıtabildiği kadar ışığın altında geri zekalı gibi sayısız tur attım yürüyerek, biraz durdum sağa sola bakındım. Elimi saçıma atıp bi boka benzemeyen tipime katkısı olsun diye saçımla oynarken bir kısmının yine döküldüğünü, yolunarak elimde kaldığını ve elime gelen  stres yaptığımda kazıyarak kanattığım yaraları fark ettim.

Ne yapacağımı bilemedim, bilgisayarımın yanına, kahve makinesinin önüne geçip duvara astığım çizimlerime doğru mal mal bakındım biraz, baktığımda ne gördüğümü bile bilmiyodum halbuki. Z-kmişim duvardaki karikatürü bilmem neyi, umurumda değil. Midem öyle yanıyodu ki nefes alamamaya başladım, kahve makinesinin önüne diz çöktüm, gözümdeki gözlüğü iki elimle tutup gözüme yaklaştırıp uzaklaştırarak yere baktım, defalarca gözlüğü uzaklaştırıp yakınlaştırarak kodumun laminant parkelerine bakmaya devam ettim. Bacaklarımın uyuştuğunu fark etmedim, içimde öyle bi istek belirdi ki, öyle mandofon ineği misali üstümdeki atletle o parkelere uzanıp hissettiğim sıcaklığı soğukla bastırsam mı diye düşündüm.

Karıncalanan ayaklarım, götüme benzeyen surat ifadem ve ona eşlik eden düşük kaşlarımla masamın üzerine baktım. İneğin canı sıkılınca ya saman yer ya sıçar misali, bi sallama çay yakışır benim gibi dallamaya dedim. Fincanımın içinde daha önce demlediğim sallama çayın paketi vardı, onu çıkartırken fincandaki çayımın yarısını zaten öğlen iş görüşmesine çıkarken içmeyi unuttuğumu fark ettim. Paketi fincandan alıp attım, sonra bi çay yapsam mı diye biraz düşündüm. Ne gereği vardı ki...? Keyfine çokta düşkün bi adam değildim, sıcak bi çayı bile hak etmiyodum belkide çoğu zaman, o yüzden önemsemedim, Alaskalı adamın sidiğine dönmüş beklemiş soğuk çayı yudumladım.

Yazarsam rahatlarım diye düşünerek giriştiğim bu yazının karşısında soğuktan üşüyen ayaklarım, onları umursamaz tavrım, saçımda başlayan kaşıntı, sürekli yüzüme giden elim ve içimi dökmek için giriştiğim bu yazıyı nasıl sonlandırayım diye kaşları daha da çatık ve anlamsız bi ruh hali içinde buldum kendimi. Belki de yazılar her zaman düzgün yada şaşalı bir sonla bitmemelidir, tıpkı hayatlarımız gibi...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

1 Yorum ... UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hic bilmediginle konusup icini dokme caresizligini bilirmisin. Bu caresizlikte care aradinmi hic. 'An'da ki ben gibi.

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları