Yazan / Çizen : Admin Panpa 22 Mayıs 2015

Pdf kitap, kitap indir, pdf kitap indir, Turan Dursun, deizm, deizm kitap, ateizm kitap, din konulu kitap, deizm kitap tavsiyesi, din eleştirisi, din kitapları, indir oku, deist, ateist, agnostik,Aayan Hirsi,Richard Dawkings, Nietsche, Abit Dursun,İlhan Arsel
Admin kardeşiniz sizin için bişey düşündü ve yaptı, olacak dedim oldu. Arkamda bi proje yükselecek, Adminoğlu My Pipi Rezidans. Yok la yok delirmeyin, ne işimiz olur taşla toprakla. Sizler için özellikle dinler, inançlar üzerine düşünmenizi sağlayacak, kafanızdaki soru işaretlerini gidermenize yardımcı olacak bazı kitapları pdf olarak paylaşayım dedim; böylece ister telefondan, bilgisayardan okuyabilir, isterseniz indirip kaydedebilirsiniz de ;)

"Neden Deist Oldum" adlı 2 serilik yazımdan sonra bunu yapmamın mantıklı olacağını ve sizlere faydası dokunacağını düşündüm. Efenim aşağıda adı yazanlardan istediğinize tıklayıp, okumaya, indirmeye başlayabilirsiniz. Daha ne yapayım ben, üşenmedim drive'a kaydettim alayını sizler için. Hadi adios amigos, krishnak sizi korusun, poseidon 3 başlı çatalı ile ince dilimlenmiş kıvırcık salatasını yemenize yardım etsin, amen.






































Dip Not 1: Efenim eğer maddi sıkıntı çeken arkadaşlar değilseniz, yani bu kitapları aldığınızda cebiniz boş kalmayacaksa emeğe saygı açısından satın alarak yazan kişilere destek olmanızı öneririm. Fakat ülkenin durumu gereği çoğu insan "SIFIR PARA" durumunda olduğundan umarım bu paylaşım herkese faydalı ve yararlı olur.

Dip Not 2: Bu pdf kitapları internette araştırıp buldum ve bloga gelenlerin faydalanması açısından yükledim. Eğer telif sahipleri kaldırılmasını isterlerse ulfdwarf@gmail.com adresine mail atmaları yeterlidir.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

41 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Tessekur ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilhan arsel şeriatcı ile mücadelenin el kitabını da yüklerseniz sevinirim

      Sil
    2. Bulursam memnuniyetle yüklerim :)

      Sil
  2. Uleee ben bu siteyi birakirmiyim bee! Hey panpa yeni mesih benim :) bugün bu kitaplara bakmistim siteden. Bazı yayınevleri set şeklinde satıyordu 300- 400 hatta 500 TL den satılıyor bende mingir yok nasıl alcam diye düşünürken bu siteyi iyiki de bulmusum belese okuycam oleeeyy! İcime doğmuş yeni mesihim denen ondan sağol pampa 200 yıl yasa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz mesihiz yihuuuu ! :)
      Bende zaten geliri iyi olmayan arkadaşlar yararlansın diye yükledim bloga. Yoksa Land Rover'a binen adamın google da pdf kitap arayacağını sanmıyom. He arıyosa onun totosunu babam dürtsün.
      Ne mutlu bana, bi faydam oldu, güle güle oku :)

      Sil
    2. Deget uzak dur ! :D
      Benim aşkım var zaten, çok sevdiğim bir ruh ikizim var :)
      Başkasına aşık ol :)

      Sil
    3. Tabii ki de :))) ben karsi cinse duyulan asktan bahsetmemistim. Dusuncelerin cook guzel :)) hem benimde sevgilim varr . ve eminim ki sevgilinde en az senin kadar tatlidir :))) umarim hepp mutlu olursunuz panpa :))

      Sil
    4. Bu arada paylasimlarin cok guzel severek takip ediyorum :))

      Sil
    5. Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. hepside senin gibi götlek pezeveng

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babanın mesleğini herkesin ortasında söyleme utanır adam

      Sil
  4. buyuk bir iyilik yapmis-sinz ayd!nl!g ve insanl!g ugruna sag olun. Para bulursam yard!mda bulunacam.Ama sen bashga bir insans!n.

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim kardesim, iyi düsünmüssün... Telif sahipleri bilgiyi parayla satacak kisiler olmadiklarini düsünüyorum. Onlar kahraman insanlarin eserleridir. Bu kitaplarin bedeli cok aci ödenmistir. Parayla ödenmez. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinle tamamen aynı düşünüyorum. Teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  6. Tuh, daha bir kac gun once bu kitaplardan bazilarini internetten siparis ettim gelmelerini bekliyorum, yani gitti paralar. Olsun, dedigin gibi yazanlara destek olur :)

    YanıtlaSil
  7. Admin bu iyiliğini unutmayacağım aşagiki dünyada karşılığını vereceğim tesekkurlerrr

    YanıtlaSil
  8. Cok tesekkur ederim admin. Sayfani cok begendim :)

    YanıtlaSil
  9. Emeğinize sağlık. Umarım insanlar küfüre başlamadan okuyup düşünebilirler. Çok yararlı bir sayfa olacak bir çok kişi için.

    YanıtlaSil
  10. sam harris - inancın sonu ( the end of faith)

    bu kitabın türkçe pdf'si yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arşivimde yok fakat bulursam eklerim :)

      Sil
  11. Çok teşekkürler ... Faydalı bir paylaşım olmuş gerçekten ...

    YanıtlaSil
  12. Aydınlanmayı bekleyen milyonlar adına sana teşekkürler kardeşim. Bu kitapların bir kısmını yıllar önce okudum. Okumadıklarımı da sayende okuyacağım.... Alnının orta yerinden öpüyorum güzel insan.... selimcanseriner@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Paylastginiz kitaplar gercekten mukemmel ve aydinlatici bilgilere sahip.Emeginiz icin cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  14. Merhaba dostum, Erdoğan Aydın'ın kitaplarını ekleme imkanınız var mı acaba? Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, şuan elimde yok fakat müsait zamanımda bakıp sizin için bakıp varsa ekleyeceğim :)

      Sil
  15. Teşekkürlerimi sunuyorum Panpa.

    YanıtlaSil
  16. İzninizle facebook grubunda paylaşabilir miyim sitenin urlsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki, emeğimi heba etmedikçe dilediğin gibi paylaşabilirsin, link paylaş ya da blog adını yaz yeter :)

      Sil
  17. YARARLI BİR SİTE.. İYİ DÜŞÜNÜLMÜLMÜŞ. TEŞEKKÜRLER ADMİN..

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları