Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Mayıs 2015

cizimlerim, illustrasyon, fantastik, bulutlara bakıp, hayal gücü, bulutlarda gördüğüm, Gördüğüm, Tanrıyı düşünürken, uçaktan bakarken, gökyüzü, bulutlar ve ben, bulutların arasındaki
İstanbul'a uçarken içimden bir şeyler geçiriyodum, hayatım ile ve Tanrı ile ilgili. Bi nevi Tanrı ile iç sohbet diyelim. Böyle garip bi şekilde uçaktan dışarıyı izlerken bulutları sevdiğimden seyre daldım. Çok geçmedi, 5 saniye kadar sonra bulutlarda bi şekil gördüm, hemen resmini çekip "Eve gidince gördüğümü çizerim eğlenceli olur" dedim, ayrı zamanda Tanrı ile ilgili düşüncelerim esnasında gördüğüm manzaradan dolayı biraz da şaşkındım.

cizimlerim, illustrasyon, fantastik, bulutlara bakıp, hayal gücü, bulutlarda gördüğüm, Gördüğüm, Tanrıyı düşünürken, uçaktan bakarken, gökyüzü, bulutlar ve ben, bulutların arasındaki


ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yanıtlar
    1. Aman Tanrım baaaaa bişiyler oliyiiiiii :D

      Sil
  2. Sevgili Admin Panpa Blog sayfana ilk defa denk geldim. Gördüğüm her blogu çok başarılı da olsa yeni başlamışta olsa takibe alırım.
    Çizdiklerin bir yana ama hayal dünyası geniş insanları hep sevmişimdir. Bu yazında da onu fark ettim. Tanrı ile emin ol herkes bir defa bile olsa konuşmuştur. Ben şu sıralar ona küsüm. Bu bir espiri ya da mecaz olarak değil ciddi anlamda küsüm.

    Blog sayfanı çok sevdim gerçekten. Yeni yazıların olursa da seve seve okurum.
    Buralardayım ugrarım yine ;) Eyvallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanrı ile bir süre bende küstüm. Aslında hala barıştım da denemez tam olarak.
      Teşekkürler, tekrar beklerim modemimiz herkese açık :)

      Sil
  3. Panpik sen fazla oyun oynuyorsun galiba beynine işlemiş anam oyunlardaki karakterler:) mesela bende sınırlı olduğum zaman bulutlardan bana bakan gözü dönmüş bu karakter mutlaka görürüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyundan değil de hayal gücüm çok geniş. Malum yazılar, çizimler, karikatürler de bunun ürünleri. Olsun hayal etmekten, bulutlara bakmaktan kimseye zarar gelmez :) En azından kafa kesmiyoruz :)

      Sil
  4. Allah bu yaptıklarının bedelini sana çok ağır ödetecek, kafirler için yaşasın cehennem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi gerizekalılar için yaşasın ZEKA, SORGULAMA, İNSANLIK !
      Tahammülsüz götoş, seninle aynı dine mensup değilim, inandığım Tanrı da seninki değil, neden dötüne battı niye rahatsız etti?

      Mal herif dünyada onlarca din var hepsinin Tanrısı başka, siktir git tek tek milyonlara "KOFORLOR OCON YOSOSON COHONNOM" yaz. Dar kafalı, dar pencereli, sadece kendini doğru gören z-kik zihniyet...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları