Yazan / Çizen : Admin Panpa 13 Mayıs 2015

aşık muhabbeti, aşık sohbeti, aşkımı uyutuyorum, aniden uyku, sinüzit ameliyatı, narkozlu sohbeti, anestezili konuşmak, aşkımla komik anlar, aşkımla anılar, güzel anlar,
Bugün aşkım sinüzit ameliyatı oldu, doğal olarak benim gibi deli olan aşkıma anestezi uygulanınca garip bi hal aldı telefon görüşmemiz. Aslında telefonda konuşurken onun aniden "ŞAK" diye bayılırcasına uyuya kalmasına, onu uyutmaya falan alışığım, fakat 1 saat önceki konuşmamız anestezinin bize eşlik etmesi ile öyle bi hal aldı ki, telefonda yıkıla yıkıla güldüm, kapattığımda bile hala kikirdiyodum evde. Efenim aramızda geçen narkozlu muhabbetle baş başa bırakıyorum şimdi sizi ve sırt ağrımla beraber yazmaya başlıyorum can alıcı bölümü.

Telefon çalar: Dın dını dınınınttt fıçı fıçı fiki fiki dup dup dana nanttt (dubstep)
Aşkım arıyor; CLİCK aç !

NORMAL ANLAR
Aşkım: Aşkımmm (tüm konuşmamız boyunca narkozlu baygın ses tonu)
Admin: Bitanemmmm napıyosun, bişiler yedin mi?
Aşkım: Puding yedim aşkım, şimdi çorba içicem.
Admin: Ahaahah iyi puding yedin bugün heee, hadi yine iyisin çakaaaal (pis adam)
Aşkım: Ya ammmaaaa aşkııığğmmm bugün az kalori aldımmmm (çok yemedim ki)
Admin: Ahahaha deli aşkım ben sana onu mu dedim, hani bayadır yemediğin pudingi mecburiyetten yedin bugün onu diyorum.
Aşkım: Hııı, çorba içicem şimdiiii, annemin çorbasııı.
Admin: İç tabi bitanem karnın aç zaten sıvıyla karın doyurmaya çalışıyosun, iç sonra da dinlen dünden beri uykusuzsun nöbetten çıktın. Dinlen tamam mı? (Uyu yahu uyu deli aşkım, bayılcan kalcan taaaa Anteplerde sonra ben delircem burda)

ANORMAL ANLAR
Aşkım: Tamaağğğğğmmmm, oooğğğğfff çok kötüyüm aşkığğmmm (sarhoş, nazlı ve halsiz ses tonu)
Admin: Neden bitanem neyin var? Halsiz misin?
Aşkım: Oğğğfff ne zaman geçcek bu hep böyle mi olucam, eveeet halsizim gözlerim kapanıyoğğğ (naz oranı %90)...
Admin: Bitanem şimdi bak beni dinle o zaman, 10.kez söylüyorum, çok yorgunsun, telefonun sesini kıs, güzelce uyu tamam mı aşkım?
Aşkım: Aaa turuncu kafalı adam içeri girdiğğğğ (kafa mı?)
Admin: Ney ney? Ne turuncusu ne kafası aşkım? (Turuncu kafa mı? Bana mı diyo acaba aşkım? İyi ama benim kafam turuncu değil ki. Anammm vay bana vaylar bana aşkıma bişiler oluyooo komşulaaar, tez haber salın şifacı neneye)
Aşkım: Offf vurduğğğ kıza vurdu sopasıylaaa, vurmasanaaa, biliyodum vurucanı (hönk!?)
Admin: Aşkım sen benle konuşurken televizyon mu izliyosun ? (bak bak benle konuşuyo ben uyu, dinlen falan diyorum o bana izlediği filmi anlatıyo, trip atcam heeee)
Aşkım: Aha cadı da geldi, cadıymış buuu, öldürücek, öldürücek kaçsanaaağğğ (kesin film izliyo evet ikna oldum)
Admin: Aşkııım, bak benle kafamı buluyosun hani bazen takılıyosun ya bana kızdırmak için? (benle eğleniyosun dimi narkozlu yarim)
Aşkım: Hıh! Ney! Hayal görüyorum gibiiiğğğ aşkııım, uyanığım ama rüyadayım gibiiiiğğğ (anaaa ben biliyom bunu, süper ot diye bi film vardı, oradaki zenciler ot içince bu kafayı yaşıyolardı, kesin aşkımı kandırıp narkoz diye maruana verdiler kanına)
Admin: Deli aşkım telefonda nası konuşuyosun o zaman, alemsin ya ehehehe, hadi uyu maden hadi dinlen...
Aşkım: Hııı neyyy?
Admin: Ne ney aşkım sen beni duymuyo musun iki saattir ne diyom sana? (noliyi ya noliyiiii)
Aşkım: Neyi anlattın tekrar anlatsanaaağğğğöööööooouuuu....
Admin: Heee oldu canım, hahahaah deli etme beni yaaa ahahahah aşkım iyi misin sen narkoz kafa mı yaptı sende? (bak yaaa, gitti aşkım gittiii, cizıs kırayst!)
Aşkım: ---------------------------------
Admin: Aşkımmm ?
Aşkım: ---------------------------------
Admin: Bitanem orda mısın? (selam uzaylı aşkım ben dostum)
Aşkım: Hıııığğğğhhhhhhh hığıhhhhhhhhhhh horrrrrrr (uyku moduna geçiş ve nefes sesleri)...
Admin: Ahahahaah lan şaka gibi yaaa ahahahah, aşkııııım! ahahah harbiden ölücem ya ahahaha, önce hayal görüp sonra uyudun mu? (Höh yani aşkım nasıl uyudun ŞAK diye yine, hemde hayaller eşliğinde telefonda anlatarak)
Aşkım: Hıııııığğğğhhhhh hıııııığğğğhhhhhh hooorrrrrrrrr (uyumaya devam)...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ha ha ha bitanem ya rezil oldum :) bak şu yaptığına napym öyle kafa yaptı bende de. İlk ameliyatta,böyle olmamıştı aslında sanırım yüksek dozda vermelerinden dolayı oldu. Çünkü uyumamak için baya direnmişim :) Ama öyle ilginçti ki hiç unutmuycam bu anımızı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye rezil olasın deli aşkım :D Evet güzel bi anı oldu bu da :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları