Yazan / Çizen : Admin Panpa 8 Mayıs 2015

Film Yazılarım, deizm film, deizm, Aamir Khan, Pk 2014, Peekay, bollywood filmleri, Komik dini film, dinleri eleştiren film, dinler, uzaydan gelen adam, Tanrı, film tavsiyeleri,
Sizlere film tavsiyesi verip, kıçıma şortumu giyip "ahanda şunu izleyin" demeyeli çok uzun zaman geçmiş onu fark ettim şu sıralar. Halbuki pudingde Dr.Ötker neyse filmde Dr.Admin'de odur yani. Boru mu nan ayda ortalama 70 film izleyen adamım ben ?! Bundan dolayı çok güzel filmler yakalayıp sizlere tavsiye edip anlatmadığımda kendimi bi ipnelik yapmış gibi hissediyorum, zannedersin Fettullah ile Papa 2. Jelibon bi araya gelip iman gücü birleştirip overpower (aşırı güçlü) olmuşlarda bana beddua yolluyolar çok uzaklardan aduket misali.

İşte bundan dolayı şimdi PK (Peekay) ile karşınızdayım, bi an önce anlatıp sonrasında zittir olup gideceğim hem ocakta çayım fuckerdıyor hemde sırtım ağrım ağrım ağrıyo. Efenim Amir Khan reyizin oynadığı PK adlı bu filmi bir deist olarak şiddetle tavsiye ederken sebeplerini seçim zamanı geldiğinde nefes almadan konuşan siyasetçiler gibi sıralamak isterim:

Film Yazılarım, deizm film, deizm, Aamir Khan, Pk 2014, Peekay, bollywood filmleri, Komik dini film, dinleri eleştiren film, dinler, uzaydan gelen adam, Tanrı, film tavsiyeleri,

Filmin tüm dünya dinlerini eleştirisi ve herkesin Tanrıyı kendi tekeline alışını çok güzel bir eleştirme yöntemi var. Ayrıca konusu da çok farklı. P.K. (sarhoş) lakabı alan uzaylı arkadaş dünyaya iniyor dünyalıları incelemek için, o sırada uzay gemisiyle geri dönmesini sağlayan kolyeyi kaptırınca dünyada mal gibi tal taş-k kalıyo; ki şaka değil harbiden çıplak kalıyo. İnsanlarla tanışması pek iyi olmuyo ve dünyada mecburen kalıyo kolyesini geri alana kadar. İşte bu sırada Tanrıyı arayışa girip tüm dinleri tek tek geziniyo adeta, en sonunda hiçbirinden kurtulamayınca bari hepsinin ibadetine gidip hepsinin Tanrısına dua edeyim diyo. Yani kendini buna mecbur hissediyo çünkü bissürü din ve Tanrı var ortada.

Film Yazılarım, deizm film, deizm, Aamir Khan, Pk 2014, Peekay, bollywood filmleri, Komik dini film, dinleri eleştiren film, dinler, uzaydan gelen adam, Tanrı, film tavsiyeleri,

En çok güldüğüm iki sahneyi hiç unutamam. İlki hindu Tanrılarının heykelciklerini satan satıcı ile olan konuşamaları. İkincisi ise Tanrı şarap seviyormuş diyip aldığı şaraplar elinde giderken müslüman bi adama camiyi sorması ve başlayan koşuşturmaca. Filmin en çok vurguladığı iki şeyi ise çok sevdim:
1) Bir bizi yaratan Tanrı var, birde bizim yarattığımız Tanrı
2) Dinlerin insanları nasıl böldüğü, ayırdığı ve din sayesinde insanların nasıl köşeyi döndüğü.
İşteeee buradan gerisini ve detaylarını anlatamam, hiç kusura bakmayın izleyip göreceksiniz artık.

Ayrıca bu Bollywood'a ne oldu bilmiyom, Oh My God'dan sonra bide bu PK 2014'ü izleyince gerçekten adamlara bi sempatim oldu (korku ve dövüş filmlerinin arasında şarkı söyleyip dans ederek gezinip işin havasının üzerine sifon çekmeleri hariç, neyseki bu filmlerde havayı bozan ters düşen dans ve şarkılar yok).

Film Yazılarım, deizm film, deizm, Aamir Khan, Pk 2014, Peekay, bollywood filmleri, Komik dini film, dinleri eleştiren film, dinler, uzaydan gelen adam, Tanrı, film tavsiyeleri,

İnternete PK 2014 yazıp filmi açıp izlemeye başlayın hemen, emin olun pişman olmayacaksınız. Bu film için garanti veriyom, beğenmediğiniz takdirde kaybolan dakikalarınızı size "kaybolan yıllarımııııı verseeeeleerrrr" şarkısı eşliğinde armağan edeceğim; demeyi çok isterdim ama pışşıııııık, biz insanlar akıllanmayız, kaybolan yıllarımızı bize geri verseler içine eder yine kaybederiz. O yüzden kurulun koltuğunuza, filmi izleyip bana teşekkür edin. Edilmeyen her bir teşekkür için adınızı Hades'e mail atacağım; görüşmek üzere.

Film hakkında kısa bilgiler:
Film adı: Peekay (P.K.)   Tür: Komedi / Dram / Dini   Yapım Yılı: 2014
Yönetmen: Rajkumar Hirani   Oyuncular: Aamir Khan, Anushka Sharma, Boman Irani, Sanjay Dutt, Saurabh Shukla

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Şy an indiriyoruz bakalım. İzleyelim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin tabi pişman olmayacaksınız :)

      Sil
  2. Bence de güzel filmdi birtanem ve herkesin izlemesi gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle herkes izlemeli aşkım :)

      Sil
  3. gerçekten bir insanları yaratan tanrı var bir de insanların yarattığı..
    din adına insanların nasıl kullanılıp, yanlış yönlendirildiği..
    güzel bir film gerçekten, izlerken panpa yapım mı acaba dedim:) bir film ancak bu kadar örtüşür senle:)
    ama yine de şunu açıklayım ben bir deist değilim, müslümanım, ama filmi çok beğendim.
    herkesin dini işine göre yorumlayıp istismar ettiği bir dünya burası ne yazık ki..
    evet bir çok din gelmiş, her gelen dinle öncekinin hükmü bitmiş. islam ın son din olduğuna inanıyorum, ilahi dinlerin temelinde tek tanrı inancı var, dünyanın öbür ucunda doğmuş birinin mükellef olmadığını düşünüyorum ama ben burda doğdum ve sorumluyum diye düşünüyrum..
    insanlar dini kitapları zamanla kendilerine göre yorumlamış, emeviler çok katı kurallar getirmiş, pgn türkleri kendilerinden birşeyler katmış vb..
    ama insan hep inanmaya ihityaç duymuş, bence bu insanın doğasında var, aslında herkesin bir tanrı anlayışı var, dünyadaki insan sayısınca din ve tanrı var galiba, aynı dinden bile olsa insanların dini algılayışı başka başka..
    günümüzde hep kötü örnekler çıkıyor karşımıza , bak bi de müslüman olacak o böyle yaparsa kim ne yapmasın deniliyor..
    ben de bir müslümanım ama hiç kimseye dinimden dolayı zarar vermedim aksine elimden geleni yapmaya çalıştım.. paylaşmak farzdır aslında bizde.. bazı insanlar çok iyi koşullarda doğup iyi yaşıyor, bazıları ise tam tersi işte benim dinim bu fırsat eşitsizliğini kaldırmak için paylaşmayı öngörüyor, kazandığım parada etrafımdaki ihtiyaç sahiplerinin payı olduğunu düşünüyorum.. selçuklu ve osmanlı zamanında halk öyle infak sahibiymiş ki sadaka- zekat verecek insan bulunamazmış, e tabi o zmanki insanlar şimdi ki gibi aç gözlü, lükse ve şatafata düşkün değilmiş, en iyisi bende olsun, herkes bana baksın demez, bu bana yeter bu da komşumun olsun dermiş..
    dini vecibelerimi yaptığım için de bir zarar görmedim, hiç biri beni sağlığımdan alıkoyan şeyler değil, kimileri yogayla, kimileri duayla.. kimileri diyetle ve sporla kimileri oruç ve namazla.. elbette diyet ve spora da saygımız sonsuz:) temelde az yemek çok hareket etmek var, aynı dimizdeki gibi..
    orta okuldaki din hocamız Allah tan korkmak değil sevmemiz gerektiğini söylerdi çünkü zaten yeterince Allah tan korkutan vardı, film de de korkuya güzel değinmişler, birilerinin korkusu diğerlerinin (fırsatçıların) cebini dolduruyor.. ama benim dinimde insan en yakınından başlamalı yardım yapmaya, o zamanda fırsatçıya fırsat kalmaz ki.. ihityaç sahibi bir fakir veya yetime denk geldiğimde onikiden vurmak derim ben, ister insanlık adına yap istersen din adına, faydalanan gerçek ihtiyaç sahibidir sonuçta..
    müslüman uyanık olmalı, körükörüne inanmalı, kanmamalı millete, tıbbın, teknolojinin inkanlarını kullanmalı her fırsatta, basiret sahibi olmalı..
    bilmiyorum anlatabilyor muyum, dinler değil de insanlar kötü aslında..belki de gördüğümüz iyi ve kötü örnekler yönlendiriyodur düşüncelerimizi, yakın çevremde müslümanım deyip de etrafına zarar veren kötü şeyler yapan insanlar yok, gerçi tonlarcasını görüp duyuyoruz,izliyoruz o başka..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüşüne bir şey diyemem, fakat bana göre islamiyetin diğer dinlerden hiçbir farkı yok, diğer dinlerle benzer hikaye ve görüşlere sahip ve insan ürünü olduğunu düşünüyorum. Bence yaratıcının dini, tuttuğu takımı olmaz.

      Hocanız Allah'tan korkmak değil de sevmek gerek dese de Kuranda Allah'tan korkulması ile ilgili bir sürü ayet var, ayrıca öyle ayetler vardır ki, okusan istemesen de korkarsın.

      Ben sadece iyi insan olmak için uğraşırım ve gerçekten "iyi olan", "insan olmayı başarabilmiş (lafta değil)" herkes, dini, dili, ırkı ne olursa olsun benim kardeşimdir.

      "Benim ülkem dünyadır, tüm insanlar benim kardeşimdir, iyiyi ve doğruyu yapmak benim dinimdir."
      - Thomas PAINE

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları