Yazan / Çizen : Admin Panpa 23 Haziran 2015

Oyun Yazılarım, android oyunları, rpg oyunları, magic rush, league of legends, lol, cep telefonu oyun tavsiyesi, tablet oyun, tower defense, kule savunma, pvp oyun, google play oyun, fantastik oyun
En son sizlere oyun tavsiyesi olarak Heroes Charge'yi yazmış ve tanıtmıştım zındıklar. Şimdi yeni, benzer tarzda ve cep telefonu, tablet üzerinden oynayabileceğiniz baba bir oyunu daha tanıtmak, para almadığım halde firmanın ve oyunun tanıtımını yapmak niyetindeyim, maksat oyun severler, cep telefonuyla zaman geçirmek zorunda kalan totoşlar oyunsuz kalmasın, canları sıkılmasın.

Öncelikle bu oyunun alışılmış rpg oyunlarından farklı olan + yönlerinden, kendine aşık ettiren, telefonu koynunuza alıp yatmanıza neden olan yönlerinden bahsedeyim:

Oyun Yazılarım, android oyunları, rpg oyunları, magic rush, league of legends, lol, cep telefonu oyun tavsiyesi, tablet oyun, tower defense, kule savunma, pvp oyun, google play oyun, fantastik oyun

1) Yukarıdaki resimde de yazdığım üzere oyunun en fanfini finfon yanı "yetenek kullanırken hedef seçebilme" olanağıdır. Örnek vermek gerekirse, Heroes Charge'de yetenek kullandığında en önde kim varsa kullanılan yetenek ona gider mesele (özel bazı farklı yetenekleri saymazsak). Fakat bu oyunda yeteneği dolan karakterin kime saldıracağını seçebiliyorsunuz :) Süper bi olay nan, mesela takımdaki healer (şifacı) yı yatırmak istiyosan direk ona hücum edebiliyosun, yada onu bayıltıp, susturarak diğer karakterlerinle düşman takımın geri kalanlarının üzerine abazan gibi çullanabiliyosun.

2) Karakterlerin hepsi League Of Legends oyunundan alıntı. Bu da benim gibi uzun süre LOL oynamış oyuncuları daha da sevindiren, şuku vermemize sebep olan bir özellik. Karakterler aynı, sadece isimleri farklı. Örneğin lol isimleri ile söylemek gerekirse şuan 5li takımımda: Panteon, Janna, Victor, Ziggs ve Ryze var.

Oyun Yazılarım, android oyunları, rpg oyunları, magic rush, league of legends, lol, cep telefonu oyun tavsiyesi, tablet oyun, tower defense, kule savunma, pvp oyun, google play oyun, fantastik oyun

3) Oyunda diğer Rpg oyunlara ek olarak item dizmek var, fakat diğer oyunlarda da item dizmek var demeyin şimdi, demek istediğim bu değil hacı dayılar az bi sakin olun. Bakın şöyle özetliyeyim, mesela Heroes Charge'de itemleri dizip karakteri + lıyorsun. Yani itemler hem onu + lamanı hemde giydirmeni sağlıyor. Fakat bu oyunda karakteri + layabilmek için LOL'deki gibi runeler (rün) topluyorsun. Giyecekleri eşyaları ise zindanlarda savaşarak düşürüyorsun. Kapiş ;) ?

Oyun Yazılarım, android oyunları, rpg oyunları, magic rush, league of legends, lol, cep telefonu oyun tavsiyesi, tablet oyun, tower defense, kule savunma, pvp oyun, google play oyun, fantastik oyun

4) Bunlara da ilaveten en sevdiğim diğer + yönüne gelirsek, VİP olup oyuna para yatırmasan da kıyafet yada karakter kasmak zor olmuyor. Neden? Çünkü ücretsiz oyuncular da tek tıklamada 10ar 10ar akın yapıp, aynı yeri saniyeler içinde 10 kez oynamış gibi akın yapıp eşyalarını toplayabiliyor. Ne bileyim bi nevii su olmayan memlekete yağmur yağması  gibi bişey babasını satayım.

Oyun Yazılarım, android oyunları, rpg oyunları, magic rush, league of legends, lol, cep telefonu oyun tavsiyesi, tablet oyun, tower defense, kule savunma, pvp oyun, google play oyun, fantastik oyun

5) Kendi kaleniz var, ve dış dünyada bulunan diğer oyuncuların kalelerine saldırabiliyosunuz. Aynı zamanda madenler ve ganimetler için savaşıp, zeplinlere bindirdiğiniz kahramanlarınızı "hadi bakam savaşa sizi totoşlar" diyerek kalkan kılıç sallayarak uğurlayabiliyosunuz. Burada ele geçirilen madenlerden gelen ganimetlerle (taş, metal vb) akademinizi geliştirip güçlendiriyosunuz. He bu arada, olurda sizin kalenize saldıracak olurlarsa diye kendi kale surlarınıza kahramanlarınızı koyup savunmaya bırakabiliyosunuz, mesela Garen'e (Gary) diyosun ki "Şşş yarma adam. 4-6 gece nöbeti senin, hadi bakam naş naş"

Sözlerime çay içmeye olan hevesim, önümde "ufff erkekim iç beni iç beni" diye kırıtan ince belli bardaktaki çayım ve nedensiz bel ağrım dolayısı ile nokta koymadan önce en son mikimmel bi yanından daha bahsedip sittirip gideyim efem:

Oyun Yazılarım, android oyunları, rpg oyunları, magic rush, league of legends, lol, cep telefonu oyun tavsiyesi, tablet oyun, tower defense, kule savunma, pvp oyun, google play oyun, fantastik oyun

Tower Defense (Kule Savunma):
Bilenler bilir, bu tarz oyunların manyak sevenleri vardır ki biride benim. Kingdom Rush, Castle Defense, Defense Zone vb oyunları oynamış olan hacı dayılar demek istediğimi daha iyi anlayacaklardır diye şey etmekteyim. Efenim oyunun kendi içinde böyle mükemmel bir kule savunma savaşı bölümleri var. Bu bölümlere girerken istediğiniz kahramanlarınızı seçiyosunuz ve her kahramanınız oyun içinde hangi yetenekler sahiplerse kulelerde de aynı yeteneklere sahip oluyolar ve enerjileri dolduğunda yeteneklerini siz kullandırabiliyosunuz :) Mesela diyelim ki bi yerden çok düşman kaçıyo, oraya tank koyman gerek oyalasın diye, Örneğin oraya Garen'in kulesini dikersen yanındaki birkaç askeri ile orayı savunuyo ve kendi yeteneklerini (whirldwind vb) kendi kullanıyo. Enerjisi dolduğunda ise basarsanız LOL'deki manyak yeteneğini uygulamak üzere kılıca iki eliyle sarılıp gökyüzüne doğru vaşaklı bi sıçrama yapıyo "Garen Airlines" sloganıyla. Bu kule savunma bölümlerinin her birini başarı ile geçtiğinizde size saat başı exp (tecrübe) puanı getiriyorlar ve bunları girip oyundan exp potion (yetenek iksirleri) olarak toplayabiliyosunuz.

Son olarak, oyunun görüntü tarzı biraz farklı. Futbol oyunlarının görüntüsünü andırıyo ama güzel bence, arkadan sağa doğru hafif çapraz. Farklı ve güzel bi oyun, belki bakmak isteyen bebikler olur diye üşenmedim yazdım, fotoğraf çektim ekledim falan. O yüzden lütfen yorum yazarken üşenmeyin şerefsizim günde 10 öğün evlerinize fireball düşsün diye beddua ederim,  (gerçi deistin bedduası geçerli olmaz diye şey etmekteyim ama olsun). Oynadığım server "CHAVEZ", Haydi görüşmek üzere, bugün daha film önerisi ve bir mizah yazısı yazma niyetindeyim, hadi bakam takipte kalın arayı çok soğutup yollarımıza buz büyüsü yapmayın.

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

29 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hereos Charge gibi manyak bir oyun sanırım bitanem sen keşfettiysen güzeldir. Herşeyi güzel anlatmışsn eline sağlık. Anlaşılan beni unuttuğun zamanlarda bununla meşguldün demek 😣😣😣😣
    Ayrıca o ince belli bardağa selam söyle 😒😒😒 erkeğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aşkım Heroes Charge gibi :) Nan insafsız seni unuttuğum mu var ki, unuttuğun zaman diyosun :D Tamam, ince belli bardağın da selamı var bitanem :D

      Sil
  2. Bu tür oyunlar pek sarmıyor beni ps3 falan olmalı bize :) Hem oynasak bi de etraftakilerin tepkisi var bu ne çocuk oyunları gibi bunları mı oynuyosun diye ama anlamazlar orda strateji savaş olduğunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanında pc başında az oyun oynayıp dirsek ve göz çürütmedim. Fakat artık hiçbir oyuna o kadar zaman ayıramam, ayırmam.

      En önemli soru şu: Etrafındakilerin tepkisini neden önemsiyosun ki :D ? Hayat etrafındakilere göre yaşanmaz ki. Sen ne istiyosan onu yap, yemişim etrafı :)
      Hem belki de etrafında seninle aynı çizgide kişileri toplaman gereklidir, böylece çocuk bilmem ne gibi söylemlere de maruz kalmazsın. Yani "Etraf" ını bi değiştir, oyuncu değişikliği falan yap o halde :)

      Yada ikinci seçenek, dediğim gibi, çokta fifi, çokta vututu diyip oyununu oyna takıl gitsin. Keşke herkes çocuk olabilse, iyi günler ;)

      Sil
  3. Admin bi turlu gizemli market vede karaborsa yi bulamiyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savaştıkça belli bir şansla çıkıyor onlar.

      Sil
    2. Bir savasi 5.6 kere temizleme yaparsan cikar ortaya yada 5.6 tane savas ust uste

      Sil
  4. ittifak seviyesi nasıl yükseltiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Exp getiren şeyler yaptıkça (günlük görevler, savaşlar vb)

      Sil
    2. Ittifak seviyesini ittifak icinde bagis gibi bisey var maden bagisi yapiyosun o sekilde lvl atlatabilirsin

      Sil
  5. YA ADMİN BEN TELE FORMAT ATTIM OYUN SİLİNDİ. KARAKTERİ TEKRAR NASIL GETİRCES ACABA YARDIM EDERMISIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunu yeniden yüklediğinde giriş yap oyun içinde o kadar.

      Sil
    2. Baska aygitta nasil acacagiz

      Sil
  6. Legend herolari nerden bulabiliriz ? Monkey king gerber veya panda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Labirentteki puanlari toplayarak bitanesini elde edebilirsin kardesim adini unuttumda sari bisey tank

      Sil
  7. Server geçişi yapamıyoruz neden acaba 3gün oldu ezik takılıyoruz...

    YanıtlaSil
  8. Ya ben magic rush dan bir vip alıcam ama google play dan konfigürasyon yap diyor ben onu anlamadım

    YanıtlaSil
  9. Haci bu labirent ne ise yariyor biitirince birsey veriyo mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirmekle alakali degil kutulari topla iclerinden cikan senindir

      Sil
  10. Kartsız faturalı telefon ile nasıl vip lik alabilirim ??

    YanıtlaSil
  11. Kardesim ben server degistirdim sifirdan basladi 45. Sevyeye gelmstim telafisi varmi bunun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun icinde simgene tikla server degistirde eski serverina gir devam et

      Sil
    2. Oyun icinde simgene tikla ordan server degistire gir oynadigin charin nicki ve lvli yazar o servera gir devam et 2 serverda devam ediyi kaybolma olayi yok

      Sil
  12. Ittifak kurdum ama dagitamiyorum ittifakı yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  13. Kardes oyunda hot kahraman nasıl alınıyor bi söylesene

    YanıtlaSil
  14. Benim 60 lwl hesabım var ama facebook hesabı üzerinden telefondan oynamak icşn hesap aktarayım dedim sürekli yükleniyor yazıyor telefon apple her türlü şeyi denedim başka fikri oln varmı

    YanıtlaSil
  15. Arkadaşlar ittifak dağıtmak için liderliği başkasına devredip ittifak tan ayrıla biliyorsunuz

    YanıtlaSil
  16. ARKADAŞLAR YILDIZ TAŞI TOZU NE İŞE YARIYOR

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları