Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Temmuz 2015

ekmek arası yoğurt, çocukluk, çocukken yerdik, çocukluk anıları, ekmeğin arasına yoğurt koyup, biz çocukken, çocukluğumuz, ekmek arası salça,
Şimdi öncelikle zengin bebeleri varsa lütfen konudan topukları popolarına çarpacak şekilde uzaklaşsınlar, hiç onların "o ne beee" laflarını duyma niyetinde değilim. Neden bebe diyerek Angaralı Namık edası verdim kendime onu da anlayabilmiş değilim. Neyse, bi şeyi de anlamayı vereyim nolcek.

Efenim ben çocukken ekmek arası yoğurt yememiş çocuğa üzülürüm, çok şey kaçırmıştır çünkü. Çocukluk anılarının en güzel raflarından birinde sakladır bu olay. Bazen iğrenç görüntülere sebebiyet veren bir fantezi de olsa, bir o kadar da keyif veren eylemdir kendisi.

Mevsim yaz ise, güneş tepeye çıkmış alayınızı kırbaçlayıp hunharca gülmekteyse, dolabın kapağını açar buz gibi yoğurdu çıkartırsın dışarı. Aşırı sıcaktan dolayı bedenin soğuğa öyle açtır ki, ölü adam görsen sırf soğuktur diye sarılıp serinlemek istersin. Bundan dolayı dolap kapağı açıldığında üzerine esen o soğuk hava dalgası öyle cezbeder ki seni, önünden ayrılmak istemez, hatta aşırıya kaçırdığın belli zamanlar çırçır olup motoru bozarsın.

Neyse, yoğurt bir güzel dolaptan çıkartılır, eylemi gerçekleştiren çocuğun mide kapasitesine uygun olacak şekilde bir ekmek alınır. Çocuk ayı ise tam 1 ekmek, yavru ayı ise yarım ekmek, insan ise çeyrek ekmektir bu genelde. Ben çocukken iştahım tam bir ayıydı, o yüzden 1 ekmek ile yarım ekmek arasında çok git gel yaşadığım olmuştur. Ele alınan ekmeğin içindeki beyaz kısmı bir güzel boşaltılır, hatta içini seven tipte bir çocuk iseniz yiyerek boşaltılır. Benim annem ekmeğin içini çok sevdiğimden ben kuş besleyen emekli adam gibi annemi beslerdim ekmeğin içini deştikçe. Ekmeğin içi boşaltıltıktan sonra yoğurdu kaşıklaya kaşıklaya alabildiği kadar doldururdum arasına. Sonra arasını hafif kapatır başlardım yemeye. Fakat o nasıl yemek? Yoğurt akıştan olduğundan, bu hazırladığım saçma şeyi bazen yemem, bazen dondurmaymış gibi yalamam gerekirdi. Bazen de bakımsız baraj misali ekmeğin bir kısmı yoğurda dayanamayıp patlar, fire verir, kan kaybetmeye başlayarak yoğurdu salıverirdi o boşluktan. O boşluğa ağzımı dayayıp ekmeğin arasında yoğurdu az vakumlamadım dersem Poseidon deniz kızı desenli donuyla tepemden bakar. Bende yalan yok. Fakat yaz sıcağında, çocukken en sevdiğim şeylerden biriydi bu. Soğuk yiyeceğe kavuşan midem sevinç çığlıkları atıp harlem shake dansı yapmaya başlardı.

Ne günlerdi be, ekmek arası yoğurt falan. Şimdiki veletler şanslı, Mc Zonalds'a gidip yerler hamburgerleri, ama bilinsin ki hiçbir hamburger bir ekmek arası yoğurt olamaz. Çocukken benim bir de ekmek arası salça yiyen kankam vardı ki, sormayın gitsin, aman yereppim, o nasıl mide, o nasıl epitel hücre, o ne çüküm işkembedir...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Alemsin yahu :) Hiç duymamıştım ekmek arası yoğurt.
    Lezzetli olduğu kesin ve besleyici. Bence biraz zorlanmışsın.
    Ama bak süzme yoğurt olsaydı ve ekmeğin arasına doldurduktan sonra şöyle bolca pul biber serpseydin çok daha leziz olurdu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluk işte :) Gerçi çaktırma 15-16 yaşlarındayken bile yapardım :D

      Sil
  2. Ekmek arası yoğurt olayını hiç duymamıştım ama biraz benzerini annem yapardı biz çocukken. Onda da bi kasede yoğurdu iyice çırpar pürüzsüz hale getirdikten sonra içine ekmek doğrayıp mama gibi estetik düşmanı bir şey yapardı. Onda da ekmek içini çok kullandırmazdı ama erir giderdi o resmen yoğurdun içinde diye :D O günleri hatırladım bak şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu anlatığını yemeyen çocuk yoktur herhalde :) Bende çok yedim, yoğurt içine doğranmış ekmek :))

      Sil
  3. Ben ekmeğe sana yağı sürüp, üzerine tuz serpmeyi biiyorum . Bir de salçalı ekmeği..

    YanıtlaSil
  4. Adama bak lan ekmek arası salça yiyene çamur atmış. Hooop ağır ol molla desinler. :D Eğer ekmeğin arasına yoğurt doldurup yemişsen ama salça sürüp yememişsen var ya hayatı bildiğin yarım yaşamışsın demektir. Şu an 750 kilo olmamın en büyük sorumlusu bunlardır.

    YanıtlaSil
  5. Ben reçelli yoğurt biliyorum, istersen yanında ekmek de yersin:)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları