Yazan / Çizen : Admin Panpa 12 Temmuz 2015

Karikatür Çizimlerim, karikatür, dini karikatür, hoşgörü dini, deizm, dinlere inanmıyorum, İslam hoşgörü dini değildir, dindarların tahammülsüzlüğü, insan olmak, ateizm karikatür, mizah,
Eğer çevrenizde samimi olduğunuz, sizi seven, aranızda bi bağ olan dindarlara ateistim, deistim, agnostiğim yada başka dine mensubum derseniz aranızdaki bağın sayesinde çok büyük tepkilerle karşılaşmazsınız (istisnalar olabilir). Çünkü yılların verdiği dostluk vardır, ne bileyim yaşanmışlıklar vardır, vardır da vardır.

Fakat bu alanında dışında kalan herhangi birine farklı bir inanca sahip olduğunuzu söylediğinizde %90 ihtimalle İslam'ın SÖZDE HOŞGÖRÜ ile tanışmış olursunuz...

Not: Nan o değil de ilk kez bi karikatürü daha basit, daha detaysız ve sade çizeyim dedim, fena olmadı ha, ayrı bi tatlı geldi gözüme :))) Haters gonna hate, hadi görüşürüz !

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

13 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu yıl da bir kişiyi ateist yaptım yanacağım yanacak :D

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.

    Herkesten dinlere inanmasını bekleyemeyiz. Kapımızı, karşılıklı saygı ve hoşgörü çerçevesinde inanana da inanmayana da (Mevlana gibi) açık tutmak zorundayız. Ancak inançlı bir kimseye böyle ağza alınmayacak küfürlü sözler sarfetmesi hiç hoş değil. Karikatürde temsil ettirdiğiniz zatın inançla ve imanla uzaktan ve yakından ilgisi olamaz!

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Bey merhabalar, sizi takip ettiğimden az çok nasıl biri olduğunuzu biliyorum. Fakat emin olun herkes sizin gibi beyefendi değil. Bu karikatürde emin olun kimseyi temsil ettirmedim, yazılarımdan, karikatürlerimden, hatta sırf dine inanmadığımdan dolayı müslümanlar tarafından böyle sözleri öyle çok yiyorum ki midemde boş yer kalmadı.

      Siz hoşgörülüsünüz, ama emin olun, dine inanmadığımı söylesem 10 müslümandan 8i hakaret eder. Üstelik onlar inanamayanlar hakkında ağızlarına geleni rahatlıkla söyleyebilirlerken sıra bize geldiğinde ağzımızdan çıkan her kelimeyi dine hakaret olarak algılarlar.

      Dünya farklılıklarla güzel, herkes aynı renk olsa, zaten hayat sıkıcı olur. Hiçbir şeyin değeri kalmaz. Fakat inançlı insanların büyük çoğunluğu sizin gibi değiller. Dünya bu, herkesin doğrusu da, inancı da, Tanrısı da farklı.
      Görüşmek üzere.

      Sil
  3. Cesursun vesselam... :) 10 puan bu özelliğine. Bu vesileyle bayramın mibarek ossung mirim! :P Tamam tama kızma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana her gün bayram, Tanrının her günü özel ;)))

      Sil
  4. AdminPanpa yine gerçekten güzel bir tehşis olmuş ellerine sağlık. Ne yazık ki üzülüyorum böyle olunca genel olarak da sinirleniyorum aslında. Genelde o kadar karakteri oturmamış bir insan yapımız var ki milletin kendi savunduğu, inandığı veya düşündüğü konular hiçbir zaman kendi yaptıkları hareketlerle uyuşmuyor.Örnek olarak dışarda gezen güzel ablalarımızın ardından kendi ağızlarının salyası akanlar başka biri kız kardeşine baktığında yada karısına baktığında cinayet sebebi olması gibi.( Bu insanlara çok gülüyorum kendine müslüman derler ya onlar herhalde ona oynuyolar.) Koyun sürüsü gibi genelde hiç kimse neden yaptığını veya niye inandığını neden söylediğini sorgulamadan, düşünmeden hareket ediyor, sırf önceden de öyle oldu diye yada çevre toplum ona onun öğle yapması gerektiğini empoze etti diye. Her neyse bu konularda ki düşüncelerinin bire bir kendi düşüncelerim ile uyuşması gerçekten beni sevindiriyor. Azcık uzun bi saçmalama yaptım bu yorumda panpa kusura bakma tekrardan ellerine sağlık. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, tamamen haklısın. Söz konusu başkalarının dötü olduğunda bakmayı iyi biliyorlar yada mokoko muhabbetleri olunca. Babadan nasıl görüyolarsa öyle devam ediyor. Kimse müslüman ülkelerde neden sürekli savaş, şiddet var, Türkiye'de neden kadına şiddet fazla falan diye aramasın, aynaya ve dinine baksın, hala anlamadıysa yapacak bişey yok...

      Sil
  5. Selam... Karikatürünüzde dine inanmayan biri var.. birde inanan.. Ama inanan kişi müslüman... Acaba gerçek bir hiristiyan ya da yahudi ye de aynı şekilde söylediğinde o kişi nasıl tepki verir. Hiç böyle bir karikatür görmedim... Görmeyi çok isterim...Eğer yarataan herkesin dindar ya da inançlı olmasını isteseydi dinleri ve insanları ayrı ayrı yaratmazdı... İslamın hoşgörü dini olduğunu anlamayan ama müslümanım diyen o kadar çok dindar var ki... Ama bu küfür eder bir şekilde betimlenmeyi hakeden insanlar değillerdir...Bütün dünyada yobazlığın ve hoşgörüsüzlüğün bitmesi dieleği ile...

    YanıtlaSil
  6. Neden Bu kadar genelleme yapıyorsun ki ? Herkes böyle değil şahsen. Genelleme yapman yanlış. Eğer dine inanmıyorsan buna karışamam bu senin hatayın fakat dine saygılı olmalısın. Dini kötülüyerek diğerlerinden -eleştirdiğin kişilerden- bir farkın olmayacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelleme yapmıyorum, genelleme yaptığımı siz çıkarıyorsunuz... Size kalsa rahatsız olduğumuz hiçbir şeyi, durumu eleştiren bir şey çizmemeli yada yazmamalıyız. Kusura bakma, bize gösterilmeyen saygının kat kat fazlasını gösteriyorum ben inananlara. İnternette olsun, çevremde olsun bu karikatürdekine benzer g-t oğlanlarını çizip makaraya almak benim en doğal hakkım.

      Bu karikatürde inanca saygı duymamakla ilgili bir şey yok bu sizin aşırı alınganlığınızla ilgili (ki çoğu müslüman ne yazık ki böyle) İnancınıza saygı duymuyor olsam dini değerlerinize küfür yada hakaret ederdim, fakat burada ikiside yok, sadece bazı salak zihniyetlileri çizmişim, eğer bunları çizdiğim için bana atar yapacak kadar dindarsanız yada devasa tabularınız varsa, sizde bu kafa yapılarını destekliyor yada onlara sahip çıkıyorsunuz demektir.
      Müslüman ailede büyüyen ve tam 24 yıl boyunca kendisi müslüman olan biri olarak benim hiçbir yazımda dine hakaret ettiğimi göremezsiniz, sadece uydurursunuz ki bu da sizin algınızla ilgilidir, iyi günler.

      Sil
  7. bir müslümanın dinsiz olanlara bu tür laflar söylemesinden rahatsız oluyorsun ama tanrıdan haberi bile olamayan dünyadaki en kutsal şeyi jelibon sanan 3 yaşındaki müslüman çocuklara yapılan ortadoğu ve afrikada sırf sömürü ve maden kaynaklarını ele geçirmek için yapılan müslüman katliamları yahudilerin yaptığı soykırımlar hinduların yaktığı müslüman çocukları hakkındada bi karikatür yapsana çok çağdaş modern özgürlükçü körebeciler hadi yiyorsa yahudileri aşağılayan bir karikatür yapın tarafsızsınız ama düşmanınız hep müslümanlar ironiye bak sen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali Bey dünyada her şey ama heeeer şey tükenir de, sizin gibiler tükenmez. Sizin sahip olduğunuz KAFA yapısına şunu bir türlü anlatamadık:
      - Bizi, bu ülkede egemen olan din bağlar !
      Doğal olarak bunu eleştirir ve çizerim. He, bana çemkirmeden önce adam gibi yukarıdaki arama kısmına İsrail falan yazsaydın, onlara da bolca GEÇİRDİĞİM mizah yazılarımı açıp okuyabilirdin.
      Mazlum edebiyatını bırakıp biraz akıl yürüt, HRİSTİYANLIKTAN MUZDARİP OLAN BİR AVRUPALI kendi ülkesindeki dini eleştirir bu çok normal. Ben de kendi ülkemdeki dini.

      NOT: Yazı ve karikatürlerimi incelersen, onlara da GEÇİRDİKLERİMİ bulabilirsin, önce ön yargını kenara bırak.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları