Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Ağustos 2015

bunu yapan mühendis kör oldu, ceviz popolular, doğru tasarım, döt muhabbeti, insanlık dışı, komik tuvalet, makara, tasarım harikası, tuvalet adabı,
Bu ne biçim başlık nan? dediğinizi duyar gibiyim, sakin olun da bi dinleyin bakam, zaten ne uğradığınız var ne yorum attığınız, aldırmayın elime lahmacun küreğini.

Efenim insanız tabi (öyle olduğumu düşünüyorum ses etmeyin) malumunuz çiş-kaka ikilemi önemlidir hayatımızda (böyle dedim diye de şimdi "aha admin kaka muhabbeti yapacak" diye düşünmeyin, alakası yok). İşte bu aralar evim dışında bi tuvaleti kullanmak zorunda kalıyorum. Fakat ayar oldum, bi uyuz oldum ki sormayın. Nan adama bak tuvalete kin beslemiş demeyin bana, önemli şey oğlum. Neden peki? Bak şimdi;

Bu adı geçen tuvaleti tasarlayan mühendis büyük ihtimal sonradan kör oldu yada öyle küçük öyleeeeeee minik bi poposu var ki ceviz kadar, yani aksi halde aklı yerinde bi insan hayvanının böylesine minik bi tuvalet tasarlayıp satması ve ürettirmesi başarıdır. Hayır yani ceviz kadar derken, sahiden ceviz kadar demek istiyorum. Abi ben fitness eğitmeni, spor takıntısı olan ve sürekli spor yapan fit biriyim, 75-76 kg falanım, ulen benim popo bile oraya sığmıyor ise daha kiminki sığacak anlamadım gitti. Niye zorluk çıkartıyosunuz bize.

Yani yük boşaltmak için gelmiş bi kamyon düşün, diyelim ki kum dökecek bi çukura. Kamyonların atıyorum standart kasa genişliği 3 metre ise (atıyorum nan), buna 1 metrelik çukur kazmak neyin nesidir? Niye o caaanım şoförü "kamyonu nasıl yanaştırsam" diye derin bi düşünceye sokup sürekli minik sağlı sollu manevralar yaptırmak zorunda bırakıyosunuz ki? (Örneğe gel :D)

Buradan yetkililere sesleniyorum, insan ihtiyacı için tasarım yapan tüm mühendislere el sallıyorum, lütfen, rica ediyorum, yalvarıyorum, sen bir istisna olabilirsin, ne bileyim dötünün yerkürede kapladığı alan sadece 0,50 metrekareden ibaret olabilir, bu durumda yapman gereken şey kendi dötüne göre ürün tasarlamak değil, Guiness'e başvurup "bakın bende bi döt var ceviz gibi, sincaplar görünce ceviz sanıp ısırmaya koşuyolar, rekorlar kitabına yazın beni" diye başvurmak olmalı.

Grafikerlikte bir söz vardır; "Güzel değil, doğru tasarım vardır".
Yani bir tasarımın ilk önceliği doğru olması olmalıdır. Yoksa anladık senin orman cini gibi popon var yapmışın bunu kendi popona göre, hadi ben kilo olarak normal bi insanım, diyelim ki kilolu biri geldi ve birikmiş borçları ödemesi gerekti, ne yapacak? Malum o kamyon o çukura yük dökemez (kendimden tiksindim şerefsizim ki, bu yazı nereye gidiyo nan).

Yazımı bitirmeden önce beni duyduğunu hayal ederekten bunu tasarlayan mühendise sesleniyorum;
Lütfen bir göz doktoruna görün, belkide sorun oradadır. He yok, gözde sıkıntı yok ise, göt doktoruna görün, çünkü o kadar minik göt de normal değil be hacı. Bu ürünü dünya üzerinde sadece çocukların olduğu yerleşim yerlerine satabilirsin, he birde orta dünyada gnome, dwarf, goblin gibi ırklara da satabilirsin, malum onlar da ceviz popolular kabilesinden...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. http://adminpanpa.blogspot.com/2015/08/insanlik-disi-dot.html

    Ben yorumuma link koydum. Yayınlanmayacak mı şimdi? :P Göt meselesine gelince, ben koca götlüler kabilesindenim arkadaş. O tuvaleti tasarlayan kişi muhtemelen kendisine dildo yapmayı planlıyordu, pek becerememiş olacak ki başka versiyonlarını denemeye kalkıp böyle bir çözüm üretmiş. Ayrıca da caps istiyoruz, merak ettim lan nasıl bir şey olduğunu. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuzluk yapma, link mink ne ayaksın sen :D
      Yok foto atamam top secret :D

      Sil
    2. panpa oğlum...30 yıllık ev hanımı olaraktan diyeceğim çözüm basit ; klozetlerde sorun yok..11 kere ev değiştirdik biliyom..sadece klozet kapağı modeli küçüktür.. yani tasarımcı gariban napsın..iyi olanlar pahalı ucuz olan çin malı kapaklarda çinlilerin totosuna göre demekki..hadi bunları dert etme ..ülkemde ne sorunlar var önce onlerın üzerine bi sifon çekip gönderelim..

      Sil
    3. Yok klozette biraz küçük ya :D Ama kapakta küçük :) Bunları dert etmiyorum, maksat gülümseyelim hepsi o :)

      Ülkemdeki sorunlara gelince, bence bu konuya hiç girmeyelim bu yaramı hiç deşme, çünkü bu konudaki görüşümü yazmaya kalksam sayfalar sürer.
      Özetlemem gerekirse; bu ülke hep bokun içinde, ben bu blogda ülke ile ilgili onlarca yazı yazdım, karikatür çizdim, hiçbirisi hak ettiği ilgiyi görmedi. İnsanımızın ilgisini çeken şeyler çok başka. He ben yazarken ilgi için mi yazıyorum? Hayır, zaten öyle olsa tepki çekecek şeyler yazıp çizmem.
      Fakat her şeye rağmen hayat devam ediyor, artık bunlarla yaşamaya alıştık. Biz ne kadar totomuzu yırtarsak yırtalım siyasiler kendi aralarında pazarlık yapıp bizi bi köşeye yatırıyorlar. Demem o ki, mizah her zaman vardır, pkk azıttı diye farklı konularda yazmayı bırakamam. Kaldı ki ülke sorunlarına yazarak çizerek değinsek ne olacak? Ülkeyi mi kurtaracağız? Yok, ne yazık ki yok...

      Bu ülkenin adam olabilmesi için EĞİTİMİN adam gibi olması ve bir mahallede 4 camii yerine 4 kütüphane olması, çocuğa 6 yaşından itibaren "Allah bir" demeyi öğretip eline cüzü verip camiye yollamak yerine eğitimi aşılamak gerekir. Aksi halde bokun içinde yüzmeye, insansız hava uçağımıza program yüklesin diye İsrail'e yollamaya, insanlık dışı muameleye maruz kaldığımızda AVRUPA insan hakları mahkemesine gitmeye devam ederiz...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları