Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Ekim 2015

yeşil çay, dallama çay, sallama çay, havaalanları çok pahalı, sabiha gökçen, mc donals, burger king, kazık fiyat, aşkımla anılar, aşkımla komik anlar, Antalya havaalanı
Efenim 10 Ekimde Antalyaya uçtum, uçtum diyosam kanadım yok tabi, uçakla şeyettim anlamında. Yoksa keşke uçabilsem de hep Antalya'ya kanat çırpsam, dönerci camını gagalayan martı gibi aşkımın penceresine kafa atsam. Neyse, işte aşkıma evlenme teklif etmek için gitmiştim, 3 gün çok güzel zaman geçirdik (Evlenme teklifi öncesi-sonrası yazımı daha sonra uzuuunca yazacağım için bu yazımda anlatmıyorum, bu yazım tamamen adamımız yeşil çayla ilgili).

Şimdiii son gün artık, İstanbul'a dönmem gerek, 13 Ekim akşamı aşkım benimle havaalanına geldi yolcu etmek için; ki hep gelir kıyamaz bana karamelim :) Neyse, bekliyoduk daha vardı uçağın kalkmasına, "aşkım soda içsem iyi olur biraz rahatlarım" dedi. Tabi havaalanında nerede bulacan sodayı di mi? Mz Zonalds'a sorduk, yok dediler, ne içsek diye düşünürken, aşkım "çayınız var mı?" dedi ve zeytin gözleriyle bana bakarak "aaa aşkım bak yeşil çay var" dedi, bende "ooo o zaman alalım işte iki tane aşkım" dedim. İki tane SALLAMA yeşil çay aldık. Ne kadar? diye sordum. Zayıf, sıskalıkta master yapmış ve kasırgada kırılmamaya çalışan ölü ağacı andıran kasiyer kız "11 tl dedi"

İçimden "yok sarkozinin vaşakları" derken diğer yandan da "tabiki alacaksın uleeennn" dedim, bazı şeyler konu olduğunda, yemişim tlsini yani. Neyse, kız çayları getirdi. Sonra aşkım kıza bakarak "ya pardon, sıcak suyu şu büyük karton bardaklarınıza dolduramaz mısınız? onlar daha iyi oluyor" gibi, illüzyon içeren ve şuan bile hatırlayamadığım bi cümle kurdu. Kız da bizim suları daha büyük karton bardaklara doldurup getirdi ve yanında da 2 adet dallama yeşil çayımız Sertap Erener gibi kumsala uzanmış bize bakıyolardı ve muhtemelen içlerinden biri diğerine "ahahaha ama iyi paraya gittik lan, hep diyodum ben giderimiz var diye" diyodu.

Masaya oturup dallama çaylarımızı bardaklara daldırdık, o arada aşkım bana baktı ve "bardakları neden değiştirttim biliyo musun aşkım?" dedi, bende "yoo" dedim. "2 tane sallama çaya 11 tl verdin, bari suyu fazla versinler de oradan açığı kapatalım diye büyük bardakta istedim" dedi gülerek, dayanamadım bende gülmeye başladım, hulen tatlılığına ayrı bitiyorum zaten böyle iyice eriyip bittim, bayağıda güldüm bu şekerliğine ve düşüncesine :)

Çaylarımızı içtik, bitti, kalkacağımız sırada aşkımın hatırlatmasıyla önce dallama yeşil çaylarımıza veda ettik, boru mu 11 tl. Diğer yandan da "ulen 2 sallama çaya 11 tl verdik, bi anı fotoğrafı falan mı çektirsek" diye düşünmedim değil hani. Tamam gözünü sevdiklerim, havaalanının kirası çok olabilir, fakat kira borcu çok diye halka tecavüzcü coşkun muamelesi yapmanız hiç doğru değil. Sallama çayın 20li kutusu 5 tl sevgi koyayım, tüm kirayı bizden ve bizim gibilerden mi çıkaracan anlamadım. Gerçi havaalanları bizim gibi dar gelirlilerin değil de ambar gelirlilerin yerleri olduğu için onlara koymaz tabi, belkide o yüzden alışıklar geleni HOOOP kucağa almaya.

Tabi bu işin makarası, biz her şeyden keyif almaya ve eğlenmeye bakıyoruz, yoksa 11 tl ile zengin olmam, sadece bunları yazıp tebessüm ettirmekti amacım. Ha bu arada, "lan o kadar parayı verdin, bari karton bardağı da yeseydin" diyip trolleşmeyin, o kadarını da düşünmedim, yuh yani... Yada belki de düşünmüşümdür. I-ııh yok nan deli misiniz oğlum ne bardak yemesi...

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI A.KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Haha ha aşkm her anımızda böyle esprili birşeyler oluyor :) ya da biz dediğin gibi hayatı ti'ye almayı becerebiliyoruz.O çay kıymetli çay,hayatımda içtiğim en pahalı çay, havalı çay, yeşil çay, rengini yediğim çay :D offf her gün inadına evde yeşil çay içiyorum biliyorsun. Gaza geldim artık :D puhahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, inadına evde 5tlye 20 sallama çay içiyoruz :D

      Sil
  2. Afiyet olsun gençler :) dallama çayın hikayesi bizi güldürdüğüne göre 11 TL'den fazlasını da hakediyor diye icra göndermeseler bari size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapar bunlar he, beklenir yani :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları