Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Kasım 2015

cizimlerim, fantastik kurgu, evrenle bütünleş, tabiat, bütünleş, hisset, bir bütünün yarısı, Abdullah Kara çizimleri, yemek için, evren
Uzun zaman sonra, yeni bir çizimle daha aranızdayım. Artık eskisi kadar sık yazıp çizemiyorum hatta neredeyse hiç :) Fakat birazda normal bu durum, nişanlandım, işe başladım falan derken blog kaldı öyle. Zaten pek takipçim de olmadığı için üzerine düşmedim açıkçası, kafama eser yazar çizerim arada artıkın. Hadi öpüldünüz, resmin anlattığını siz bulun, baş baş :)

ÇİZİM VE YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. nişanlanmak performansını olumsuz etkilemiş...
    artık yazıp çizmeyi bırakmalı bir ev erkeği ve aile babası olmaya hazırlanmalısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam aksine olumlu etkiledi çünkü hayatım artık daha renkli, dolayısı ile yazıp çizmemi bekleyen bir sürü şey oluyor :) Sadece zamanımı artık blogdan çok başka şeylere ayırmak istiyorum, biraz özleyeyim blogu iyidir.
      Hem performans falan umrumda değil ta en başından beri, neticede yazsamda yazmasamda birşey değişmiyor, benim yazıp çizdiklerimen çok din ve makyaj ilgi çekiyor bu ülkede, o yüzden yemişim performansı :)
      Ben az dinlenir, sonra tekrar başlarım blogcuğumla aşk yaşamaya...

      Sil
  2. panpa şimdi sen nişanlandın ya çocuk falan da yapar mısın yoksa bu dünyaya çocuk getirmek sence pek iyi bişey değil mi..
    bide eğer çocuğun olursa nasıl yetiştirirsin, yani, deistlik falan ona da açıklar mısın bunları.. çok merak ediyorum, böyle şeyleri insan çocuğuna nasıl anlatır..
    böyle belirsiz bir dünyaya neden getirdin beni demez mi çocuk, sövmez mi sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk tabi ki yaparım, fakat bakamayacağım, düzgün eğitim verip BİREY yapamayacağım kadar çocuk yapmam. Hatta kanaatimiz 1 olsun yeter üzerine :)

      Nasıl yetiştireceğime gelirsek, ben bizi dogmalarla büyütüp kafamıza kafamıza Allahı dikte eden geleneksel ailelerimiz gibi büyütmem. Yani ben deistim diye çocuğumda deist olmak zorunda değil. Ben ona tüm dinleri, inançları tarihten günümüze kadar araştırmasını söyler, gerekirse hepsini tek tek anlatırım kitaplarını önüne koyarak. Ondan sonra o "ben hristiyanım, müslümanım" da diyebilir "deist,ateist veya agnostiğim" de diyebilir.

      Fakat gel gelelim ki çocuğu yetiştirirken dinden bahsetmek çok saçma ve teist ülkelerin en büyük hatası bana göre. O yüzden çocuğumla bunu yaşayacağım yaş tahminen 15-16 yaşlarıdır, öncesinde tutupta bunları yaşatmam. He öncesinde duyup merak ettikleri olursa anlatırım o ayrı :)

      Belirsiz bir dünya derken, bence demez, çünkü ben de beni dünyaya getirdiği için babama sövmüyorum ama deistim bakın. Hatta asıl müslümanken sitem ederdim bizi niye yarattı yada babam niye beni yaptı diye :)

      Deistken neden etmem, çünkü benim inancıma göre (her deist aynı inanca sahip olmak zorunda değil tabiki) evren Tanrıdır. Ve bizler aslında onun parçalarıyız, o alıyor, kırıyor, döküyor, dikiyor, öldürüyor, canlandırıyor, eviriyor, çeviriyor, evrimleştiriyor derken kendi ölümsüzlüğü ile birlikte bizi var ediyor. Ve demem o ki, bakmayı bilirsen, gerçek Tanrıyı görüp, ellerini toprağa değdirdiğinde yüzün gülümseyerek yaratıcını hissrttiğini fark edersen, babana küfür değil teşekkür edersin :)

      Sil
    2. Biz çocuğumuzu yetiştirdiğimizde bir öğreti kazanmak istersen veya merak edersen yakından takip edebilirsin. Sana bu fırsatı verebilirim AdSIZ. :)
      Amaç toplum bilinçlensin

      Sil
  3. Beyendim :) Guzel cizmissin.)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları